Gedrag van ex

25-07-2016 16:33 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer dat ik dit topic moet sluiten, maar wat een negatieve commentaren op dit topic zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 25 juli 2016 @ 16:52:

[...]



Je kan het topic niet sluiten, ik was serieus en ik denk dat het antwoord ja isBedankt voor je (serieuze) reactie. Op welke vraag is jouw antwoord 'ja'?
Alle reacties Link kopieren
quote:lboompje schreef op 25 juli 2016 @ 16:52:

[...]





Dankje, blijkbaar ben jij de enige die dit kan waarderen.Nee hoor, wacht maar..geef mensen even de kans.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 16:53:

[...]



Zou je er mischien nog iets meer bij kunnen vertellen?

Wat er zo door je heen gaat, zeg maar.Ik denk dat mensen fundamenteel niet veranderen, dus dat hij in zijn nieuwe relatie als die naar het einde loopt ongeveer hetzelfde zal reageren
quote:lboompje schreef op 25 juli 2016 @ 16:53:

[...]





Bedankt voor je (serieuze) reactie. Op welke vraag is jouw antwoord 'ja'?Op de vraag of hij zich onder vergelijkbare omstandigheden vergelijkbaar zal gedragen
Alle reacties Link kopieren
Mensen ontwikkelen zich, worden ouder, krijgen nieuwe inzichten en vaak ook wel wat meer grip op emoties. Daarnaast is elke relatie anders, en elke partner ook. Ik denk derhalve dat de kans dat eea hetzelfde is gegaan vrij klein is. Of hij moet op dat vlak nog veel te leren hebben, dag kan natuurlijk ook. Dan zie je vaak juist dat zich een aantal keren dezelfde situatie blijft voordoen, nét zo lang tot iemand in staat is om zijn eigen patroon te doorbreken.
Ik denk dat het afhankelijk is van de relatie, een mens kan niet binnen anderhalve maand nog een jaar zoveel veranderen.

Dat ligt niet aan jou, jij en je ex hadden waarschijnlijk andere behoeftes of zijn nieuwe vriendin accepteert alles wat hij doet.
Alle reacties Link kopieren
Loepje.



Leer vooruit kijken en loslaten. Ga op boogschieten. De pijl gaat waar je kijkt en alleen wanneer je loslaat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Poe das lastig te zeggen. Ik denk wel dat mensen anders reageren bij verschillende mensen. De een irriteert je, de ander haalt het beste in je naar boven. Ik denk dat het advies: laat het los, niet verkeerd bedoeld is. Het is meer zo van, kijk vooruit niet achteruit. Het maakt niet meer uit
Ik dacht ik loep es een keer niet ...
Alle reacties Link kopieren
Maar uhm TO, je had dit serieuze vraagstuk ook kunnen aansnijden zonder al die details over je ex. Dat suggereert voor mij dat je daar ook iets over wou horen. Waarom zou je anders vermelden dat jij en je ex een half jaar een relatie hadden, dat alweer 2.5 jaar geleden is, dat hij vrij snel een nieuwe vriendin kreeg, dat je daar veel verdriet van had en blabla. In mijn ogen zou dat alleen nuttig zijn om te vertellen, als je graag een mening wilt horen over die persoonlijke situatie.



Maar goed, schijnbaar heb ik dat verkeerd begrepen.



Verder blijf ik bij wat ik eerder zei: Er zitten altijd twee personen in een relatie, die personen reageren allebei op een bepaalde manier op elkaar. Daar kan van alles door ontstaan, romantiek, liefde, passie, kinderen, huwelijk enzovoorts. Maar aan de andere kant kan er natuurlijk ook ruzie, narigheid, onenigheid enzovoorts ontstaan. Dat ontstaat niet alleen door één persoon, maar door de samenwerking van die twee personen in die relatie. Om een simpel voorbeeld te noemen: Het zou kunnen zijn dat jouw ex zich ontzettend zat te ergeren aan bepaalde karakter trekken van jou, daar zal hij dus vervelend op reageren. Als zijn huidige vriendin die karakter trekken niet heeft, dan zal er ook geen reden zijn om vervelend te reageren. Overigens hoeft dat niet te beteken dat deze karakter trek (van beide personen) iets negatiefs hoeft te zijn. Het betekent alleen dat jullie dus toch niet zo goed bij elkaar passen.

Als je denkt dat iets (een gebeurtenis, gevoel ...) puur en alleen vanuit/door één persoon komt, dan gaat er al iets fundamenteels mis in je relatie.
Ik ken die mensen toevallig en kan je melden dat hij op het einde ook echt een druiloor was bij haar. Zij had af en toe echt zoiets van pffff.
Alle reacties Link kopieren
Het zou hetzelfde gedrag kunnen zijn geweest.

Ik neem aan dat hij het met jou heeft uitgemaakt?

Aan de andere kant, als zijn ex het heeft uitgemaakt met hem dan heeft hij misschien gesmeekt.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murrmurr schreef op 25 juli 2016 @ 18:11:

Ik ken die mensen toevallig en kan je melden dat hij op het einde ook echt een druiloor was bij haar. Zij had af en toe echt zoiets van pffff.



Ik ken die mensen ook toevallig en 1 van die mensen ben ik, die pffff zei.

En niet alleen pffff.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Is dit die ex waar je pas seks mee had? En had je daarna weer een vriend? En had je de chlamydia van je ex of weer een ander?



Het wordt tijd dat je leert onafhankelijk te zijn en op jezelf te vertrouwen. Je eigenwaarde laat je nu afhangen van mannen (jongens) die seks met je willen of je een beetje aandacht geven. Schaf een goede vibrator aan en laat die mannen voorlopig links liggen. Ga het leuk hebben met jezelf!
Ik zeg loepje
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 16:51:

Zitten er misschien mannen in de zaal?

Graag ook hun mening, want ik vind dat zij een mooi onderwerp aanroerd, waarvan ik denk, dat veel vrouwen hiermee zitten.Nja, als de verliefdheid wegebt en ik heb er geen gevoel meer bij dan heb ik ook de neiging om dat te doen. Niet fair, dus dan zet ik er tegenwoordig zo snel mogelijk een punt achter. Over het algemeen durven mannen dit niet en dan krijg je dat afstandelijke en hatelijke. Ze zijn je feitelijk gewoon beu.
quote:spell68 schreef op 25 juli 2016 @ 19:34:

[...]





Nja, als de verliefdheid wegebt en ik heb er geen gevoel meer bij dan heb ik ook de neiging om dat te doen. Niet fair, dus dan zet ik er tegenwoordig zo snel mogelijk een punt achter. Over het algemeen durven mannen dit niet en dan krijg je dat afstandelijke en hatelijke. Ze zijn je feitelijk gewoon beu.die mannen toch. Alle drie miljard.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar ik zie veel rare dingen in dit topic.



- Je bent 6 maanden met iemand samen geweest, waarvan pakweg de laatste twee maanden niet meer leuk waren. En dan spreek je serieus van een éx? Écht? Misschien ben ik ouwerwets, maar een ex is voor mij iemand met wie je een langdurige vaste relatie hebt gehad (minstens een aantal jaren), niet een vriendje met wie je een paar maanden verkering had of een date met wie je meer dan 3 keer hebt afgesproken, ofzo.

- Dan: OK, de verkering liep niet lekker en dan zit je ook allebei niet lekker in je vel tegenover elkaar. En dan kunnen zowel mannen als vrouwen gewoon verdomd vervelend gedrag vertonen. De eindfase, zeg maar. Hoort erbij.

- Dan ga je door met je leven. Die vent was blijkbaar niet de juiste voor jou, of jij niet de juiste voor hem. Het voormalige vriendje verdwijnt uit beeld en krijgt een "relatie" met een andere vrouw. Prima toch? Ik zou al ophouden wakker te liggen over dat vriendje zodra hij uit beeld was verdwenen. Al neemt hij daarna een hele harem.

- Nu blijkt dat ook die relatie na 2.5 jaar op de klippen loopt (hoe je dat wéét... tenzij die ex bij je in de straat woont ofzo), maar goed. Mij zou het geen bal interesseren.

- En dan ga jij je serieus af zitten vragen of zijn gedrag in de eindfase van dié relatie hetzelfde was als in de eindfase van jóuw verkering met hem? En daar maak je een groot vraagstuk van?



Hou je dat van ál je exen bij, of is er in dit geval een bijzondere reden dat je dat wilt weten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Voyager schreef op 25 juli 2016 @ 16:46:

Ik denk dat je je aan het eind van een relatie van een half jaar wel anders gedraagt dan bij een relatie van 2,5 jaar..Precies, mensen zouden eens het verschil moeten weten tussen verliefdheid en liefde, zou al een hoop topics schelen
quote:lboompje schreef op 25 juli 2016 @ 16:52:

[...]





Dankje, blijkbaar ben jij de enige die dit kan waarderen.En dan gaat er geen branden?
quote:loisnvt schreef op 25 juli 2016 @ 19:56:

[...]





En dan gaat er geen branden? Die kent die van het kanaal niet...
To, je moet dit topic niet sluiten, dat wil je.

Jammer dat er geen lampje bij je gaat branden dat je bezig bent met dingen die je niet gelukkig gaan maken.



Ik vind het kinderachtig dat je je OP hebt verwijderd. Veel plezier met je ex, je opent vast nog wel een topic over hem.
Alle reacties Link kopieren
Boom, jammer dat je hem hebt weggehaald, en ook jammer van de vele negativiteit..

Dit had best een goed topic kunnen worden, met eigenlijk aan een vraag die zich veel vrouwen stellen, ze doen wel stoer..maar ik geloof daar niet zo in.

Eigenlijk,.helemaal niet, zeg maar.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven