Rare acties van mensen in het openbaar

25-07-2016 23:00 532 berichten
Ok ff een luchtig/grappig topic. Soms zie ik mensen in het openbaar dingen doen dat ik echt denk.. Huh?!



TO trapt af: laatst zat ik met een vriendin en onze kids in een speeltuin (een vrij grote, van een vereniging). Daar heb je ook een soort van klimheuvel. Het was behoorlijk druk, veel ouders en kinderen. Zit er bovenop die heuvel een vrouw uitgebreid op haar dooie gemakje en midden in het zicht haar benen te scheren!!

Vriendin en ik keken elkaar echt aan van wtf?!



Nog meer mensen die Weleens aparte dingen meegemaakt hebben?!
Wat komen hier een schaamteloze/ranzige acties voorbij (schaamlippen epileren nabij een zwembad, benen scheren in het openbaar, naakte wandelende/fietsende mensen). De luier van een baby verschonen op een tafel in een restaurant vind ik ook behoorlijk ranzig.



Toen ik nog thuis woonde (járen geleden) fietste er regelmatig een wat oudere, niet charmante man voorbij met alleen een ballenknijper aan. Ook als het weer niet zo heel goed was.
quote:-Belle- schreef op 26 juli 2016 @ 09:43:

[...]

Ja, en dan dus nog steeds.Zeurdozen zijn het dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 26 juli 2016 @ 09:53:

[...]





Zeurdozen zijn het dan. Klopt maar mijn man vind het dus wel heel vervelend en had liever dat er ook gewoon bij de mannen plek was. Je telkens moeten verantwoorden met "ik heb een baby bij me" is heel irritant blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hexx schreef op 26 juli 2016 @ 09:45:

[...]





Er liggen over het algemeen niet zoveel mannen op de verpleegafdeling gynaecologie Maar met een borstverkleining lig je op de afdeling plastische chirurgie. Is niet een typische damesafdeling zoals gynaecologie natuurlijk.
quote:Pikkie22 schreef op 26 juli 2016 @ 07:29:

[...]



Tenzij er in het restaurant verder geen gelegenheid geboden wordt voor het verschonen van een baby....Oh, zelfs als er fatsoenlijke gelegenheid daarvoor is, dan nog verschonen sommige mensen hun baby op de tafel waar andere mensen eten. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Hier waren de mannen van de plantsoenendienst eens bezig. Kind hoorde de snoeischaren en maaimachines, dus door het raam naar ze kijken. Ineens een verbaasd: 'Huh, mama, wat doen ze nu?' Loop ik ook naar het raam, staan de drie heren op een rij zo in het rozenperkje te piesen!
Een paar jaar geleden een vrouw in een kort rokje in de trein die ging zitten olsof ze een vent was. Je kon zeg maar zien dat ze niet geschoren had onder haar stringetje.
Nog niet alles gelezen, maar las een reactie van een moeder op het wildplassen van haar kind.

Broertje zal wel gedacht hebben. Straks als ze ouder is ... Moeder vergeleek haar dochter met een hondje die het ook overal doet.

(* Terwijl ik dit typ krijgt het stukje wat ik wilde typen een volledig andere lading, maar is net even een stapje verder. Ik dacht aan voor die tijd. Hij moet nog jaren met zus over straat. *)



Maar er zijn nogal wat dronken jongeren die het ook overal doen. Er staan boetes op wildplassen. Die vergeleken hun wildplassen met vogels die over vliegen en in het water poepen. Verder heb ik niets toe te voegen, maar ik ben wél blij dat die jongeren niet kunnen vliegen. Vreemde vogels die zo gek zijn als een deur. Hoedje of hoofddoek is nog niet zo'n gek idee.
Alle reacties Link kopieren
Ohh, wat een leuk topic is dit, ik heb dubbel gelegen van alle verhaaltjes.



Zelf maak ik regelmatig wat mee, maar dan ben ik zelf de veroorzaker. Gisteren zei mijn man tegen iemand die vreemd zat te kijken naar mij, "wees maar niet bang, dit is haar laatste uitje van de dag, straks krijgt ze haar medicijnen en haar dwangbuis aan".



Die vrouw keek weer naar mij en begon te lachen, wij pasten wel bij elkaar, aangezien hij net zo knettergek is qua opmerkingen als ik met mijn doen en laten.
quote:Louise70 schreef op 25 juli 2016 @ 23:34:

Ik zat ooit in de trein op weg naar het vliegveld. Ging naar Egypte. Op het perron keek een man mij de hele tijd strak aan. Net toen de trein wegreed liet hij zijn broek zakken en liet zijn piemeltje zien....



Ik heb de hele vlucht die piemel van die vent op mijn netvlies gehad... Gelukkig niet letterlijk
quote:Het-groepje schreef op 26 juli 2016 @ 08:44:

Om alles



Weleens wat grappigs in het ov meegemaakt:

Een dame vond het raar dat de tram zo vol zat en gilde: We kunnen toch gewoon bij elkaar op schoot!

Ik kreeg een meneer op schoot geduwd, die moest doorschuiven naar de jongen naast me zodat ik met een man op schoot kon.

' zo kan iedereen zitten en is het nog gezellig ook!'

Het grappige was dat iedereen er heel melig van werd en (voor zover het kon, niet bij heel oude mensen natuurlijk) bij elkaar op schoot ging zitten eventjes.

De chauffeur vond het niet zo grappig en iedereen stond weer op.

die mevrouw was het daar zeer luidruchtig NIET mee eens, mocht bij een jongen op schoot en was toen weer blij.Dit is gewoon humor. Flauwe chauffeur
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 26 juli 2016 @ 10:16:

Nog niet alles gelezen, maar las een reactie van een moeder op het wildplassen van haar kind.

Broertje zal wel gedacht hebben. Straks als ze ouder is ... Moeder vergeleek haar dochter met een hondje die het ook overal doet.

(* Terwijl ik dit typ krijgt het stukje wat ik wilde typen een volledig andere lading, maar is net even een stapje verder. Ik dacht aan voor die tijd. Hij moet nog jaren met zus over straat. *)



Maar er zijn nogal wat dronken jongeren die het ook overal doen. Er staan boetes op wildplassen. Die vergeleken hun wildplassen met vogels die over vliegen en in het water poepen. Verder heb ik niets toe te voegen, maar ik ben wél blij dat die jongeren niet kunnen vliegen. Vreemde vogels die zo gek zijn als een deur. Hoedje of hoofddoek is nog niet zo'n gek idee.
Alle reacties Link kopieren
De doedelzakspeler staat bij hier in dorp in het bos te spelen.

Misschien wel dezelfde
Alle reacties Link kopieren
Ik liep met mijn vriend op straat en een jongen kwam voorbij fietsen. Hij keek me echt super indringend aan, kende hem verder niet. Wij liepen verder en ik vertelde aan mijn vriend dat hij me zo indringend aan keek. Was ondertussen die jongen terug gefietst, gooit zijn fiets voor ons op de stoep en begint me uit het niks uit te schelden. Ik schrok me te pletter!



Ik kom die jongen sindsdien wel vaker tegen en probeer oogcontact te vermijden. Zo gauw iemand perongeluk oogcontact maakt, gaat hij diegene achtervolgen. Laatst ook met een automobilist. Die wilde afslaan en die jongen fietste voorbij. Ze hadden blijkbaar oogcontact want hij maakte rechtsomkeert en fietste keihard achter de auto aan.
quote:Goede-Fee schreef op 26 juli 2016 @ 09:40:

Wij hebben een levend standbeeld in de super. Die jongen is niet helemaal oke en gaat soms uren in een rare houding stilstaan achter de kassa's van de jumbo. Ze laten hem maar want hij blijkt agressief te worden als ze hem weg willen jagen. Vaak komt zijn moeder hem halen na een tijdje.

Ik kan er wel om lachen maar meeste kinderen vinden hem eng.





Ik vind dit echt heel grappig, en die tuba in dat weiland, geweldig!
Ik zou willen dat wij een doedelzakspeler in het durp hadden. Dan kwam ik in het weiland luisteren. Zo mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 26 juli 2016 @ 10:16:

Nog niet alles gelezen, maar las een reactie van een moeder op het wildplassen van haar kind.

Broertje zal wel gedacht hebben. Straks als ze ouder is ... Moeder vergeleek haar dochter met een hondje die het ook overal doet.

(* Terwijl ik dit typ krijgt het stukje wat ik wilde typen een volledig andere lading, maar is net even een stapje verder. Ik dacht aan voor die tijd. Hij moet nog jaren met zus over straat. *)



Maar er zijn nogal wat dronken jongeren die het ook overal doen. Er staan boetes op wildplassen. Die vergeleken hun wildplassen met vogels die over vliegen en in het water poepen. Verder heb ik niets toe te voegen, maar ik ben wél blij dat die jongeren niet kunnen vliegen. Vreemde vogels die zo gek zijn als een deur. Hoedje of hoofddoek is nog niet zo'n gek idee.Gelukkig ben jij geen vreemde vogel ik snap er werkelijk waar weer niks van. Geen touw aan vast te knopen...
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 26 juli 2016 @ 10:40:

[...]



Gelukkig ben jij geen vreemde vogel ik snap er werkelijk waar weer niks van. Geen touw aan vast te knopen...Gelukkig ik dacht al dat het aan mij lag....
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
quote:Steampunkcat88 schreef op 26 juli 2016 @ 10:10:

[...]





Oh, zelfs als er fatsoenlijke gelegenheid daarvoor is, dan nog verschonen sommige mensen hun baby op de tafel waar andere mensen eten. Bah!Een tafel kan schoongemaakt worden hoor...
quote:-Belle- schreef op 26 juli 2016 @ 10:40:

[...]



Gelukkig ben jij geen vreemde vogel ik snap er werkelijk waar weer niks van. Geen touw aan vast te knopen...Ik ben gelukkig niet de enige. Heb weleens mot gehad met anderen omdat ik eerlijk zei hoe ze overkwam op mij. Mag je dus niet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 26 juli 2016 @ 10:57:

[...]





Een tafel kan schoongemaakt worden hoor...Een wc kan ook schoongemaakt worden, maar ik drink mijn water toch echt liever uit een glas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 26 juli 2016 @ 10:39:

Ik zou willen dat wij een doedelzakspeler in het durp hadden. Dan kwam ik in het weiland luisteren. Zo mooi!Ik zou willen dat we hier een naakte atletische negert in het durp hadden, maar helaas.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 26 juli 2016 @ 10:58:

[...]





Ik ben gelukkig niet de enige. Heb weleens mot gehad met anderen omdat ik eerlijk zei hoe ze overkwam op mij. Mag je dus niet zeggen. Troost je, ik heb er wel eens een ban voor gekregen.
quote:Pikkie22 schreef op 26 juli 2016 @ 11:04:

[...]



Ik zou willen dat we hier een naakte atletische negert in het durp hadden, maar helaas..... Haha, ja. Blijven hopen!
quote:cerulli schreef op 26 juli 2016 @ 11:01:

[...]



Een wc kan ook schoongemaakt worden, maar ik drink mijn water toch echt liever uit een glas.Een al veelgebruikte wc is nooit écht schoon. Een tafel kan wel goed schoongemaakt worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven