Rare acties van mensen in het openbaar

25-07-2016 23:00 532 berichten
Ok ff een luchtig/grappig topic. Soms zie ik mensen in het openbaar dingen doen dat ik echt denk.. Huh?!



TO trapt af: laatst zat ik met een vriendin en onze kids in een speeltuin (een vrij grote, van een vereniging). Daar heb je ook een soort van klimheuvel. Het was behoorlijk druk, veel ouders en kinderen. Zit er bovenop die heuvel een vrouw uitgebreid op haar dooie gemakje en midden in het zicht haar benen te scheren!!

Vriendin en ik keken elkaar echt aan van wtf?!



Nog meer mensen die Weleens aparte dingen meegemaakt hebben?!
Alle reacties Link kopieren
Oja en dat paard, ook nog
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 26 juli 2016 @ 00:08:

Ik heb al veel te vaak in het ziekenhuis gelegen, en dat is hier in Nederland meestal met nog 3 andere patiënten op 1 kamer. Nu heb ik al meerdere keren meegemaakt dat mannen, zowel jong als oud, dan in hun slip over de zaal lopen. Ongepast, trek gewoon wat fatsoenlijks aan als je met vreemden een ruimte deelt.



Hierdoor en omdat mannen ook vaak snurken, lig ik liever niet met mannen op zaal.

Kan ik me voorstellen. Ik vind het überhaupt al belachelijk dat ze niet gewoon standaard mannen- en vrouwenkamers hebben. Ik zou echt niet met mannen op een kamer willen liggen. Als het voor een gebroken enkel is kan het nog, maar als het om serieuzere dingen gaat (of nog erger, vrouwenproblemen) dan vind ik het echt ongepast om op een kamer te liggen met een man.



( Verder heb ik niks tegen met mannen op een kamer slapen hoor Heb ik zo vaak gedaan met medestudenten en reisgenoten op vakantie. )
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 25 juli 2016 @ 23:30:

2/3 jaar terug kwam ik een man tegen op een enorm speelgoedpaard op wieltjes op een landweggetje. Zo'n paard waarop je moet bewegen om vooruit te komen.



[afbeelding]



En dat ziet er dan zo uit; https://youtu.be/oC-Ec_IBRZo x100000
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 25 juli 2016 @ 23:30:

2/3 jaar terug kwam ik een man tegen op een enorm speelgoedpaard op wieltjes op een landweggetje. Zo'n paard waarop je moet bewegen om vooruit te komen.



[afbeelding]



En dat ziet er dan zo uit; https://youtu.be/oC-Ec_IBRZoik zie nou voor me hoe een volwassen man op zo'n paard rijdt
Alle reacties Link kopieren
Paar maanden geleden: vrouw staat voor mij in de rij voor de kassa en haar telefoon gaat. Een vriendin? Ze begint uitvoerig op redelijk wat volume haar seksleven te bespreken, met veel aandacht voor detail. Ook de voor- en nadelen van manlief worden sans gene besproken.



De man in kwestie stond ernaast en plukte wat aan het netje mandarijnen op de band.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik heb mensen vaak (in de trein/ file) in hun neus zien peuteren en het vervolgens zien opeten. Dat vind ik zoooo smerig, bah bah.



Ooit zat ik in de trein haalde een idioot zijn lul uit zijn broek en ging er uitgebreid aan zitten. Het duurde ff voor het doordring wat hij aan het doen was. Ik was echt heel moe die dag.



En toen ik haar of 12 was zag ik een man, geparkeerd langs een hele drukke weg met veel voetgangers rond dat tijdstip, zichzelf zien aftrekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:abstract schreef op 26 juli 2016 @ 00:24:

[...]



Kan ik me voorstellen. Ik vind het überhaupt al belachelijk dat ze niet gewoon standaard mannen- en vrouwenkamers hebben. Ik zou echt niet met mannen op een kamer willen liggen. Als het voor een gebroken enkel is kan het nog, maar als het om serieuzere dingen gaat (of nog erger, vrouwenproblemen) dan vind ik het echt ongepast om op een kamer te liggen met een man.



( Verder heb ik niks tegen met mannen op een kamer slapen hoor Heb ik zo vaak gedaan met medestudenten en reisgenoten op vakantie. )Voor de vrouwenproblemen kom je gewoon op een vrouwenafdeling te liggen hoor. En je kunt bij opname aangeven liever niet bij het andere geslacht te willen liggen, dan houden ze er rekening mee indien mogelijk. Ik lig liever bij mannen, die drammen (meestal) niet zo, zijn veel vriendelijker, rustiger en houden beter rekening met je over het algemeen heb ik gemerkt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Tvp
quote:chocolol schreef op 26 juli 2016 @ 00:26:

[...]





ik zie nou voor me hoe een volwassen man op zo'n paard rijdt Ik heb toen de auto in de berm moeten zetten om bij te komen van het lachen. En nog steeds zit het op mijn netvlies gebrand.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 juli 2016 @ 00:36:

[...]



Voor de vrouwenproblemen kom je gewoon op een vrouwenafdeling te liggen hoor. En je kunt bij opname aangeven liever niet bij het andere geslacht te willen liggen, dan houden ze er rekening mee indien mogelijk. Ik lig liever bij mannen, die drammen (meestal) niet zo, zijn veel vriendelijker, rustiger en houden beter rekening met je over het algemeen heb ik gemerkt.

Mijn buurvrouw kwam na een dubbele mastectomie op een kamer vol mannen te liggen.. Zij voelde zich daar niet prettig bij. Misschien verschillen die regels per ziekenhuis? Fijn dat jij blijkbaar goede ervaringen hebt met mannen in het ziekenhuis Ik wilde ook helemaal niet zeggen dat mannen zich altijd slecht gedragen oid maar het ging mij meer om privacy. Ik kan me ook indenken dat een man het niet fijn zou vinden als er een vrouw bij hem op de kamer ligt aangezien er soms zulke persoonlijke dingen besproken worden. En je kunt je ook weleens bekeken voelen natuurlijk.



Afijn, ik hoop maar dat steeds meer ziekenhuizen de patiënten gewoon laten kiezen tussen mannenkamer, vrouwenkamer of gemengd. Dan is het gewoon voor iedereen opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Ons huis grenst aan een speeltuintje. Een paar dagen geleden stond de buurman, die twee straten verder woont, zijn zoontje van drieënhalf te helpen met plassen tegen de boom. Die boom grenst dus aan de speeltuin en ligt een meter of drie van mijn tuin af.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:abstract schreef op 26 juli 2016 @ 00:39:

[...]





Afijn, ik hoop maar dat steeds meer ziekenhuizen de patiënten gewoon laten kiezen tussen mannenkamer, vrouwenkamer of gemengd. Dan is het gewoon voor iedereen opgelost.



Kom naar België.



Hier zijn gewoon geen "gemengde" kamers.

En in de meeste ziekenhuizen zijn het hier tegenwoordig bijna allemaal 1- en vooral 2-persoonskamers.

Geen heelder slaapzalen hier. Alleen hier en daar nog een kamer met 4 (en die worden dus meer en meer afgebouwd / omgebouwd).
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 26 juli 2016 @ 01:00:

[...]





Kom naar België.



Hier zijn gewoon geen "gemengde" kamers.

En in de meeste ziekenhuizen zijn het hier tegenwoordig bijna allemaal 1- en vooral 2-persoonskamers.

Geen heelder slaapzalen hier. Alleen hier en daar nog een kamer met 4 (en die worden dus meer en meer afgebouwd / omgebouwd).Klinkt goed! Maar hopelijk zal ik het nooit nodig hebben.
Vorige week toen ik naar de supermarkt liep



Ik vroeg nog aan mijn dochter of ik aan het hallucineren was maar nee het was echt waar dat de overbuurman in zijn badjas en coupe wirwar, met een bekertje koffie in zijn auto stapte en wegreed
Alle reacties Link kopieren
Zo liep mijn buurvrouw van een paar huizen verderop al strompelend in haar badjas door de straat. Toen ik vroeg of ik iets voor haar kon doen zei ze nee hoor, ik ben onderweg naar het ziekenhuis. Ze liep blijkbaar naar een auto zo'n 30 meter verderop van iemand die haar ging brengen. Mij een raadsel waarom die persoon haar niet gewoon even bij de deuropening oppikte, maar ach
Mijn overbuurman laat als het warm weer is de hond in zijn ondergoed uit.

Je went eraan, zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens meegemaakt dat een man in het restaurant keihard z'n neus snoot... Gewoon aan tafel tijdens het eten... Blehhhh
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Boquiabierto schreef op 26 juli 2016 @ 02:25:

Mijn overbuurman laat als het warm weer is de hond in zijn ondergoed uit.

Je went eraan, zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Schoonmoeder die terugkomt van het toilet en meldt dat ze lekker gepoept heeft.



Mensen op het strand die heel veel moeite doen om zich met handdoek om om te kleden, waardoor juíst iedereen kijkt!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een rustige middag, wachtende op de trein, begint een man me toch een partij te projectiel kotsen. Het was het bizarste wat ik ooit had gezien. Echt wel meters ver kwam het.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:lemoos2 schreef op 26 juli 2016 @ 00:29:

Paar maanden geleden: vrouw staat voor mij in de rij voor de kassa en haar telefoon gaat. Een vriendin? Ze begint uitvoerig op redelijk wat volume haar seksleven te bespreken, met veel aandacht voor detail. Ook de voor- en nadelen van manlief worden sans gene besproken.



De man in kwestie stond ernaast en plukte wat aan het netje mandarijnen op de band.Wahaa, die man... Beetje zielig dat hij er niks van durfde te zeggen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Moon-Alisa schreef op 26 juli 2016 @ 00:24:

Ik zit me alleen even voor te stellen hoe het is als je al deze mensen in een park bij elkaar zet. Achter iedere boom iemand die met een pincet 'down there' zit te plukken of haar kin scheert met een scheerapparaat.



Hier en daar iemand op de fiets met een blokfluit. In t midden een doedelzak.



Verder overal nagelknippende mensen. Lijkt me gekke boel.Just another day at the office.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 25 juli 2016 @ 23:30:

2/3 jaar terug kwam ik een man tegen op een enorm speelgoedpaard op wieltjes op een landweggetje. Zo'n paard waarop je moet bewegen om vooruit te komen.



[afbeelding]



En dat ziet er dan zo uit; https://youtu.be/oC-Ec_IBRZo
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam de kleedkamer van de sportschool in, ik stond nog in de deuropening, staat een vrouw naakt gebukt met haar grote onderbroek op haar enkels, met haar kont(opening) richting de deur, haar inlegkruisje in haar onderbroek te doen.

Hebben sommigen dan echt geen gêne? Ik keek zo letterlijk naar binnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven