Entertainment alle pijlers

Achtbanen

26-07-2016 02:04 17 berichten
Ik ben dol op achtbanen, wat vinden jullie een aanrader?



In mijn mening is de Taron in Phantasia een topper, zeker die versnelling wow.
Alle reacties Link kopieren
Haal je deze OP strax ook weg?

Wel totaal ander titel als je vorige he..
Alle reacties Link kopieren
Silverstar, Europapark (hoog, hard, mijn favoriete in Europa)

Joris & de Draak, Efteling (gaat hard, thema en muziek er omheen maakt het af)

California Screamin Disneyland California (duurt lekker lang)



Twisted Colossus in Six Flags Magic Mountain lijkt me ook te gek. Iemand daar weleens ingeweest?

https://www.youtube.com/watch?v=OEeX7aFvcLY
Die ene in Walibi, die versnelt in het begin. En die ene waarbij je loodrecht naar beneden gaat.
Alle reacties Link kopieren
De beste is Tatsu in six flags magic mountain. Flying coaster, echt zo ontzettend gaaf! En X2 was ook een hele beleving daar. Die is nergens mee te vergelijken.

Phantasialand ga ik binnenkort weer heen, Taron nog niet gedaan maar Black mamba vind ik ook echt een goede baan. Mede door de theming er omheen.

Silver star in Europapark vind ik ook heerlijk! Die eerste drop, geweldig! Maar inmiddels heb ik Shambhala in port Aventura gedaan, die is nog hoger en wint het zeker van silver star wat een prachtige baan is dat zeg! De airtime op de eerste en 2e drop geeft zo'n lekker gevoel!

En ik moet zeggen, Baron 1898 vind ik toch ook wel een hele leuke baan. Ondanks de geringe lengte, maar de hele sfeer, het verhaal, de aankleding, prachtig gedaan en die val blijft heerlijk! Maar wat wil je ook van een B&M
Alle reacties Link kopieren
quote:smileklik schreef op 26 juli 2016 @ 03:16:

Silverstar, Europapark (hoog, hard, mijn favoriete in Europa)

Joris & de Draak, Efteling (gaat hard, thema en muziek er omheen maakt het af)

California Screamin Disneyland California (duurt lekker lang)



Twisted Colossus in Six Flags Magic Mountain lijkt me ook te gek. Iemand daar weleens ingeweest?

https://www.youtube.com/watch?v=OEeX7aFvcLYik ben wel is sfmm geweest, maar heb colossus nog in oude vorm gedaan hij lijkt me nu ook wel heel tof! Jammer dat het zo ver is.

California Screamin vond ik mwah. Leuk baantje, maar niet spectaculair ofzo qua ride. Hij ziet er wel heel mooi uit in Disney's california adventure
Alle reacties Link kopieren
Taron ga ik echt nooit meer in. Ben er nu nog misselijk van. Ik wist niet meer wat voor en achter was. De twee waterachtbanen in Phantasialand vond ik wel echt geweldig, daar mee vergeleken zijn die in Nederland maar zielig
Alle reacties Link kopieren
2 Waterachtbanen in phantasialand? Welke bedoel je? Chiapas? Dat is geen waterachtbaan, maar gewoon een waterbaan. Een waterachtbaan is een achtbaan die in het water eindigd met een splash. De vliegende hollander bv en poseidon in europapark zijn daar voorbeelden van. Chiapas is overigens wel echt heel erg tof! Vind ik denk ik de beste waterbaan die ik gedaan heb
quote:cookie84 schreef op 26 juli 2016 @ 02:12:

Haal je deze OP strax ook weg?

Wel totaal ander titel als je vorige he..Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiesekee schreef op 26 juli 2016 @ 08:56:

[...]





Nee.Fijn ook dat je zo gezellig mee praat in je eigen topic.
Als ik in Phantasialand ben moet ik in the Mystery Castle. Geen achtbaan, maar wel een geweldige attractie!!
Alle reacties Link kopieren
Mystery castle is inderdaad heel tof!
quote:-Belle- schreef op 26 juli 2016 @ 09:23:

[...]



Fijn ook dat je zo gezellig mee praat in je eigen topic.Sorry dat ik nog geen tijd had uitgebreid te reageren.
quote:kevers schreef op 26 juli 2016 @ 08:42:

Taron ga ik echt nooit meer in. Ben er nu nog misselijk van. Ik wist niet meer wat voor en achter was. De twee waterachtbanen in Phantasialand vond ik wel echt geweldig, daar mee vergeleken zijn die in Nederland maar zielig Ben je toevallig ook in de Raik geweest? Die vond ik ook super, ook super kort van duur!
Alle reacties Link kopieren
Goliath in Walibi. :-)
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 26 juli 2016 @ 08:53:

2 Waterachtbanen in phantasialand? Welke bedoel je? Chiapas? Dat is geen waterachtbaan, maar gewoon een waterbaan. Een waterachtbaan is een achtbaan die in het water eindigd met een splash. De vliegende hollander bv en poseidon in europapark zijn daar voorbeelden van. Chiapas is overigens wel echt heel erg tof! Vind ik denk ik de beste waterbaan die ik gedaan heb



Misschien bedoelde ik waterbaan haha. Maar ik bedoelde Chiapas en River Quest (wildwaterbaan). Ben in Nederland nog nooit zo nat geworden als hier.



@Wiesekee: Raik stonden we na een uur wachten helemaal vooraan. Ging het ding kapot. Nog ruim een halfuur gewacht, want we staan nu toch vooraan maar toen moest iedereen vertrekken. Dus helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
River quest ben ik ook eens zeiknat uit gekomen inderdaad! Kwam een golf over die rugleuning heen, zo mijn broek in maar ben afgelopen weekend ook echt goed nat geworden in de piraña in de Efteling. Die stond goed ingesteld op zomerweer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven