Zwanger worden ronde 12+ (+MM)

18-07-2016 10:57 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!



Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.

De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.



Linkje naar: Deel 1!
Naam Leeftijd (v/m) Gestart Status NOD Bijzonderheden
Samoa_ 34/34 Juli 2015 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov - Geen oorzaak gevonden
Tinkerbell1233 25/27 Augustus 2015 Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject 31mei BBZ 'Nov16 (iui2)
Mariskam198 31/33 Oktober 2015 Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd - -
Groenebroek 33/32 Ronde 38 MMM tijdelijk stop gezet - -
Lauwie 27/28 Ronde 14 Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject 3-5 Slechte zaadkwaliteit
Pollewop 28/29 Okt 2015 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! 28-10 PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad
Vanessakusje1987 30/42 - - - -
Elianora 29/30 jan 2016 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur - PCOS en moeilijk te stimuleren

Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!



Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha Vanessa, daar hoef je je toch niet voor te schamen? Is heel normaal, zeker in deze periode vd cyclus! Kon je maar wat zin doorschuiven naar je vriend, dan was dat probleem ook opgelost
Alle reacties Link kopieren
ha meiden, jeetje wat is er veel bijgeschreven! Het gaat me niet lukken om overal op te reageren.



Wolkje, ik hoop dat de clomid goed z'n werk doet bij jou! En hey, bij de 50mg heb ik helemaal geen bijwerkingen gehad, dus dat kan ook heel goed! Wanneer mag je voor een echo?



Pollewop, oh nee, wat naar :(. Ga er maar een goed feestje van maken op de zc, dat heb je wel even verdiend. Groenebroek, ook heel veel plezier!



Haha, Vanessa, ik ben het eens met BAM, daar hoef je je toch niet voor te schamen? Is heel logisch hoor, dat regelt de natuur gewoon voor je. Hopelijk kan je zaterdag je vriend nog verleiden.



Bam, hier ook ronde 6 en net eisprong gehad. Laten we duimen dat ronde 6 voor ons beiden goed nieuws is .



Lastig, Juul, dat je nog geen eisprong hebt gehad. Jouw cyclussen zijn ook lang! Ik vind het zo knap dat je het geduld kan opbrengen, ik zat na 2 lange cyclussen al bij de huisarts. Écht niet dat ik daar op ging wachten, ik had zoiets van: kom maar op met die clomid! Nou ja, hopelijk heb je net je eisprong gehad en laten we hopen dat je gewoon hartstikke zwanger terug komt van vakantie!



Tinkerbell, het baby's proberen te maken is hier ook heel goed voor ons seksleven. We worden er ook creatiever van en het wordt steeds leuker :-). Echt om de dag seks hebben de gehele cyclus lukt hier dan weer niet, rondom menstruatie is het toch echt wel beduidend minder; maar dat is ook prima natuurlijk.



Hier had ik maandagavond en dinsdagavond bijna positieve ovulatietesten en gisteren weer alleen een vaag tuurstreepje. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon een eisprong heb gehad (ik gok op dinsdag), hoewel de teststreep beide keren net niet zo donker was als de controlestreep. Ik ben best positief over de kans deze maand, het voelt alsof we nu voor het eerst écht een goede kans hebben (cyclus 1, 2 en 3 waren zo onregelmatig dat ik er finaal naast zat met geschatte eisprong en we net op de juiste moment géén seks hebben gehad. Cyclus 4 mocht ik niet zwanger worden ivm vertraagde schildklier en cyclus 5 is afgebroken met provera). En zo niet, dan heb ik in ieder geval ein-de-lijk een normale cyclus gehad en dat is ook al heel goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Juul laten we hopen dat je eisprong is geweest! Dan zijn zondag en dinsdag ook goed gemikt haha.

Om je vraag te beantwoorden: Ik heb geen spijt van mijn keuze om zo snel naar de huisarts te stappen. We hadden het inderdaad langer gewoon wat leuker kunnen houden maar het was dan nu heel waarschijnlijk ook nog niet raak. Ik ben nu in maand 6 begonnen met temperaturen op dokters advies en in maand 9 kwamen we erachter dat het aan mijn vriend ligt. Dus toen is hij direct gestopt met de dingen die van slechte invloed kunnen zijn. Dat duurt dan nog 2 maanden voordat je resultaat gaat zien. Dus ik ben blij dat ik al die info nu al heb anders zou ik volgende maand pas naar de ha zijn gestapt en dan was ik zo weer een half jaar verder voordat ik was waar ik nu ben.



Haha Groenebroek en Pollewop, ik weet nu zeker dat wanneer Pollewop van het weekend een vrouw ziet die aan je omschrijving voldoet, ze vanaf nu die vrouw in haar gedachten heeft als ze aan jou denkt. Ookal ben je dat misschien helemaal niet . Veel plezier van het weekend dames!!!



Vanessa ik moet over 3 maanden terug naar het ziekenhuis om te bespreken hoe het is geweest met clomid en om een nieuwe dosis te halen. Ik krijg tussendoor verder geen echo's en dergelijke meer.

Ik hoop dat je je vriend zover krijgt dit weekend nog even lekker te seksen haha, mijn vriend hoef ik gelukkig nooit over te halen, die staat altijd paraat zodra ik mn kleren uittrek .



Sexylady ik snap dat je je afspraak verzet, ik zou ook als het mogelijk is iedere kans willen benutten.



Wolkje fijn dat je weer optimistisch bent! Ik vond het vorige maand ook echt spannend met clomid te starten. Moet zeggen dat ik af en toe wat jankerig ben, maar dat ben ik normaal ook in periodes dus weet niet of het echt van de clomid komt .



Nena wat fijn dat je je eisprong waarschijnlijk hebt gehad en dit zoals het er naar uit ziet eindelijk een goede ronde is voor je! Ik hoop heel erg dat dat alles is wat je nodig hebt, een goede eisprong en seks op het juiste moment. Ik duim voor je!!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk was je er op t juiste moment bij Nena. Altijd weer spannend.



Ik kan geloven dat je er op tijd dan bij was voor je gevoel tinkerbell. Hopelijk zet de gezondheid van je vriend door en geeft de clomid je t laatste zetje.



Ik doen sinds kort aan acupunctuur. Vandaag weer geweest. Als mensen zeggen doet geen zeer... Wellis dat doet t wel. Vandaag m'n baarmoeder aangepakt. Ben benieuwd we zien t over 2 weken wel.

M'n lichaam veranderd wel en dat is irritant want voel en zie steeds andere dingen. Haha.



Genieten jullie ook zo van t weer? I love iT.
Alle reacties Link kopieren
Me too Vanessa! als het zo blijft lekker genieten over paar weekjes. Lekker vrij met de bouwvak.



Ik ben van de week langs geweest bij een kinderopvang vlakbij mijn werk. Als straks nr 2 er is gaat zoon daarheen en de baby naar familie als ik moet werken. Eigenlijk gewoon zoals het nu geregeld is alleen schuiven ze door haha. Heb vaste oppasdagen voor mn moeder, zus en vader. Heel fijn! Maar 2 kids wordt te zwaar en vind het voor zoon ook wel leuk als ie andere kinderen ziet enzo. Nu zat deze opvang al een jaar vol op de dagen die ik nodig heb, dus zodra ik zwanger ben moet ik zoon aanmelden en dan hopen dat ze plek hebben zodra ik weer ga werken. Ik wilde alvast aanmelden maar ze werken met contract dus dat gaat nog niet. Straks raak ik voorlopig nog niet zwanger en zit ik wel aan die dagen vast terwijl familie dus nog gewoon op kan/wil passen. Heb ook een vrijblijvend gesprek aangevraagd bij een filiaal van Korein hier 100 meter verderop, zodat ik toch even kan oriënteren.



Weinig nieuws verder, wachten wachten wachten.. De eerste week valt altijd wel mee, bijna weekend alweer en zondag lekker naar zee succes allemaal!
We hebben toch de kans benut. Volgens de bijsluiter brengt het geen schade toe. Gister waarschijnlijk de positieve ovulatietest (heb m niet gedaan maar hij is meestal op dag 22 positief) en vanmiddag seks gehad. Het is een beetje achteraf, maar hopelijk heeft het gewerkt. Ik duim hard.



Good luck voor iedereen op het wachtbankje
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Lieksie!!!



Fijn dat dat allemaal al geregeld is bijna BAM.



Ik had vanmorgen een positieve ovu test. (Had ook niet anders gedacht)

Hopelijk raak van t weekend.
Alle reacties Link kopieren
Ahh Lieksie! Snap het heel goed dat je toch deze ronde niet wil overslaan...

Fijn dat jullie samen hebben besloten deze kans toch de benutten! laten we hopen dat het niet te laat was en niet voor niets!



Nena, klinkt goed zeg! Laten we hopen dat je inderdaad nu een 'normale' cyslus hebt gehad! pfff dat zal vast een opluchting zijn.



Juul, ik denk dat als ik jou was ik toch wel een keer naar de huisarts zou gaan! Enerzijnds snap ik heel goed dat je het eerst zelf wilt proberen, maar anderzijds... Je zit niet van de ene op de andere dag in de medische molen, daar gaat een heel aanmeldtraject/ afspraken aan vooraf. Wij zijn destijds ook na 8 maanden naar de huisarts gegaan, toen werden we meteen doorverwezen, maar wilde we zelf nog niet en het toch nog een paar maanden proberen. Een paar maanden later, toen we ons dus alsnog wel aanmeldde voor de medische molen, had ik achteraf gezien een beetje spijt dat we het niet eerder hadden gedaan. Het voelde een beetje als verspilde maanden.... (nou komt dat bij mij ook omdat toen bleek dat ik verklevingen had ed... dus die moesten verholpen worden en dacht alleen maar, had ik dat maar een jaar geleden geweten) maar toch....



Bam, Het klinkt alsof je het allemaal goed hebt geregeld! Fijn hoor, dat je familie in de buurt hebt die zoveel kan oppassen! En leuk voor je zoontje als hij straks naar de opvang kan ook denk ik! Wel irritant zeg, die lange wachttijden.



Hoe is het met de rest? We hebben nog een paar vakantiegangers erutssen (samao, jij bent nog op vakantie toch? Hopelijk ben je heel erg aan het genieten).



Hier alles oke, gister begonnen met clomid. Vanacht ieder uur op de klok gezien... Geen idee of het door de clomid komt of door de hitte, normaal beni k wel een goede slaper.. maar ach.. als dat het enige is. volgende week vrijdag de eerste echo, ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa, ik ben benieuwd hoe de acupunctuur je bevalt! Als ik begin oktober, dat is vlak na onze vakantie, nog niet zwanger ben wil ik het ook gaan proberen. Hopelijk krijg je je vriend nog verleid dit weekend!



Wolkje, wat naar dat je zo slecht hebt geslapen vannacht! Het kan van de clomid komen, maar natuurlijk ook gewoon van de warmte. Ik hoor heel veel mensen klagen dat ze beroerd slapen deze week. Hopelijk gaat het vanavond beter! En ik hoop dat je volgende week met de echo een mooie grote follikel hebt zitten.



Lieksie, fijn dat jullie toch nog een kans hebben deze maand! En als je woensdag je lh piek verwachtte, was je eisprong waarschijnlijk gisteren dus dan ben je helemaal goed op tijd.



Ik moest vanmorgen bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad: progesteron was 69, dus zeker weten een goede eisprong. Ik zit pas op 3dpo maar ik ben niet zo goed in afwachten deze keer, nu ik zeker weet dat ik een goede eisprong heb gehad én op de juiste momenten seks. Dat worden nog een lange 2 weken .



Fijn weekend allemaal!
Oh fjn dat je Progesteron zo hoog was. Een goed teken. Hopelijk heb je alles goed getimed en komt er een pracht baby uit! Succes met wachten. Ik wacht met je mee
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen eisprong gehad hoor, temperatuur is juist weer naar beneden gegaan ipv verder omhoog.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
En je bent niet zwanger Juul??

Mooi balen anders. Zou ik toch echt naar de dokter gaan en om clomid vragen.



Acupunctuur.. Tsja doet vooral zeer. Eerst viel t wel mee maar sommige naalden oei oei.

Maar hij zegt voor t goede doel! We zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Als je zwanger bent blijft je temp juist hoog toch? Daaraan kan je zien wanneer je niet zwanger bent/ongesteld wordt want dan daalt ie weer en word je een dag of wat later ongesteld



Balen Juul



Hier alles rustig, heb het wel ontzettend warm steeds maar dat is niet gek met dit weer. Vorige keer had ik dat ook tijdens de zwangerschap, dat ik van die aanvallen kreeg. Maar durf daar niet op te hopen ofzo. We zien het wel volgende week maandag. Mag van mezelf niet eerder testen Dat wordt nog wat hahaha...
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben niet zwanger, dan blijft je temperatuur juist hoog. En ik heb nog geen eisprong gehad dus kan sowieso niet. Volgens mij wordt mn afscheiding wel dunner dus misschien zit die eisprong er nog aan te komen. Wachten het nog maar even af.



Spannend Bam, succes met jezelf inhouden
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je zo steeds moet wachten Juul, heel frustrerend lijkt me dat!

Hopelijk toch nog gauw een eisprong die je goed kan benutten!!
Alle reacties Link kopieren
Even een ordinaire meelees-post. Momenteel op vakantie, dus kan nog niet meeschrijven, maar lees al een tijdje mee.



Wij zijn bezig voor ronde 7. Vorig jaar mei gestopt met de pil, maar sinds november echt aan het proberen. Aantal lange cycli gehad waardoor ik die eigenlijk niet meetel in de rondes, omdat ik achteraf weet dat als er al een eisprong is geweest, we waarschijnlijk niet op de juiste momenten sex hebben gehad. Maar sinds 4 maanden worden mn cycli regelmatig. Ben nu voor de 4e maand bezig met ovulatietesten, ze worden niet zo donker als de teststreep, maar ik zie wel een streepje verschijnen en 11 dagen later word ik ongesteld. Nu op dag 4 na mn ovulatie, dus weer even geduld hebben..



Heel stom: maar ik vind het heel fijn dat jullie van afschrijven hier, zoveel herkenbaars en fijn om te weten dat we niet alleen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Lauwie voor jou op t wachtbankje dus. Fijne vakantie nog!



Mijn ovutest was vandaag nog maar met een heeeel dun streepje dus vanavond hopelijk nog n keer sex hebben en anders afwachten tot 5-8.
Alle reacties Link kopieren
Lauwie, kom gezellig meeschrijven met ons als je terugbent van vakantie zou ik zeggen.

Misschien kom je wel zwanger terug van vakantie, dat zou helemaal leuk zijn! Succes op het wachtbankje.

Ben trouwens best wel benieuwd of er veel mensen met ons meelezen

Vind dat altijd een gek idee, dat niet alleen jullie lezen wat ik hier schrijf maar er vast meerdere alleen meelezen. Maar doe het zelf ook en hopelijk hebben diegene er wat aan.



Samoa, zitten jij nog op het wachtbankje?



Nena, succes met wachten. Duurt altijd zo lang he



Pollewop en groenebroek, fijn weekend gehad? Lekker kunnen genieten en het beetje los kunnen laten?



Hoe is het met de andere meiden? Houden jullie het allemaal nog 'n beetje vol?



Hier nog steeds in afwachting van m'n eisprong. Temperatuur gaat wel weer wat omhoog dus misschien dat er nu een stijgende lijn in zit. Afwachten maar. Dag 28 vandaag.

Nog een klein weekje werken en dan vakantie, dus even lekker weg proberen alles los te laten en te genieten. Van de week nog wel op kraamvisite want er is weer een kleintje geboren in directe omgeving. Ik merk aan mezelf dat ik dat wel aan kan, vind het niet perse moeilijk om op kraamvisite te gaan. Gun het ze ook echt wel.

Maar aan de andere kant sluit ik me er denk ik ook wel voor af, ik probeer er niet teveel aan te denken dat het bij ons nog niet lukt.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Ha dames! Lekker weekend gehad? Pollewop en groenebroek elkaar nog gespot bij de zc??



Lauwie fijn dat je wat hebt aan het meelezen! Meeschrijven werkt ook echt fijn. Merk dat ik er echt wel wat aan heb. Dus lekker mee komen schrijven mocht je na je vakantie nog niet zwanger zijn.



Ik had dit weekend het idee nog geen eisprong gehad te hebben. Had nog helemaal geen tekenen wat duidde op de eisprong. Gelukkig maar want ik kon mijn vent niet verleiden tot seks omdat hij zich echt niet lekker voelde .... Vanmorgen ineens toch eiwitachtig rekbare afscheiding. Ovutest ertegenaan en de twee strepen waren binnen 30 seconde net zo donker dus wij mogen lekker aan de bak!



Juul goed zeg dat je zo nuchter op bezoek gaat! Hoe dichterbij in de familie/vriendenkring hoe lastiger ik het vind. Laat dat niet merken aan de newborn ouders en ben echt oprecht blij voor ze maar gun het mezelf heel ego ook gewoon....

Tis eigenlijk bij niemand die hier meeschrijft dat het vanzelf gaat. Hoop echt op positisve testen! Gun het jullie!!!!



Zie nu alweer op tegen de twee weken afwachten. Vinden jullie dat ook zo pittig? Twee weken Bij alles denken zou het????
Alle reacties Link kopieren
De eerste week heb ik daar eigenlijk nog geen last van maar de laatste dagen voor nod duren altijd lang idd....
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met jullie meiden? Het is zo rustig!



Mijn lichaam is nu helemaal op tilt geslagen.. Wordt er gek van want ik weet niet waardoor.

Al dagen pijnlijke borsten normaal voordat ik ongesteld word maar nu zet t nog steeds door ook na de eisprong. Auw. Daarbij verlies ik getsie bah rosige/oranje afscheiding vanaf na de eisprong (al 3 sagen).

Wordt er niet leuker op zo!

Nu nog de vraag waar komt t door. Geen idee! Omdat ik gestopt ben van de Tarwekiem? Of omdat ik van Davitamon over ben op Etos of door de acupunctuur? Ik sleep me rot met de pakken maandverband. Vind ik echt niet tof! De menstruatie was ook al Zow extreem. En maar afwachten... Ronde 9 alweer in zicht.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Vanessa... Je hebt er geen grip op he, dat is klote..
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden ben ook even afwezig geweest. Heb t ontzettend druk met werken en in de prive sferen wat vervelende ontwikkelingen wat me ook bezig heeft gehouden. Zit zelf nu 3dpo dus kan nog niks voelen. Afgelopen 2 weken zijn voorbij gevlogen, hopelijk de komende 11 dagen ook. Heb een maansteen gekocht zoals KimJ zei en draag die aan een ketting aan mn bh, dus de steen hangt dicht bij mijn baarmoeder. Ben benieuwd! Heb deze maand trouwens een hele pijnlijke eisprong gehad shit zeg, ik was uit eten en wist niet meer hoe ik het had. Wilde t liefst opgerold op die bank daar gaan liggen maarja beetje raar en kon niks laten merken gezien niemand weet dat we bezig zijn. Dus heb ff op de wc even de pijn weggepuft. Echt raar hoor dat t zoooo zeer deed, voelde tm gister nog beurs. Maar goed, hebben we dat ook weer gehad!



Vanessa hoeveel dagen na de eisprong heb je dat roze verlies gekregen? Zou t geen innestelingsbloeding kunnen zijn?



Juul wat heeft je temp vandaag gedaan?



Lauwie gezellig als je mee komt schrijven! Het helpt mij in ieder geval echt.



Mees ik vind die 2 weken na de eisprong verschrikkelijk, vooral de laatste week. Dan let je echt op alles. Maar heb nu wel echt alles een keer gevoeld dus probeer er niet zoveel acht meer op te slaan, maarja is toch moeilijk he!



Bam wanneer is precies je nod? Wel spannend inderdaad als je dezelfde opvliegers voelt als de vorige keer. & je zit nu ook in dezelfde ronde als de vorige keer dat het raak was toch? Zou wel heel typisch zijn! Ik duim voor je!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Inderdaad rustig hier op het forum. Misschien een goed teken? allemaal lekker druk en even ietsjes minder gefocust op zwanger worden!?



Lauwie, geniet nog van je vakantie! En we zien je erna wel hier op het forum verschijnen gezellig dat je mee gaat schrijven.



Vanessa, klinkt echt heel frustrerend die symptomen :( Helaas moet je er door heen.... Ik kan me bijna niet voorstellen dat het komt door een switch van pillen.... hopelijk snel meer duidelijkheid.



Juul, waar blijft die eisprong nou!!!!! (ik straal even positieve energie naar je uit!) ... Wel heel fijn dat je bijna vakantie hebt, goed getimed ook, hopelijk is dan namelijk je eisprong geweest en duurt het wachten tot je nod gevoelsmatig iets minder lang met veel afleiding.



Samao, ben jij alweer terug van vakantie?



Bam, nog een kleine week tot je nod! spannend hoor!



Hoe is het met de rest !?!



Hier alles goed, mijn eerste clomid kuur zit erop. Is me ontzettend meegevallen! Ik had me helemaal voorbereid op huilbuien, drama en onredelijkheid (zo kan ik namelijk ook zijn als ik ongesteld ben. ) Maar eigenlijk ben ik al dagen super vrolijk! Gevoelsmatig weinig bijwerkingen, 1 keer een opvlieger gehad, wat hoofdpijn, slecht geslapen (zo klinkt het allemaal heel veel en dramatisch) maar dat is het dus totaal niet!! Nu maar hopen dat het heeft gewerkt. Vrijdag eerste echo. Kom maar op met dat eitje (en eisprong).



Overigens gaat bij ons de babyboom door en door..... WEER een melding van iemand die zwanger is. Pffffff even tellen tot tien, en dan kan ik altijd mijn eigen emotie wel opzij zetten. Zie dat toch los van elkaar ,mijn vreugde voor een ander en mijn eigen verdriet. Vind wel alleen het gevoel van een soort eenzaamheid daardoor steeds groter worden.....

Niemand in mijn omgeving die begrijpt hoe ik me voel.... Hoe moeilijk het is om juist degene te zijn bij wie het niet lukt... Maar ja... heb goede hoop dat ik zelf ook nu snel zwanger mag worden. Statistisch gezien ben ik lang genoeg bezig en zou ik toch bij die procenten moeten zitten waar het dan uiteindelijk we lukt denk ik maar steeds.......
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbell! we schreven tegelijk een reactie denk ik

Laten we hopen dat de maansteen zn werk gaat doen! Ik heb er ook een gekocht en om mijn nek hangen (en ben niet eens bijgelovig).... Vervelend zeg, dat je zo'n pijnlijke eisprong hebt gehad... Gaat verder wel alles oke? Omdat je schrijft dat er in de prive sferen vervelende ontwikkelingen zijn? Je hoeft er niet over te praten hoor als je niet wilt!.... Sterkte in ieder geval !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven