Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 2

14-02-2016 13:40 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder roddelen!



I can explain it to you, but I can't understand it for you




Ze doet wel vaker geen bh aan.

De ene gelijkenis tussen mij en Doutzen is dat we allebei hangtieten hebben







Maar een goeie bh doet wonderen. Als iemand dat toch moet weten is het wel Doutzen.
Alle reacties Link kopieren
Zie ik nou een gezicht op de buik van Doutzen?
Aan het typen...............
quote:beeertje schreef op 21 juli 2016 @ 22:34:

Zie ik nou een gezicht op de buik van Doutzen?Oh wauw!
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 21 juli 2016 @ 22:34:

Zie ik nou een gezicht op de buik van Doutzen?Ja verhip
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig. Jullie zien het ook
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 21 juli 2016 @ 21:17:

Over Doutzen gesproken, die kwam vandaag op de Daily Mail voorbij. Wat is zij gespierd zeg, en dat na 2 kinderen!



[afbeelding]



[afbeelding]



Met Sunnery

[afbeelding]



Gisteren waren ze te gast op het liefdadigheidsbal/veilig van Leonardo DiCaprio



[afbeelding]



[afbeelding]Ik vind zo'n blokjesbuik zonder taille niet mooi bij een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Amber Heard wordt gelinkt aan Elon Musk (Paypal/Tesla/SpaceX).



'Amber dumpt Johnny voor miljardair'



http://www.telegraaf.nl/e/26270713
Elon Musk neeej is niet een leuke vangst lijkt mij....



According to excerpts published by The Washington Post, Musk also once berated an employee who missed a company meeting because he wanted to witness the birth of his child.



'That is no excuse,' Musk reportedly said in an email. 'I am extremely disappointed.

'You need to figure out where your priorities are. We're changing the world and changing history, and you either commit or you don't."



Read more: http://www.dailymail.co.u ... -kids-three-teachers.html
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 21 juli 2016 @ 22:34:

Zie ik nou een gezicht op de buik van Doutzen?





Ja!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 21 juli 2016 @ 22:34:

Zie ik nou een gezicht op de buik van Doutzen?Voldemort
Alle reacties Link kopieren
Jemig, waar zijn haar taille en borsten gebleven? Nee, ik vind dit geen mooi lijf, te mannelijk en te recht en te fors gespierde bovenbenen. Zonde!
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 21 juli 2016 @ 22:34:

Zie ik nou een gezicht op de buik van Doutzen?Het gezicht van een alien.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed gezien beertje. Die kunnen we voegen bij de gezichtjes op de knieën van Blake (weet even haar achternaam niet). Ik ben zelf niet visueel ingesteld, dus leer zo nog wat bij, net als over piemelneuzen en cameltoe, had ik vroeger ook nooit van gehoord.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Eva Jinek wil liever geen BN'er meer als vriend. "Dat kun je niet plannen, maar ik zou het mezelf gunnen."



Eva merkt dat ze soms in situaties terechtkomt die onverwacht confronterend kunnen zijn als BN'er. Zo had ze net de breuk met Freek Vonk achter de rug toen ze in de Albert Heijn er weer mee werd geconfronteerd. "Het was net uit met Freek, ik ben in de Albert Heijn bij mij om de hoek, er staat een hele rij mensen achter mij, ik reken af en het meisje achter de kassa zegt: ‘Spaart u ook Freek Vonk-dierenplaatjes?'."



En daar zat de presentatrice nu net niet op te wachten. "Ik zei: ‘Nee, dank je, ik sla even over.’ De hele rij achter mij had het door en hield hun adem in, van: oooooh! Dat meisje had niets in de gaten. Dat gevoel, dat deel van mijn leven, zou ik graag er buiten houden", vertelde ze in het NPO-programma Maskers Af.



Maar Freek was niet de eerste BN'er waarmee ze een relatie had, want voor hem was Eva met Bram Moszkowicz. "Ik denk dat ik om mijn leven makkelijker te maken – maar goed, dat laat zich niet dwingen – het fijner zou vinden om nu een relatie te krijgen met iemand die niet ook publiek bekend is. Dat kun je niet plannen, maar ik zou het mezelf gunnen", sluit ze af.





Ik zag het gisteren op tv. Ik moest zo lachen om die freek vonk plaatjes.
Ik vond 'm ook erg grappig, maar begrijp wel dat het niet altijd iets leuks is. BN'er zijn...
Nee dat lijkt mij sowieso niets. Zo benauwd zo ik dat vinden.
Ik denk dat Bners vaak uit veiligheid met elkaar een relatie beginnen. Zelfde soort werk en ervaringen ook natuurlijk. Maar het lijkt me erg onrustig als je allebei zoveel aandacht krijgt. En ergens ook wel eenzaam. Het lijkt mij niet leuk m bekend te zijn en ook niet om een bner als partner te hebben.
quote:swifty schreef op 22 juli 2016 @ 21:49:

Elon Musk neeej is niet een leuke vangst lijkt mij....



According to excerpts published by The Washington Post, Musk also once berated an employee who missed a company meeting because he wanted to witness the birth of his child.



'That is no excuse,' Musk reportedly said in an email. 'I am extremely disappointed.

'You need to figure out where your priorities are. We're changing the world and changing history, and you either commit or you don't."



Read more: http://www.dailymail.co.u ... -kids-three-teachers.htmlAch ja, hij is miljardair. That's the only thing that counts for her...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Eva Jinek echt geweldig.

Was een leuk interview gister met Hansje B
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 21 juli 2016 @ 23:06:

[...]





Ik vind zo'n blokjesbuik zonder taille niet mooi bij een vrouw.



Dit inderdaad.

Het lijkt nu wel 1 recht gespierd stuk.

Had ze geen taille, of verdwijnt dat bij het trainen?

Ik vind dit echt niet mooi. Zonde van zo'n mooi lijf.




ze had sowiso geen taille denk ik
Alle reacties Link kopieren
Wel borsten
quote:holadijee schreef op 26 juli 2016 @ 10:37:

Wel borstenDat was tijdens de borstvoeding. Hoe dan ook mooie vrouw,
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 21 juli 2016 @ 22:34:

Zie ik nou een gezicht op de buik van Doutzen?



Wow ja inderdaad!



Met zelfs kleine tandjes (in de navel)
Pivot! PIVOT!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven