Aanschaf kruimeldief - tips

25-07-2016 19:52 20 berichten
Omdat mijn huisdieren een beetje rommelig zijn leek het mij handig om toch weer eens een kruimeldief aan te schaffen. Waar moeten we op letten? Wie heeft een goede tip voor een betaalbaar kruimeldiefje?
Alle reacties Link kopieren
Betaalbaar misschien minder, maar de Dyson kruimeldief is de beste die ik ooit gebruikt heb.
heb het meteen even opgezocht blauwe emmer, maar holy moly wat zijn die dingen duur!



ik dacht zelf meer aan max 50 euro ofzo..
Neem een A-merk, dat zijn de beste en gaan het langst mee.



Goedkoop is duurkoop in deze.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, maar niet te vergelijken met de kruimeldieven die ik tot op heden heb gehad. Ik heb hier nog een AEG kruimeldief ook staan, leuk voor een paar kruimels in de broodla maar dat is het dan wel.
Ik heb er eentje van Philips maar gebruik altijd mijn stoffer en blik. €1 bij Ikea ....
het gaat mij er vooral om los zaagsel en strootjes ed op te kunnen zuigen, voordat het het heel huis wordt doorgelopen. zou dat niet kunnen met bijv een AEG?
Alle reacties Link kopieren
Ik pak liever de stofzuiger als de AEG eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:chirimoya schreef op 25 juli 2016 @ 20:04:

het gaat mij er vooral om los zaagsel en strootjes ed op te kunnen zuigen, voordat het het heel huis wordt doorgelopen. zou dat niet kunnen met bijv een AEG?





Dat zou ik met stoffer en blik of een gewone stofzuiger doen. Met dat soort zooi is een kruimeldief zo vol.



Heb meerdere kruimeldieven gehad, dure, goedkope, maar uiteindelijk pakte ik altijd één van bovenstaande. Nu dus geen kruimeldief meer. Scheelt weer ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de dustbuster van Black&Decker nu al een paar jaar. Zuigt nog steeds even goed. Maak m wel iedere week schoon.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Ik ken nu twee mensen die zo'n ding op een accu hebben, een soort stofzuiger maar dan met alleen een lange steel. Die staat bij mij op het lijstje.
quote:chirimoya schreef op 25 juli 2016 @ 20:04:

het gaat mij er vooral om los zaagsel en strootjes ed op te kunnen zuigen, voordat het het heel huis wordt doorgelopen. zou dat niet kunnen met bijv een AEG?Ik heb een roze black and decker van 4.8 volt. Die doet het prima met mijn rotzooi cavia's was ook nog geen €40,- meende ik.
Hier ook een roze black and decker (dustbuster), maar dan 4.8 volt. Heb 2 vogels die heel veel troep maken en krijg het er prima mee weg. Veel handiger dan elke keer de stofzuiger tevoorschijn halen. Kruimeldief staat gewoon in het hoekje.
quote:B2L schreef op 25 juli 2016 @ 20:57:

Hier ook een roze black and decker (dustbuster), maar dan 4.8 volt. Heb 2 vogels die heel veel troep maken en krijg het er prima mee weg. Veel handiger dan elke keer de stofzuiger tevoorschijn halen. Kruimeldief staat gewoon in het hoekje.Ja hier toch ook de 4.8 volt. verkeerd gegoogeld.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut niet goedkoop maar mijn dyson kruimeldief was mijn beste aankoop in tijden!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwe_emmer schreef op 25 juli 2016 @ 19:54:

Betaalbaar misschien minder, maar de Dyson kruimeldief is de beste die ik ooit gebruikt heb.Juist. Ik word heel gelukkig van dat ding
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 25 juli 2016 @ 21:02:

Absoluut niet goedkoop maar mijn dyson kruimeldief was mijn beste aankoop in tijden!+1. Ik schrok laatst zelf toen ik zag wat ik betaald heb, maar ik gebruik hem dagelijks zo'n 3 tot 4 keer. Kruimels van onze jonge kinderen na ontbijt, lunch en avondeten, zand uit de zandbak, uitloop uit de kattenbak, ff snel de trap of het ergste stof uit alle kamers, moeilijke hoekjes. Ideaal. Ik heb er 1 met een steel, dan hoef je niet te bukken.
quote:ZombieQueen schreef op 25 juli 2016 @ 20:59:

[...]





Ja hier toch ook de 4.8 volt. verkeerd gegoogeld.Ik zocht al naar nóg een roze B&D en kon 'm al niet vinden;)
Ik gebruik al jaren naar tevredenheid een AEG Radipo. Heel handig voor snel wat zaagsel of poezen-stofwolkjes opzuigen. Het type dat ik heb is er niet meer, maar ik heb toen een krachtiger model gekocht en die was iets van 50 euro of zo.
Het beste advies dat ik je kan geven is; doe het niet. Het zijn echt waardeloze dingen zonder zuigkracht. Zeker met dieren is dat niks waard. Heb het helaas aan den lijve ondervonden en ik had een goede en dure.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven