Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.

19-07-2016 12:02 1482 berichten
Hallo allemaal,



Welkom in het vervolg van "Juli challenge - weer wat afvallen".

Je mag voor de maand Juli meedoen, maar als je meer wilt afvallen kan je blijven meeposten.



Graag iedere vrijdag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



Momenteel zitten wij vol voor nieuwe deelnemers.



Deelnemer1/78/715/722/729/75/812/819/826/82/99/916/923/930/97/1014/10StreefgewichtTotaal afgevallenAlissa78--------95,794,894,594,194,193,8??????????85,7-2,0Desje12----70,569,570,568,869,0????????????????68,0-1,5Evda2016------82,581,482,381,481,080,680,280,580,279,279,270,080,1-2,2Floor3466,265,164,264,063,664,664,564,263,962,962,261,960,761,159,0??5,1Isabella81,080,279,479,478,5??78,1??78,3????????????78,0-2,7Judith110762,762,562,161,560,5??61,961,3??60,960,561,460,460,360,759/60-2,0Jane-Ice58,858,658,059,058,258,258,3????58,858,8????????53,0-0,0Jessiebel----58,357,057,156,756,455,855,455,155,4??54,4??56,452,0-1,9JDlover65,564,7??64,764,0????65,0??????????????60,0-0,5Meubeltje73,0--70,771,069,9??70,570,569,0????????????65,0-4,0Miza------67,065,065,064,063,063,0????????????60,0-4,0Oestertje66,865,665,6????67,568,168,768,3????????????+1,5Slonsje81,881,480,479,379,278,577,678,177,877,276,975,975,376,275,765,0-6,1Woeffie91,791,691,592,592,1??92,092,091,991,791,0??90,990,9??80,0-1,0



Veel succes allemaal!
quote:slonsje schreef op 26 juli 2016 @ 09:49:

[...]



Zeker erg lastig, gelukkig zag je wel verschil bij het meer eten en viel je daardoor af. Lijkt mij erg lastig om bijv. meer te moeten eten want stel dat je juist aankomt. Zit je nu ook bij een dietist? Loop je daar al lang bij? Nee, ik ben nu niet meer bij de diëtiste, toen het zo goed ging vonden we dat niet meer nodig. En ik weet ook best wat ik moet doen om weer verder af te vallen, dus dat dan maar eens echt gaan doen ook dan he. Meer eten vind ik ook lastig, inderdaad die angst hebben om dan weer aan te komen. En dat wil ik per se niet.
quote:-Isabella- schreef op 26 juli 2016 @ 09:14:

Dat is Isabella Rossellini, actrice en model. Ik zocht een avatar passend bij mijn nick en kwam bij haar uit, zij is echt een mooie vrouw.Ahhhhhh Leuk!
Scheelt veel he Slonsje, ook of je voor je ontbijt weegt of erna.. Het gunstigst is dus voor het ontbijt en nadat je naar de wc bent geweest

Dat hongergevoel komt denk ik ook omdat ik natuurlijk gewend ben om teveel te eten de afgelopen maanden (vooral tijdens zwangerschap blijf ik maar eten) .. je maag moet gewoon weer slinken.. Gelukkig niet naar snoep gepakt inderdaad, maar moest wel wat extra eten want anders voel ik me zo naar.. Ben best gemotiveerd nog merk ik want de kasten liggen hier gewoon vol met chips en snoep (voor mn man) en ik heb er al 3 dagen geen hap van op.. op waterijsje iedere dag (30 kcal) na, niet gesnoept.



Vandaag is het plan veel bewegen.. Hoop wel dat mijn hoofdpijn gaat zakken, heb echt knallende koppijn (houdt altijd 3 dagen aan).

Het plan is vandaag mijn rondje van 4 km wandelen en vanavond 45 minuten (race) fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik alvast mijn gewicht voor vrijdag doorgeven

Ik ga morgen namelijk voor 4 dagen naar Boedapest en dan gaat dat waarschijnlijk niet lukken.



Vanmorgen woog ik 105,4kg

Nu maar er voor zorgen dat dit ook zo blijft tijdens mijn tripje
netjes zeg Nurse! fijne vakantie, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Het weekend ging goed, gister wat minder!



Ik had ontzettend zinn in ijs.. En ben om 23u naar de macdrive gereden, omdat ik er maar aan bleef denken! Sundae ijsje met caramel maar was gelijk ook misselijk, vandaag ga ik lekker veel fruit halen en wordt dat mijn toetje na het eten! Im such a suikerjunk, maar als ik ongesteld ben wil ik drie dingen: ijs, kaasvlinder koekjes en zure winegums! Ik laat me vriend boodschappen halen deze week, want alles neem ik alles mee
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie btw ook altijd tijdens de ongesteldheid een ontzettend grote buik, alsof je 3 maanden zwanger bent? I hate it!
Nurse, goed begin! Fijne vakantie.



Crissyros, ik heb dan ook zo'n bolle buik ja. Irritant hè, maar je moet maar zo denken dat hij daarna ook weer weg is. Als ik ongesteld ben mag ik van mezelf wel wat lekkers. Mijn behoefte is dan chocola en dat eet ik dan ook echt wel. Ik beperk het wel tot 1 reep, anders ben ik zo weer tonnetjerond
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje een dipje...

Was gister echt super ongemotiveerd om iets te doen en heb mijn werk dat ik gisteravond moest doen uitgesteld en overdag ook niet echt goed op het werk bezig geweest. Zou vanochtend gaan sporten maar ben heel lang in bed blijven liggen. Uiteindelijk me naar de bank verplaatst om daar heel lang gewoon te zitten. Heb net wat werk gedaan en nu pas ontbeten. Eigenlijk moet ik van mezelf zo even een youtube workout doen maar ik heb echt geen zin om ook maar iets te doen.
Hoi allemaal



Wat zijn jullie goed bezig. En ook heel actief hier. Ik heb een dip. Geen motivatie en zit niet zo lekker in m'n vel. Meld me gauw weer.
Alle reacties Link kopieren
Evda: Goed hoor, die discipline!

Crissyros: Haha om 23u naar de Mac voor ijs, briljant! Grappig hè, hoe je lichaam went aan gezond eten. Ik kan niets uit de frituur hebben (patat etc.) want dan ben ik gelijk misselijk.

Overigens zijn ijs (en taart) en kaasvlinders ook mijn grote liefde, en augurken (ja, echt) tijdens de maandelijkse periode!

Die opgezette buik heb ik al snel. Bij te veel eten (nu helemaal), als ik ongesteld moet worden, als ik vocht vasthoud... ugh! Dan ben ik net zwanger!!

Nurse: Fijne vakantie alvast, en een mooi begin!

Oestertje: Af en toe een dagje niets doen is niets mis mee! Geniet er van!!

Woeffie: *knuf*
It's not always easy, but it's worth it.
Daar zit ik dan op de bank met mijn schaaltje halfvolle vanille yoghurt naast mijn man en zijn pak kaasstengels ..

Hopelijk zie ik vrijdag dat het de moeite waard was.

Weer niet gesnoept vandaag, op een waterijsje na, maar die 50 kcal moet kunnen toch!? Ik zie het maar als hetzelfde als een glaasje siroop per dag (drink verder alleen water, thee en koffie)
Woeffie ga je er morgen weer voor?

Iedereen heeft weleens een dip dus gewoon weer ervoor gaan
Alle reacties Link kopieren
Evda: Zo omschrijf ik mijn ijsje ook altijd - wel balen hihi, als je van kaasvlinders houdt vind je die kaasstengels vast ook lekker! Hopen inderdaad dat je vrijdag resultaat ziet!
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ik had toen straks chocolade op... naja een keer moet kunnen..



Ik heb ook weer kwark in huis, neem vanavond weer schaaltje kwark voor slapen gaan. Hopelijk helpt het!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond veel water gedronken en net schaaltje kwark op :-)



Sorry meiden dat ik niet zoveel op jullie reageer.... Druk met werk, kids en huishouden :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik kom me even officieel melden als afhaker in dit topic, je mag me ook wel uit de tabel halen!

Ik merk dat ik gewoon de tijd niet heb om bij te lezen, laat staan mee te schrijven.... helaas!

Vrijdag gaan we bovendien lekker een weekje op vakantie .

Ik merk ook dat ik eigenlijk gewoon tevreden ben met mijn huidige gewicht en figuur, ook al is het nog 3 kilo meer dan vóór mijn zwangerschap. Dus de motivatie is ook niet erg hoog...

Ik ga gewoon rustig door met gezond eten en bewegen (gisteravond nog hardgelopen, lekker!) en wens jullie allemaal nog veel succes en dat jullie je doelen mogen bereiken!
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
@Evda2016 hahaha kan jou man ook lekker blijven eten wat hij wilt? Mijn vriend eet de hele dag door en moet sporten wil hij niet afvallen!



Gister weer een heerlijk slecht dagje, slecht gegeten en niet gesport (ontzettende krampen) lekker vroeg gaan slapen. Vandaag voelde ik me een stuk fitter en ben om half 7 mijn nest uitgegaan, om te kunnen sporten, aangezien ik vanavond na mijn stage moet werken. Ontbeten met havermout (nog steeds geen trek) zometeen een salade en high protein meal van BF! Ik wil het einde van de week 65,5 wegen, hopen dat deze afgelopen twee dagen me niet de kop hebben gekost! Heb ook mijn bikini binnen gekregen voor mijn vakantie, hij is zo mooi! Nu mijn lichaam nog...
Alle reacties Link kopieren
@madelief99 Jammer! maar heel veel succes in je verdere journey!
Alle reacties Link kopieren
Jammer madelief99, maar snap het wel! Fijne vakantie!



Crissyros: Motivatie is alles! Ik heb vanochtend een uur gewandeld - bleek dat we 12 km in een uur hebben gelopen, vond dat best knap haha. Ik moet die high protein meal nog bestellen, maar heb nog wel andere B&F proteinshake staan dus misschien dat ik die ook zo neem.



Ik woog vanochtend 61.5 grrr! Waar die kilo vandaan komt... Toch die aardappels?? Het gebakje gister met m'n mams??

In ieder geval nu even weer strak in het gareel en niet meer snoepen!

Overigens gaat het 'niet drinken' me echt goed af. Normaliter dronk ik elke dag een glaasje wijn (onder het mom van even ontspannen) en met vriendinnen op een terrasje natuurlijk ook 1 of 2, nu houd ik het netjes bij spa rood, water, of als ik 'avontuurlijk' ben een glaasje sap (haha) - bij het uitgaan neem ik af en toe nog wel een vodka/spa rood, maar meestal niet.

Ik dacht dat dat ook zou schelen, maar daar merk ik dan weer niets van haha.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Pff ik ben nog steeds een emotional rollercoaster. Heb de hele tijd huil neigingen. Kan niet eens mijn werk normaal doen aangezien ik continue mensen moet aanspreken. En ziekmelden kan ook niet want ik ben net lang vrij geweest.



Heeft er iemand tips? Ik denk zelf dat het een reactie is op de drukte van de afgelopen 10 dagen. Maar weet niet wat ik er 1,2,3 tegen kan doen.



Verder goed om te lezen dat iedereen nog lekker bezig is! Ik ga proberen om deze week te sporten of thuis iets te doen maar het staat nu even op een laag pitje hier. Ligt eraan hoe ik me voel.
J1107; wat goed dat niet drinken..'vroeger' dronk ik best regelmatig (in mijn wilde stap tijd) en nu heb ik al jaren geen druppel meer op...die kilo is er vast weer zo af, zal vast geen vet zijn...12 km, wat goed!! Dan heb je aardig wat kcal verbrand !!



Crissycross; respect dat je zo vroeg gaat sporten.!!! Voelt achteraf vast goed!!..bij mij komt er sowieso voor 8 uur niks uit mijn handen, al ben ik dan al wel 2 uur wakker..



Oestertje wat balen dat je je zo naar voelt..Helaas geen tips, misschien er gewoon even aan toegeven en wachten op betere tijden... Sterkte hoor!!



Floor; is het erg druk met 3 kinderen? Haha..heb ooit ook nog een wens voor een 3e maar lijkt me best druk, veel was en lastig oppas te vinden voor 3 als dat een keer nodig is...verder ook weer erg gezellig..



Eigenlijk ben ik toch niet zo blij..heb best mijn best gedaan....maar gewicht staat al 2 dagen stil...zit nu op -0,3 in 4 dagen...sja ik weet het, wat kun je nu zeggen van 4 dagen...???? Maar toch hoop ik vrijdag nog iets meer resultaat te zien...
quote:Evda2016 schreef op 26 juli 2016 @ 21:11:

Woeffie ga je er morgen weer voor?

Iedereen heeft weleens een dip dus gewoon weer ervoor gaanIk zet gewoon door. Gewicht is het zelfde gebleven. Op de een of andere manier ben ik op dit gewicht heel stabiel ondanks het teveel is. En wil ook echt heel graag verder afvallen. Mja soms heb ik even teveel aan mijn hoofd.
Woeffie ik herken het wel hoor! Wilde maand geleden ook al beginnen met afvallen maar hield het nog geen dag vol om niet te snoepen of te snacken...soms ben ik ook zo in gevecht met mezelf..aan de ene kant wil ik wel afvallen, maar aan de andere kant wil ik dat lekkere eten ook niet laten....en dan zeg ik tegen mezelf; 'ik accepteer mezelf zoals ik ben en ga toch lekker eten' maar uiteindelijk baal ik er toch weer van...
Alle reacties Link kopieren
Oestertje: Wat naar :( Ik heb niet echt een tip, behalve dan echt even een momentje voor jezelf zoeken. Voor mij was dat vroeg in bad gaan (maar die heb ik nu niet meer :( ) of even gewoon lekker maskertje, nagels lakken... mindless stuff.



Evda: Jaaa, was ook in de duinen dus best heuvelachtig ook nog. 0,3 is al heel netjes, het ideale afvalgewicht is -0,5 p/w Dat snoepen en het niet kunnen laten herken ik heel erg. Vooral dat jezelf saboteren! Dat gaat nu wat beter, maar af en toe heb ik echt zwakke momenten.





Ik zit nu ziek in mijn 'nestje' (https://s-media-cache-ak0 ... 2e72d740ec46d4677ca7b.jpg) - licht in m'n hoofd, opgezette buik, maagzuur (hiervoor al een pil ingenomen), spugen, zweterig en 39.2 :(

Nu ook misselijk, maar kan gewoon niet inschatten of dat door honger komt, of door het ziek zijn :(

Vind het iig niet cool, moet voor zaterdag beter zijn, want heb dan plannen!

Ik zit nu te twijfelen wat ik ga eten. Heb niet echt trek.

Mijn opties:

yoghurt - bang dat dit te zuur is

maaltijdshake - vanille met amandelmelk - 'dikker' en voedzaam

glas drinkyoghurt - ook te zuur?

cracker - maar wat doe ik er op?



Iemand andere tips?
It's not always easy, but it's worth it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven