Lange ziekenhuisopname...wie kletst me er mee doorheen?

18-07-2016 20:43 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Gisteravond ben ik dan opgenomen in het ziekenhuis voor een opname van minstens 3,5 week.

Ik wist al maanden dat deze opname er aan zat te komen, dat hoort bij mijn beleid en dat is ook goed.

In het kort is deze opname preventief ivm mijn voorgeschiedenis tijdens eerdere zwangerschappen.

Ik zal er vast later in dit topic nog meer details over geven, maar anders wordt het zo'n lange OP.



Ik ben nu 34 weken en 2 dagen zwanger en zal over precies 3 weken een geplande keizersnede krijgen.



Alhoewel ik helemaal achter deze opname sta en ik me hier volledig aan over kan geven, zal het toch een lange tijd worden.

Daarom vind ik het wel gezellig en fijn om hier wat van me af te kunnen kletsen.



Dus wie kletst er met me mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook op het perfecte plaatje voor je! Fijn dat je er niet tegenop zit.

Wat rot van dat gedoe op je werk waar je mee zit
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het, zou het dan lekker met je familie / vriendinnen bespreken.



Welterusten voor straks!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal goed georganiseerd en ik hoop dat het zo mooi wordt en je bewust bij bent!

Vervelend van de situatie op je werk zeg, zeker nu je er zelf ligt, dan wordt je er misschien extra mee geconfronteerd?



Spannend Bamboebeer, gelukkig kunnen jullie samen heen. fijn dat de babykamer klaar is, geeft rust he!



Aan beide kanten stond iemand anders en zij hebben elk een been omhoog gedaan. Waarschijnlijk een paar keer wijder dan ik lenig was en niet synchroon. Daarbij is je bekken natuurlijk enorm week tijdens de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
Aj Sooph, klinkt niet fijn indd.



Hoe gaat het Eenhoorn? Baalmodus hopelijk voorbij?

Ik heb nachtdienst dus (hopelijk) alle tijd om te kletsen mocht je wakker liggen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
@sooph84 ben heel erg benieuwd morgen, al heb ik aan de andere kant een soort van nuchterheid die zegt, owkee kindje loopt misschien voor, is misschien groter maar wat kan ik er nu aan doen? Niks. Vind het natuurlijk wel fijn dat ze evt extra gaan kijken. Ze willen dan uitzoeken of het het kindje is wat groot is, of mijn baarmoeder wellicht met ruime hoeveelheid vruchtwater.

Morgenochtend gelukkig al de afspraak.



Wat een verhaal zeg van jou bekken.



@eenhoornn Hoe gaat het met je?
anoniem_209966 wijzigde dit bericht op 24-07-2016 07:25
Reden: Autocorrect
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verdorie Eenhoornn, dat je nu net dat nieuws / voorval / dingetje te horen krijgt. Je bent met verlof! Je zou je absoluut niet druk moeten maken over je werk. Balen zeg.

De enige tip die ik je hierin kan geven; maak het bespreekbaar met een (de desbetreffende ?) collega zodat je het wat van je af kunt praten. Dit helpt je mogelijk om het ook los te laten.

Hoe gaat het met je schema, kun je dat goed aanhouden?

Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hier ben ik weer!



Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik mijn werkkwestie eindelijk een beetje los kan laten, alsof het vorige week de druppel was.

Inmiddels ook met mijn beste vriendin en moeder en stiefvader over kunnen praten en iedereen zegt hetzelfde. Het zegt allemaal veel meer over de anderen, dan over jou.

Ik ga het niet bespreekbaar maken, dat heb ik al meerdere keren gedaan en het gaat (helaas) niet om 1 persoon.



Mijn man en dochter zitten inmiddels op de camping en wat hebben zij het naar hun zin, echt zo geweldig! Ik krijg heel de dag door foto's en filmpjes van een stralende dochter.

Ze zijn ook dagelijks (en gister zelfs 2x) langs mij gekomen, echt zo fijn!

Gisteravond heerlijk op de patio gezeten, dochter lekker aan het spelen en wij even bijkletsen.



@Bamboebeer, hoe was de echo vandaag?

Dezelfde echo heb ik vrijdag gehad (voor de 3e keer), ook onze baby ligt voor op groei en ik heb ruim vruchtwater.

Zoals je zelf zegt, je kunt hier niets aan veranderen en ze kunnen er ook best ver naast zitten.

Nu denk ik zelf ook dat we een groot kindje gaan krijgen, onze dochter lag ook op de bovenste lijn (en nog steeds) en mijn buik is zelfs groter dan toen, maar dat is dan maar zo.

De baby krijgt gewoon goed te eten daar binnen, maar ik snap je zorgen wel hoor.



@Sooph, toch heftig hoor van je bevalling. Ik hoop dat je herstel zo zal zijn dat je er straks helemaal geen last meer van hebt.



@Inge, jij zit in de nacht lees ik (of inmiddels niet meer?). Ik kijk 's nachts absoluut niet op mijn telefoon.

Slapen is al wat lastig en dan word ik helemaal echt wakker.



@Biekoe, ja met de suikers en het dieet gaat het heel goed.

Inmiddels hoef ik nog maar 2x per week een dagcurve te prikken, omdat de glucoses al 7 dagen lang perfect waren.
Alle reacties Link kopieren
Heel goed van je suikers Eenhoorn! Kun je zien dat je je streng aan je dieetvoorschrift houdt. Petje af!

Inderdaad, laatste nachtdienst en dan mag ik vrijdag weer overdag werken.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Shit heel bericht getypt, weg.

Even zwaaien en jou zeggen dat ik vind dat jullie er knap mee omgaan! Petje af!!
Alle reacties Link kopieren
Er is al een week om
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, Inge, Stormkraft en Chentolove.



Ja, inmiddels alweer dag 9 hier en nog 'maar' 13 te gaan!

Tenminste tot aan de keizersnede, die 3 erna maken me niet zoveel uit, want dan lig ik alleen maar te glunderen met ons kleintje
Alle reacties Link kopieren
Nog maar 13 en dan heb je een frummel erbij!!

En "Jeej" voor de bloedsuikers!
Wat goed Eenhoorn! Bijna op de helft tot de keizersnede. Wat fijn van je suikers. En goed dat je het werkgezeur nu achter je kunt laten. De focus moet nu op jou en je kindje liggen, maar ik kan me voorstellen dat het lastig is met zoveel tijd om na te denken.



Heb je nog bezoek in het vooruitzicht vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Yes de eerste helft zit er bijna op!

Wat goed dat de glucosewaardes zo goed zijn, en dat je het gedoe met werk weer wat meer ondercl trole lijkt te hebben.



Ik werk trouwens in een academisch ziekenhuis in het westen van het land.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Die tijd gaat evengoed nog snel zeg! Al zal jij dat niet elke dag zo ervaren. Super van je suikers en wat fijn dat je man en dochter het zo leuk hebben op de camping én lekker vaak langskomen.
Alle reacties Link kopieren
Hoppetee, we gaan aftellen hier!

Hou vol, ook mbt je eten/suikers!

Genieten je man en je dochter nog op de camping?

Succes met 'de tweede helft'.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat dat snel zeg.



Hier zo zo, bijwerkingen van medicijnen, voel me verre van fit. Hopelijk zakt het ook weer. Zit nog wel een paar weken aan deze pillen dus ik moet er even doorheen.



Welterusten voor straks!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
quote:eenhoornn schreef op 25 juli 2016 @ 20:24:

Hoi, hier ben ik weer!



Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik mijn werkkwestie eindelijk een beetje los kan laten, alsof het vorige week de druppel was.

Inmiddels ook met mijn beste vriendin en moeder en stiefvader over kunnen praten en iedereen zegt hetzelfde. Het zegt allemaal veel meer over de anderen, dan over jou.

Ik ga het niet bespreekbaar maken, dat heb ik al meerdere keren gedaan en het gaat (helaas) niet om 1 persoon.



Mijn man en dochter zitten inmiddels op de camping en wat hebben zij het naar hun zin, echt zo geweldig! Ik krijg heel de dag door foto's en filmpjes van een stralende dochter.

Ze zijn ook dagelijks (en gister zelfs 2x) langs mij gekomen, echt zo fijn!

Gisteravond heerlijk op de patio gezeten, dochter lekker aan het spelen en wij even bijkletsen.



@Bamboebeer, hoe was de echo vandaag?

Dezelfde echo heb ik vrijdag gehad (voor de 3e keer), ook onze baby ligt voor op groei en ik heb ruim vruchtwater.

Zoals je zelf zegt, je kunt hier niets aan veranderen en ze kunnen er ook best ver naast zitten.

Nu denk ik zelf ook dat we een groot kindje gaan krijgen, onze dochter lag ook op de bovenste lijn (en nog steeds) en mijn buik is zelfs groter dan toen, maar dat is dan maar zo.

De baby krijgt gewoon goed te eten daar binnen, maar ik snap je zorgen wel hoor.



@Sooph, toch heftig hoor van je bevalling. Ik hoop dat je herstel zo zal zijn dat je er straks helemaal geen last meer van hebt.



@Inge, jij zit in de nacht lees ik (of inmiddels niet meer?). Ik kijk 's nachts absoluut niet op mijn telefoon.

Slapen is al wat lastig en dan word ik helemaal echt wakker.



@Biekoe, ja met de suikers en het dieet gaat het heel goed.

Inmiddels hoef ik nog maar 2x per week een dagcurve te prikken, omdat de glucoses al 7 dagen lang perfect waren.



Helaas geen echo gehad maandag. Die staat nu voor vrijdag gepland. Wel controle gehad. Bloeddruk en hb waren goed,wel veel aangekomen in 3 wkn tijd,wat ik echt niet snap. Hou wel erg veel vocht vast,dus zal dat t wel zijn. Man kan ook vrijdag weer mee en vind ik toch wel heel erg fijn.

Zoon en ik zijn nu een paar dgn bij mijn ouders,kan ik ff bij slapen en zoon geniet volop bij opa en oma.



Wat heerlijk dat je man en dochter iedere dag komen en dat ze zo genieten op de camping. Hoe gaat het met jou? En de baby?
Alle reacties Link kopieren
quote:eenhoornn schreef op 26 juli 2016 @ 12:58:

Dank je wel, Inge, Stormkraft en Chentolove.



Ja, inmiddels alweer dag 9 hier en nog 'maar' 13 te gaan!

Tenminste tot aan de keizersnede, die 3 erna maken me niet zoveel uit, want dan lig ik alleen maar te glunderen met ons kleintje



Wat gaat het snel!

Als je nu wakker wordt is het al dag 11 en 11 te gaan!

Lijkt me heerlijk om dan te zien hoe je dochter met je zoontje om zal gaan!

Kijkt ze uit naar haar broertje?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb vandaag echt een enorme off day. Die moet er natuurlijk ook tussen zitten...

Ik kon vanochtend alleen maar huilen. Ben het echt zo ontzettend beu om zwanger te zijn, het is zo'n uitputtingsslag geweest en ik ben zooooo op.

En bang dat er nog iets mis zal gaan.



Gelukkig wijzen alle controles op alleen maar een goede zwangerschap, voor mijn geruststelling hebben ze vandaag wat extra dingen gecontroleerd en alles is goed.

Ze zijn erg lief voor me hier en luisteren goed.

Vandaag ook al veel bezoek gehad en zo dadelijk komt mijn beste vriendin en gaan we samen 'uiteten' hier in het restaurant.



Maar toch....ik blijf me rot voelen
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel en smakelijk eten!
Alle reacties Link kopieren
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Dikke knuffel voor jou lieve eenhoornn.
Alle reacties Link kopieren
Laat ze maar even lekker lopen die tranen. Trek de deur dicht, vraag een kopje thee en rustig aan. Sterkte meid.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dikke knuffel Eenhoornn! Deze dagen horen erbij, maar zijn oh zo rot. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven