Lekker zoenen ........

26-07-2016 09:12 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms hoor ik een vrouw roepen "hij kan lekker zoenen" en ik vraag mij altijd af: wat houdt dat nou precies in ?????? Wat doet die man dan meer dan een ander ? En is dat niet zo die man gewoon normaal zoent terwijl anderen oppervlakkig te werk gaan. Ik ben toch echt benieuwd en dan is er niets beter dan gewoon aan de dames hier vragen. Alvast bedankt voor de leerzame reacties
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Het is de beweging van de tong, niet te snel en niet te langzaam. Ook is het niet de bedoeling dat je onder de spuug zit als je gekust wordt. Ik heb vroeger werkelijk eens een man gehad die natte kussen gaf. Zo vies.
Dat is niet uit te leggen. Soms matched het gewoon niet met zoenen. Ik hou niet van wilde zoeners....beetje kalm is lekkerder. Maar e zin wellicht vrouwen die dat heerlijk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ben je zelf een man?



Wat lekker is, is voor iedereen persoonlijk. Maar over het algemeen denk ik dat lekker zoenen is: niet als een dolle door de ander zijn/haar mond roeren maar wat langzamer en zwoel en met niet teveel speeksel. Ook moet je geen tanden voelen. Dat is het wel zo'n beetje.




Vraag Maarten van dat datingprogamma even
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 26 juli 2016 @ 09:22:

[img]http://0.static.upcoming.nl/static/imag ... m-niet.gif[/img]



Vraag Maarten van dat datingprogamma even
quote:pamelacourson schreef op 26 juli 2016 @ 09:24:

[...]





Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen, er bestaat geen succesformule.
Altijd in voor een lekkere leuke middag
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt mij ook Huib en toch denk ik dat er misschien wel meer in zit

Laten wij de dames verder reageren, ik ben erg benieuwd wat ze nog te zeggen hebben ....



Blondie, Yakatani, pamelacourson, corona, ............. bedankt voor de constructieve en grappige reacties

Andere reacties welkom !
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
@pamelacourson: en ja, ik ben een man. Nooit gehoord dat ik slecht zoende, wel een enkele keer gehoord dat het wel het geval was. punt is: ik vertrouw het gewoon niet ....... Moet altijd beter ........ .
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Lekker zoenen is voor mij zoenen met passie, plagerig, zachtjes bijtend in zijn lip, zuigend op zijn tong, zijn lippen likken, de manier hoe hij me vastpakt of zachtjes hard tegen de muur drukt. De manier waarop hij mijn gezicht in zijn handen neemt of mijn haar vastpakt. Ik kan mezelf soms echt verliezen in een lekkere zoenpartij en ik raak hier onwijs opgewonden van.
Ik ken helaas meer mannen die slecht zoenen dan goed (of eigenlijk normaal).

Ik denk dat het vooral meebewegen is met de ander, sommige mensen doen dat niet, waardoor je eigenlijk geen positie krijgt waarbij je de tong op een fijne manier naar binnen brengt. Dat je eerder met je lippen op elkaar gedrukt zit met open mond of de lippen over jouw lippen voelt gaan maar geen tong voelt.

Ik denk dat de meeste mensen onder goed zoenen verstaan: dat alles niet teveel en niet te weinig moet zijn: niet te hard, niet te zacht, niet de tong te diep, niet de tong te klein, tong niet te zacht en ook niet te hard etc.
quote:toxic666 schreef op 26 juli 2016 @ 11:01:

Lekker zoenen is voor mij zoenen met passie, plagerig, zachtjes bijtend in zijn lip, zuigend op zijn tong, zijn lippen likken, de manier hoe hij me vastpakt of zachtjes hard tegen de muur drukt. De manier waarop hij mijn gezicht in zijn handen neemt of mijn haar vastpakt. Ik kan mezelf soms echt verliezen in een lekkere zoenpartij en ik raak hier onwijs opgewonden van.Dit ook, dat vind ik ook bij seks, het gaat niet persé om de handeling zelf, maar om de passie, lust, emotie, speelsheid etc.
Alle reacties Link kopieren
Lekker zoenen kunnen inderdaad niet alle mannen. Ik hou bv niet van mannen die direct met open mond hun tong in je holle kies proberen te peuren. Liever iets rustiger opbouwen. Of mannen die zoenen alsof hun tong een staafmixer is ofzo, die draaien heel snel rondjes. Of mannen die je zoenen met heel veel kwijl zodat je dat zo over je kin voelt druipen.

Als een man niet lekker zoent zal ik er trouwens ook geen seks mee kunnen hebben.
quote:Aragog schreef op 26 juli 2016 @ 15:34:

Lekker zoenen kunnen inderdaad niet alle mannen. Ik hou bv niet van mannen die direct met open mond hun tong in je holle kies proberen te peuren. Liever iets rustiger opbouwen. Of mannen die zoenen alsof hun tong een staafmixer is ofzo, die draaien heel snel rondjes. Of mannen die je zoenen met heel veel kwijl zodat je dat zo over je kin voelt druipen.

Als een man niet lekker zoent zal ik er trouwens ook geen seks mee kunnen hebben.

Alle vrouwen wel?



Zoals met sex, is het ook het zoenen per persoon verschillend.

Sommigen houden totaal niet van heel zachtjes bijten. Anderen weer wel. Wie van de 2 zoent dan slecht?
Je moet de ander niet het idee geven dat je zijn hoofd probeert op te eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Steampunkcat88 schreef op 26 juli 2016 @ 15:42:

Je moet de ander niet het idee geven dat je zijn hoofd probeert op te eten.
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game
quote:Steampunkcat88 schreef op 26 juli 2016 @ 15:42:

Je moet de ander niet het idee geven dat je zijn hoofd probeert op te eten.

Zoals Maarten?

(Niet dat ik je post kon lezen..)
Alle reacties Link kopieren
Het ligt allemaal aan de match. Als die klopt gaat de rest vanzelf.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
quote:Corona67 schreef op 26 juli 2016 @ 21:00:

[...]



Zoals Maarten?

(Niet dat ik je post kon lezen..)



Niet dat ik jou wel kan lezen, maar meer zo van die hele klep wagenwijd open en dan Jaws-achtig aanvallen. Wel een beetje zoals Maarten dus, maar dan nog wijder. Met kwijl van oor tot oor.



Ah, ik heb het! Zoals de dementors van Harry Potter !
Alle reacties Link kopieren
voorpenetratie.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Steampunkcat88 schreef op 27 juli 2016 @ 10:40:

[...]





Niet dat ik jou wel kan lezen, maar meer zo van die hele klep wagenwijd open en dan Jaws-achtig aanvallen. Wel een beetje zoals Maarten dus, maar dan nog wijder. Met kwijl van oor tot oor.



Ah, ik heb het! Zoals de dementors van Harry Potter !
very metal
quote:-KING- schreef op 27 juli 2016 @ 10:46:

voorpenetratie.Voorspel bedoel je? ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:toxic666 schreef op 27 juli 2016 @ 11:10:

[...]





Voorspel bedoel je? ;)dat is het zeker, en als tongzoenen het enige voorspel is wat je nodig hebt, ben je een goede match.
very metal
quote:Steampunkcat88 schreef op 27 juli 2016 @ 10:40:

[...]





Niet dat ik jou wel kan lezen, maar meer zo van die hele klep wagenwijd open en dan Jaws-achtig aanvallen. Wel een beetje zoals Maarten dus, maar dan nog wijder. Met kwijl van oor tot oor.



Ah, ik heb het! Zoals de dementors van Harry Potter !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven