Uitzwaaidag islam op facebook

24-07-2016 23:46 502 berichten
Net toen ik het niet meer zag zitten qua verdeeldheid en polarisatie kwam ik dit tegen en nu geloof ik weer helemaal in de toekomst van ons land



http://www.joop.nl/kijk-n ... groot-en-hilarisch-succes
quote:Skaep schreef op 25 juli 2016 @ 21:29:

[...]



Wie?



Frau Faber van de PVV. Die met die glijer dat haar zoon met subsidiegeld knullige websites voor de PVV in elkaar knutselde.

Zit in de eerste kamer.

Daar waar ik denk dat Geert een slimme jongen is en zoveel mogelijk aanhangers wil scoren door te roepen wat een bepaalde groep wil horen, gelooft zij er echt in.
Ah ja, die naam zegt me inderdaad iets. Ik heb mijn PVV-shot wel weer even gehad. Het is gif hè, dus je moet er niet mee overdrijven.
quote:Skaep schreef op 25 juli 2016 @ 21:41:

Ah ja, die naam zegt me inderdaad iets. Ik heb mijn PVV-shot wel weer even gehad. Het is gif hè, dus je moet er niet mee overdrijven.



Van haar fb-pagina, ik moest toch even gniffelen:

Defensie voorziet al jaren in halal maaltijden. Stoppen hier mee.Je krijgt dan automatisch een selectie.
Humor is een sterk wapen. Je moet er toch niet aan denken dat je net zo verzuurt als die PVV'ers zelf

Echt geweldig dat iedereen collectief de spot is gaan drijven op die FB-pagina, ik hoop dat dit nu vaker gebeurt!
quote:Skaep schreef op 25 juli 2016 @ 21:50:

Humor is een sterk wapen. Je moet er toch niet aan denken dat je net zo verzuurt als die PVV'ers zelf

Echt geweldig dat iedereen collectief de spot is gaan drijven op die FB-pagina, ik hoop dat dit nu vaker gebeurt!



Humor is zeker sterk.



Nooit bedacht, maar Geert en Marjolein lachen nooit. Ze hebben het ook zwaar denk ik.
quote:Skaep schreef op 25 juli 2016 @ 21:50:

Humor is een sterk wapen. Je moet er toch niet aan denken dat je net zo verzuurt als die PVV'ers zelf

Echt geweldig dat iedereen collectief de spot is gaan drijven op die FB-pagina, ik hoop dat dit nu vaker gebeurt!
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook daarop gereageerd. Zulke acties bestrijdt je met een dosis humor en wat ben ik blij en trots dat er nog vele zo denken zowel de Nederlanders als niet Nederlanders echt heerlijk dit!
Alle reacties Link kopieren
quote:summerjamm schreef op 25 juli 2016 @ 22:23:

Ik had ook daarop gereageerd. Zulke acties bestrijdt je met een dosis humor en wat ben ik blij en trots dat er nog vele zo denken zowel de Nederlanders als niet Nederlanders echt heerlijk dit!

[fluistertoon aan]

Pssssst, veel moslims zijn ook gewoon Nederlanders.

Maar verder helemaal met je eens hoor, heerlijke actie inderdaad!

[fluistertoon uit]
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een topdag gehad gisteren, fantastisch hoe er is gereageerd.

Het zou Sonya sieren als ze toch iets van zich zou laten horen, al is het maar om te tonen dat ze ballen heeft.. Maar ik ben er bang voor.
Ik denk eerlijk gezegd dat Sonya helemaal niet bestaat...
Alle reacties Link kopieren
quote:hebjehaarookweer schreef op 25 juli 2016 @ 07:40:

[...]

Die hele Facebookpagina staat vol reacties van niet-radicale, goed Nederlands schrijvende moslimsHoe weet jij dat ze niet radicaal zijn? Ken je ze zo goed?
quote:OmeHenk schreef op 25 juli 2016 @ 21:54:

[...]





Humor is zeker sterk.



Nooit bedacht, maar Geert en Marjolein lachen nooit. Ze hebben het ook zwaar denk ik.En dat weet jij omdat je dagelijks in hun gezelschap verkeert?
quote:Skaep schreef op 26 juli 2016 @ 08:28:

Ik denk eerlijk gezegd dat Sonya helemaal niet bestaat...Want?
quote:YellowDiamond schreef op 26 juli 2016 @ 09:58:

[...]



En dat weet jij omdat je dagelijks in hun gezelschap verkeert?



Je hoeft alleen maar af en toe op deze peiler te lezen om te weten dat Geert-aanhangers over het algemeen nul gevoel voor humor en geen enkel relativeringsvermogen hebben.



Geweldige reacties van de moslims op die pagina. Dat geeft de normale, niet radicale burger weer moed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Crique schreef op 26 juli 2016 @ 10:07:

[...]

Je hoeft alleen maar af en toe op deze peiler te lezen om te weten dat Geert-aanhangers over het algemeen nul gevoel voor humor en geen enkel relativeringsvermogen hebben.

Dus uit de reacties op een forum weet jij dat Geert-aanhangers nul gevoel voor humor hebben en geen enkel relativeringsvermogen hebben, waardoor het zeker is dat Geert en Marjolein nooit lachen?
quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 10:12:

[...]





Dus uit de reacties op een forum weet jij dat Geert-aanhangers nul gevoel voor humor hebben en geen enkel relativeringsvermogen hebben, waardoor het zeker is dat Geert en Marjolein nooit lachen?

Ja logisch toch?

Maar wat ik al eerder schreef in beide kampen heb je mensen die doorslaan zowel in overdreven politiek correct zijn als in het andere uiterste.

Beide uitersten zijn totaal niet serieus te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Skaep schreef op 25 juli 2016 @ 21:50:

Echt geweldig dat iedereen collectief de spot is gaan drijven op die FB-pagina, ik hoop dat dit nu vaker gebeurt!Iedereen? Een vluchtige blik op die Facebook-pagina en het zijn toch met name niet-Nederlandse namen die er de spot mee drijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 26 juli 2016 @ 10:16:

[...]



Ja logisch toch?

Logisch volgens vrouwenlogica?
quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 10:12:

[...]





Dus uit de reacties op een forum weet jij dat Geert-aanhangers nul gevoel voor humor hebben en geen enkel relativeringsvermogen hebben, waardoor het zeker is dat Geert en Marjolein nooit lachen?



Nee hoor, niet alleen uit de reacties op dit forum. Je ziet en hoort overal om je heen de bewijzen dat Geert-aanhangers nul gevoel voor humor en geen enkel relativeringsvermogen hebben. Af en toe lacht er eentje uit leedvermaak als een moslim iets ergs overkomt, maar echt grappig zijn ze nooit.

Zelfs Hans Teeuwen heeft geen enkele leuke grap meer gemaakt sinds de angst- en haatclub hem in zijn greep heeft. Damn shame.
quote:Crique schreef op 26 juli 2016 @ 10:25:

[...]





Nee hoor, niet alleen uit de reacties op dit forum. Je ziet en hoort overal om je heen de bewijzen dat Geert-aanhangers nul gevoel voor humor en geen enkel relativeringsvermogen hebben. Af en toe lacht er eentje uit leedvermaak als een moslim iets ergs overkomt, maar echt grappig zijn ze nooit.

Zelfs Hans Teeuwen heeft geen enkele leuke grap meer gemaakt sinds de angst- en haatclub hem in zijn greep heeft. Damn shame.klopt
quote:Medina schreef op 26 juli 2016 @ 10:18:

[...]





Logisch volgens vrouwenlogica?Iig logisch volgens de crique logica.
quote:Crique schreef op 26 juli 2016 @ 10:25:

[...]





Nee hoor, niet alleen uit de reacties op dit forum. Je ziet en hoort overal om je heen de bewijzen dat Geert-aanhangers nul gevoel voor humor en geen enkel relativeringsvermogen hebben. Af en toe lacht er eentje uit leedvermaak als een moslim iets ergs overkomt, maar echt grappig zijn ze nooit.

Zelfs Hans Teeuwen heeft geen enkele leuke grap meer gemaakt sinds de angst- en haatclub hem in zijn greep heeft. Damn shame.
Zeg zuurtjes, draai je nog een keer om in je azijnvat



Ik vind het een geweldige staaltje haat met humor bestrijden en het was fijn om op dit onderwerp weer eens iets te lachen te hebben. Nu weet ik best dat het bij Actueel de bedoeling is dat elk topic eindigt in eindeloos gehakketak van het soort ik-heb-toch-gelijk-dus-ik-luister-niet-naar-jou, maar dat doen jullie maar mooi in al die andere topics.

Ik ga verder lekker niet in op jullie gemiep
Alle reacties Link kopieren
quote:Crique schreef op 26 juli 2016 @ 10:25:

[...]

Nee hoor, niet alleen uit de reacties op dit forum. Je ziet en hoort overal om je heen de bewijzen dat Geert-aanhangers nul gevoel voor humor en geen enkel relativeringsvermogen hebben. Af en toe lacht er eentje uit leedvermaak als een moslim iets ergs overkomt, maar echt grappig zijn ze nooit.Geef eens een voorbeeld daarvan. Is dat net zoiets als het juichen van moslims bij westerse aanslagen?
quote:YellowDiamond schreef op 26 juli 2016 @ 09:58:

[...]



En dat weet jij omdat je dagelijks in hun gezelschap verkeert?Met Marjolein heb ik inderdaad in dagelijks gezelschap verkeerd. Heb daar dus een aardig beeld bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven