Cadeau geregistreerd partnerschap

26-07-2016 10:05 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje gaat morgen een geregistreerd partnerschap aan met haar vriend. In de ochtend ga ik foto's maken en 's avonds geven ze een bbq voor familie.

Ik wil ze graag iets kleins geven waar ze ook wat aan hebben, planten hebben ze beide niks mee..

Heeft iemand tips voor mij?
Wat zou je geven als ze getrouwd waren?



En we kennen je zus en zwager niet dus geen idee verder.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget? Een hotelovernachting met ontbijt misschien?
quote:Goede-Fee schreef op 26 juli 2016 @ 10:06:

Wat zou je geven als ze getrouwd waren?



En we kunnen je zus en zwager niet dus geen idee verder.

Als Noushi dit leest he...



En verder ben ik het wel (weer) met GF eens. Beetje lastig om wat te verzinnen als we hen niet kennen.
quote:Corona67 schreef op 26 juli 2016 @ 10:07:

[...]



Als Noushi dit leest he...



En verder ben ik het wel (weer) met GF eens. Beetje lastig om wat te verzinnen als we hen niet kennen.Jeetje. Snel aangepast. En nog wat koffie ingeschonken.
Alle reacties Link kopieren
http://www.bulbby.com/nl/ ... schenken/tafellakens.html



Voor zoiets ben je vast al te laat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gegraveerde wiskey/wijn/... glazen met hun initialen? Met bijpassend favoriete wiskey/wijn/...?
Een cadeaukaart voor de Efteling of een ander pretpark?
Alle reacties Link kopieren
Ga je nú pas over het cadeau nadenken, een dag van tevoren? Iets echt speciaals regelen of kopen wordt dan lastig, lijkt me. Wat wil je eraan uitgeven?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik ben heel blij met onze robotstofzuiger die we kregen.
Alle reacties Link kopieren
Het hoeft niet wat speciaals te zijn.

Het stelt niet zoveel voor, vind ik.

Het gaat even om het idee.



Efteling is een leuk idee inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Stelt niet zoveel voor?



Geregistreerd partnerschap is inmiddels voor wat betreft de rechten en plichten die er uit voortvloeien exact hetzelfde als trouwen. Het is dus nog al wat.

https://www.rijksoverheid ... eerd-partnerschap-sluiten
quote:Xsayy schreef op 26 juli 2016 @ 10:53:

Het hoeft niet wat speciaals te zijn.

Het stelt niet zoveel voor, vind ik.

Het gaat even om het idee.



Efteling is een leuk idee inderdaad!Voorspelbaar. Nou ik zou een doos chocolade kopen dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Xsayy schreef op 26 juli 2016 @ 10:53:

Het hoeft niet wat speciaals te zijn.

Het stelt niet zoveel voor, vind ik.

Het gaat even om het idee.



Efteling is een leuk idee inderdaad!



Wat een domme reactie.



Trouwen is makkelijker.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Stelt het voor hun ook niet zo veel voor? Want als het voor hen wel iets groots is kun je je misschien over je eigen gevoel heen zetten en er iets meer moeite in stoppen omdat je van je zus houd.
Alle reacties Link kopieren
Jij maakt de foto's dan kan je hen toch gewoon achteraf een mooi album geven?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor iets 'romantisch'. Een hotelovernachting in een luxere suite met bijvoorbeeld een bubbelbad ofzo. Voor ongeveer 150euro kun je al zo'n kamer vinden.

Of een dinerbon in een luxer restaurant?



Ik vind een geregistreerd partnerschap toch iets speciaals dus dan mag het cadeau ook iets luxer zijn dan alleen maar een peper en zoutstel.



Maar wat is je budget?
Goh, ik vind een geregistreerd partnerschap wel wat meer dan 'stelt niet zoveel voor'. Toch meer zoiets als een bruiloft, maar goed, ook dat vult elk koppel op zijn eigen manier in. Maar dat ze er graag een fotoreportage van willen geeft wel aan dat zij het ook als méér zien dan alleen een administratieve handeling.



In dat opzicht vind ik dat je redelijk laat bent met een kado bedenken, het is niet alsof je naar een verjaardag gaat en onderweg nog ff een flesje wijn oppikt ofzo. Bon voor een romantische hotelovernachting bijvoorbeeld vind ik een leuk idee en is nu nog te regelen.
Misschien een leuke huwelijksmand? huwelijksmand
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, wat zou je geven als het koppel gaat trouwen?

Ik zou dat dan geven.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 26 juli 2016 @ 10:30:

Ga je nú pas over het cadeau nadenken, een dag van tevoren? Iets echt speciaals regelen of kopen wordt dan lastig, lijkt me. Wat wil je eraan uitgeven?



Dit dus.



Zelfs voor iets wat 'niet zoveel voorstelt' (fijn voor je zus dat je er zo over denkt ) had ik al minstens 2 weken op voorhand gekeken.

Ik doe meer moeite voor een verjaardag dan jij voor deze toch wel belangrijke en (hopelijk) eenmalige stap.
Alle reacties Link kopieren
Het stelt voor hen ook niet veel voor, vandaar dat ik het zo geformuleerd heb.

Ze gaan nog wel trouwen, ooit.. maar dit is puur zakelijk vanwege het huis wat ze gekocht hebben.
quote:Xsayy schreef op 26 juli 2016 @ 10:53:

Het hoeft niet wat speciaals te zijn.

Het stelt niet zoveel voor, vind ik.

Het gaat even om het idee.



Efteling is een leuk idee inderdaad!Vertel ze dat je vindt dat het niet zoveel voorstelt. Dat zal een verrassing zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Xsayy schreef op 26 juli 2016 @ 12:20:

Het stelt voor hen ook niet veel voor, vandaar dat ik het zo geformuleerd heb.

Ze gaan nog wel trouwen, ooit.. maar dit is puur zakelijk vanwege het huis wat ze gekocht hebben.Iets leuks voor in hun nieuwe huis? Iets waar je ze blij mee maakt, maar wat ze op dit moment niet zelf zouden kopen omdat het geen prioriteit heeft? Of een goede fles champagne (en 2 glazen), die ze samen op kunnen drinken in hun nieuwe huis als ze de sleutel krijgen?
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 26 juli 2016 @ 11:14:

Jij maakt de foto's dan kan je hen toch gewoon achteraf een mooi album geven?Of, als je er tussendoor de tijd voor hebt, laat je de leukste foto wat groter afdrukken bij een snelservice (en inlijsten) en geef je ze deze 's avonds cadeau.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven