Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Ik ga ook voor een hele maand 25 graden met zon
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 25 juli 2016 @ 16:41:

[...]



Waar lees je dat?heb het net zelf opgeschreven en verzonnen. er moest een krachtig tegenoffensief komen omdat het K woord was gevallen....
quote:simone789 schreef op 25 juli 2016 @ 17:04:

[...]





heb het net zelf opgeschreven en verzonnen. er moest een krachtig tegenoffensief komen omdat het K woord was gevallen....
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 25 juli 2016 @ 17:04:

[...]





heb het net zelf opgeschreven en verzonnen. er moest een krachtig tegenoffensief komen omdat het K woord was gevallen....
quote:simone789 schreef op 25 juli 2016 @ 17:04:

[...]





heb het net zelf opgeschreven en verzonnen. er moest een krachtig tegenoffensief komen omdat het K woord was gevallen....
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 25 juli 2016 @ 17:04:

[...]





heb het net zelf opgeschreven en verzonnen. er moest een krachtig tegenoffensief komen omdat het K woord was gevallen....



Had stille hoop dat het echt was. De droge dagen die er stonden met volop zon zijn in de lange termijnvoorspelling ook alweer veranderd in regen
Hier schijnt de zon nu! Maar ook hele donkere grijze bewolking, ben benieuwd welke van de 2 gaat winnen
Damn, dat klink niet erg geweldig! ik lees net dat het de hele week kan gaan regenen met op donderdag de meeste neerslag. na het weekend wel weer warmer maar of er dan ook is?



En het begint in mijn huis ook weer veels te veel aan het afkoelen. Zit nu alweer met een vest aan en een bak hete koffie.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zou nog wel redelijk worden geloof ik, daarna wordt het weer flutweer. Gisteren ook steeds regen gehad, terwijl mijn tante die in Arnhem woont de hele dag geen druppel heeft gezien.
Alle reacties Link kopieren
Bassgroove, ik liep gisteren met mijn Uggs aan, lange broek en vest. Dat is niet bepaald mijn idee van zomer
quote:pamelacourson schreef op 26 juli 2016 @ 07:09:

Bassgroove, ik liep gisteren met mijn Uggs aan, lange broek en vest. Dat is niet bepaald mijn idee van zomer Nee hé?!? Zo jammer is dat dan toch! Ja ik had overdag mijn spijkerjas aan, maar had daaronder enkel een mouwloze topje aan en was het spijkerjasje niet genoeg. Zo balen. Ugs die moet ik ook eens gaan aanschaffen voor de herfst/winter. Ik zal eens kijken wat die kosten.
Nog geen druppel regen gevallen en de zon schijnt. De vraag is alleen voor hoe lang!
Alle reacties Link kopieren
quote:BassGroove schreef op 26 juli 2016 @ 07:27:

[...]





Nee hé?!? Zo jammer is dat dan toch! Ja ik had overdag mijn spijkerjas aan, maar had daaronder enkel een mouwloze topje aan en was het spijkerjasje niet genoeg. Zo balen. Ugs die moet ik ook eens gaan aanschaffen voor de herfst/winter. Ik zal eens kijken wat die kosten.Ik draag ze eigenlijk alleen maar als sloffen, maar ze zitten heerlijk en zijn lekker warm. Ben ze ooit eens vergeten uit te trekken toen ik naar mijn werk ging (een oud paar met gaten nog wel ), maar ik was die dag helemaal happy met mijn warme voeten
Alle reacties Link kopieren
nvt
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was overigens nog lang niet vol (had ongeveer 1300 berichten toen ik dit bericht schreef). Een topic op dit forum is vol, als het 3000 berichten bevat.



Toen ik wakker werd was het in de woonkamer 26 graden. Even de ramen los en toen was het ineens 24 graden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 26 juli 2016 @ 07:54:

het wordt wat wisselend de komende 2 wkn, maar vanaf 7 augustus weer mooi. er is nu al weer 25 graden voorspelt.

Weersverwachtingen van twee weken verder zijn niet erg betrouwbaar. De weersvoorspellers kunnen ernaast zitten. Als je kijkt naar de weersverwachting van bijvoorbeeld morgen, kan men er bijna zeker van zijn, dat die dan ook uitkomt. De zeer hete woensdag van 34 à 35 graden zag ik twee weken van te voren niet aankomen. Korter daarvoor werd die hitte wel als voorspelling vermeld, en kwam die ook uit.



Het wordt de komende weken slechter voor het oosten van Nederland qua weer. Over twee weken krabbelt het weer op, en krijgen we ongeveer het weer wat wij gisteren hadden en vandaag zullen hebben. Maar daar ga ik niet zonder meer van uit.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 26 juli 2016 @ 07:59:

Het vorige topic was overigens nog lang niet vol (had ongeveer 1300 berichten toen ik dit bericht schreef). Een topic op dit forum is vol, als het 3000 berichten bevat.



Toen ik wakker werd was het in de woonkamer 26 graden. Even de ramen los en toen was het ineens 24 graden.Het vorige topic zat over de 3000. 3009 volgens mij toen het gesloten werd.
quote:pamelacourson schreef op 26 juli 2016 @ 07:53:

[...]





Ik draag ze eigenlijk alleen maar als sloffen, maar ze zitten heerlijk en zijn lekker warm. Ben ze ooit eens vergeten uit te trekken toen ik naar mijn werk ging (een oud paar met gaten nog wel ), maar ik was die dag helemaal happy met mijn warme voeten Kun je nagaan ze zitten dus als gegoten dat je ze vergeet uit te trekken En idd ik wil ze ook voor in huis, wil er echt niet mee op straat gezien worden. Ik loop vooral op Doc's en die zijn eigenlijk ook goed warm, maar niet comfortabel voor in huis. Die ugs lijken mij echt geweldig. Ik zou om kosten te besparen ook gewoon nepperts kunnen aanschaffen
@Hans, ben het met je eens het weer is gewoon niet goed te voorspellen. Hoe vaak zitten ze er wel niet naast.



Het is hier overigens stralend mooi weer! Echt de heeft het gewonnen van de donkere dreigende wolken Dat betekent dat ik meteen in mijn nopjes ben
Alle reacties Link kopieren
quote:BassGroove schreef op 26 juli 2016 @ 09:23:

[...]





Kun je nagaan ze zitten dus als gegoten dat je ze vergeet uit te trekken En idd ik wil ze ook voor in huis, wil er echt niet mee op straat gezien worden. Ik loop vooral op Doc's en die zijn eigenlijk ook goed warm, maar niet comfortabel voor in huis. Die ugs lijken mij echt geweldig. Ik zou om kosten te besparen ook gewoon nepperts kunnen aanschaffen



Dr. Martens heb ik ook al sinds mijn 15e, tegenwoordig loop ik er lang niet meer elke dag op, maar als het even kan... Vorig jaar heb ik van mijn man een paar gevoerde gekregen, heerlijk zijn die!



Voor in huis zijn nep-Uggs zeker voldoende, maar ik vind het bij de echte wel fijn dat ik ze ook even aan kan houden als ik snel de kinderen uit school haal of een boodschap wil doen. Al doe ik dat sinds ik nieuwe heb niet meer, want dan worden ze vies en kan ik er niet mee op de bank zitten.
quote:pamelacourson schreef op 26 juli 2016 @ 09:30:

[...]





Dr. Martens heb ik ook al sinds mijn 15e, tegenwoordig loop ik er lang niet meer elke dag op, maar als het even kan... Vorig jaar heb ik van mijn man een paar gevoerde gekregen, heerlijk zijn die!



Voor in huis zijn nep-Uggs zeker voldoende, maar ik vind het bij de echte wel fijn dat ik ze ook even aan kan houden als ik snel de kinderen uit school haal of een boodschap wil doen. Al doe ik dat sinds ik nieuwe heb niet meer, want dan worden ze vies en kan ik er niet mee op de bank zitten.



Te gek! En wat lief van je man Ja hier is het echt Doc's of all-stars al heb ik wel hoge pumps, maar die heb ik maar 1 keer gedragen en dat was al the hell



Groot gelijk heb je. Dat is ook gewoon geen lekker fris idee als je met vieze schoenen op de bank moet gaan zitten. Hier gaan de schoenen uit in de gang en dan gaan in m'n huis ( ik durf het bijna niet te zeggen) Crocs aan. Als er een postbode aan de deur komt dan gooi ik ze achter de deur en sta ik op mijn sokken voor de ingang zo erg schaam ik me voor die lelijke dingen die ontzettend fijn lopen in huis, maar wel te koud zijn in de winter.



Goed het is prachtig mooi weer nu en ik heb onverwachts een date over 3 uur, dus ik ga mij eens een beetje mooi maken



Het weer is echt prachtig hier! Hoop bij jullie ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:duende12 schreef op 26 juli 2016 @ 08:41:

[...]



Het vorige topic zat over de 3000. 3009 volgens mij toen het gesloten werd.Jij hebt gelijk. Ik heb de twee topics met elkaar verward. Er is terecht een tweede deel opgestart.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
nvt
quote:simone789 schreef op 26 juli 2016 @ 13:10:

ik heb mezelf net even gekweld met de spaanse weersoverzichten. moeiteloos 35-40 graden op sommige plekken. en elk jaar weer. zoooo voorspelbaar, bijna saai Mij veel te heet! Hier nu bewolkt en niet zo warm. Ook niet zo best.
Alle reacties Link kopieren
nvt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven