Dyson stofzuiger

25-07-2016 20:23 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze stofzuiger heeft het begeven dus we zijn aan het kijken voor een nieuwe. En de beslissing moet wel snel gemaakt worden want ik heb dus geen stofzuiger nu



Onze Philips is niet meer te krijgen, nu overwegen we een Dyson. Ik heb alleen wat recensies gelezen dat de stang heel kort is. Klopt dit? Ik ben 1.76 en vriend is 1.83 (mocht hij sporadisch besluiten te stofzuigen). Moeten we dan continue krom staan als we aan het stofzuigen zijn?



Ervaringen iemand?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.77 en inderdaad de stang is erg kort. Wat ik vervelender vind is dat de slang bij ons aan de Ijkant zit en dus niet goed meezwiert als je eraan trekt. Nu is die van ons erg oud dus misschien is dit ondertussen veranderd maar ik zou dus geen dyson meer kopen.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijke rotdingen, niet aan beginnen...



Gewoon weer een Philips oid kopen.
Alle reacties Link kopieren
Top stofzuiger! Wij zijn ongeveer even lang, maar nooit problemen gehad.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
In dit topic Klik wordt in de laatste 3 à 4 pagina's ook over Dyson stofzuigers gesproken....

Ik zou vooral goed de reviews lezen op diverse sites, en ook bij b.v een Mediamarkt oid even voelen en bekijken hoe en of een Dyson werkt voor jou.

Ik zou het wel weten, maar mijn huidige stofzuiger blijft het maar goed doen...
Het hangt er vanaf welke je hebt. Ik heb gewerkt met eentje met een hele platte voet en stang waardoor je dus makkelijk onder een kast kon zuigen zonder al te veel te bukken en een andere zonder zak met een dikke stang (met een of andere hulpstuk houder eraan) en voet waarbij je niet fatsoenlijk onder de kast of bank kan zuigen zonder zelf ook half op de grond te gaan liggen en de hulpstukken plus houder eraf moet halen. Daarnaast rolt ie ook niet lekker mee als ik aan het zuigen ben, blijft overal achter haken. Daarnaast werkte dat kliksysteem ook niet optimaal en vond ik ook de stang vrij kort terwijl ik niet zo groot ben en het speciale handvat eraan vond ik eerder onhandig dan dat het wel handig is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een jaar een dyson. Heerlijk apparaat. Zuigt goed, rijdt soepel mee, de slang heeft een draaibare aansluiting aan het handvat dus als er een knik in de slang zit hoef je alleen maar aan de aansluitring te draaien en de slang zit weer goed. Ik heb nooit iets gemerkt van dat de stang kort zou zijn, ik ben 1,75 maar het is mij nooit opgevallen.



In heb trouwens een zakloze met dikke stang. Maar bij die van mij zitten twee verschillende voeten, een "gewone" en eentje die heel plat is en waarbij de stang ook heel gemakkelijk meedraaid richting de grond om onder de kast te zuigen. Bij mij zit er ook een hulpstukhouder op de stang, maar daar heb ik geen last van bij het zuigen onder een kast, deze heb ik namelijk vrij hoog geplaatst (het is een los onderdeel wat je zelf op een bepaalde hoogte op de stang vast kunt klikken).
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben zo'n jaar of 5 een Dyson. Ik ben zelf maar 1.63 maar man is 1.85 en heb hem nog nooit over horen klagen. En ja hij stofzuigt best vaak. Misschien even gaan proberen in de winkel?
Alle reacties Link kopieren
Hmm wat een verschillende reacties allemaal haha.



Toch maar even bij de winkel gaan "proberen" denk ik.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Heeft er hier iemand toevallig ook ervaring met de Dyson steelstofzuiger?
Dyson stofzuiger is het voor mij zou geen ander willen nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort een, we hebben de Allergy Complete en vind het een topding! De steel is voor mij precies goed en ben 1.85. Er zit zo'n plinten-zuiger bij en mijn plinten zijn nog nooit zo goed geweest Ennnnn, voorheen ander zakloos merk gehad, best goed hoor, maar deze verliest ècht geen zuigkracht. Als ik een minpunt op moet noemen: het snoer had wat langer gemogen van mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 25 juli 2016 @ 21:00:

Heeft er hier iemand toevallig ook ervaring met de Dyson steelstofzuiger?

Zie link in mijn eerdere reactie.

(P.s. Dit type heeft €50,-- korting via AH, staat ook in dat andere topic).
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 24 juli 2016 @ 15:26:

Ik krijg net een mailtje van Albert Hein dat ze tot 15 aug een kortingscode hebben voor €50 op een snoerloze dyson stofzuiger in de dyson online shop of bij bol.com.



Kortingscode: DYSONAHBONUS



Er staat bij dat het voor eenmalig gebruik is, maar het lijkt me een standaard kortingscode (en anders is het wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik quote mezelf even.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 26 juli 2016 @ 07:45:

[...]Ik quote mezelf even.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er een jaar of wat geleden een gehad. Voor ons nooit meer. Niet geweldig veel zuigkracht, minder dan een Miele bijv. En dan die stofbak iedere keer leegmaken, brrr. Na twee jaar met het grofvuil meegegeven en iets fatsoenlijks gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven