Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 3

14-02-2016 21:31 2975 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier verder!



Zoe Saldana. Nooit van gehoord, maar wel zwanger. Compleet met jaren 70 zwangerschapstent.



AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Jelizah Rose, dochter van Anouk



https://www.instagram.com/p/BIQNvyRDS3W/



Alle reacties Link kopieren
Inge Schrama



https://www.instagram.com/p/BIPYwzogqHk/
Alle reacties Link kopieren
Er is wat verwarring omtrent Lindsey Lohan, ze zou iets hebben beweerd over een zwangerschap:



(volgens NU):



De verloofde van Lindsay Lohan, de Russische miljonair Egor Tarabasov, is vreemdgegaan volgens de actrice.

"De eerste keer in mijn leven, sta me bij, hij heeft me bedrogen met een hoer", schrijft de 30-jarige Lohan bij een filmpje van haar vriend in een club.



"Volgens mij was ik ook zo op mijn 23e", schrijft ze bij een foto van de 23-jarige Tarabasov en zichzelf. "Bedankt dat je niet bent thuisgekomen vannacht. Roem verandert mensen.''



Ze twitterde ook een foto van een scène uit haar film Labour Pains uit 2009, waarin ze een vrouw speelt die doet alsof ze zwanger is, maar uiteindelijk echt in verwachting raakt. ''Ik ben zwanger'', schreef Lohan daarbij.



Tarabasov en Lohan zijn sinds oktober samen.
Alle reacties Link kopieren
Inge Schrama ziet er mooi uit!



En wat een moppie, de baby van Anouk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Die tweets van Lindsay Lohan beloven niet veel goeds, geen touw aan vast te knopen. Het leek net wat beter met haar te gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat ze die tweets nuchter heeft geschreven.



https://twitter.com/lindsaylohan



En jee, die Anouk maakt mooie kindjes zeg
quote:hatsetats schreef op 23 juli 2016 @ 08:02:

Volgens mij staan de meeste mannen er wel zo in als Tiësto. 'Iedereen neemt ze nu eenmaal'. Niks schokkends aan.+1 Dat gezeik over een woord elke keer.
quote:Maleficent schreef op 23 juli 2016 @ 19:38:

[afbeelding]



Senna Borsato op een zelfgemaakte foto van Marco waar iedereen lyrisch op reageert.

Ik vind het een Justin Bieber lookalike en das geen compliment.Dat zijn zijn fans. Die weten niet beter
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 25 juli 2016 @ 04:39:

Jelizah Rose, dochter van Anouk



https://www.instagram.com/p/BIQNvyRDS3W/



[afbeelding]Wát een mooi meisje!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jongetje Oerlemans



Alle reacties Link kopieren
Lev en Vic hebben geruild van buik



https://www.instagram.com/p/BIQRIEZD4eL ... =vkoblenko
Alle reacties Link kopieren
Was leuk geweest als dat echt kon, ruilen.. maar helaas.

de zoon vsn Reinout lijkt echt op z'n vader zeg!
Wat een mooi meisje van Anouk! Ze wordt vast alleen nog maar mooier, prachtige lippen heeft ze. Maar sowieso baart Anouk mooie kinderen vind ik.



Inge Schrama ook heel mooi.



Laten we hopen dat Lindsay Lohan gewoon weer toe is aan een opname en niet werkelijk zwager is, dat lijkt me echt sneu voor een kind.
Alle reacties Link kopieren
Oh jongens wat erg, Doug Hutchinson en Courtney Stodden voor het eerst in het openbaar sinds de miskraam















En deze ging op Instagram

Alle reacties Link kopieren
Vreselijke wat een aandacht vraagt dat mens. Het is al erg genoeg maar moet je je op die manier uiten ?
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
pppfff wat een theatraal gedoe, je zou denken dat ze op dat moment die miskraam heeft maar het is een week later. aandachtshoer
Maylina, ik zit op mijn handen
Alle reacties Link kopieren
Misschien een gekke vraag hoor, maar waar moet ik die Courtney van kennen?
wat een stel.



daar zijn de meningen nogal over verdeeld, ze is een soort reality ster, die nu al aardig verbouwd is en getrouwd met voormalig acteur Doug Hutchison
Hoe hij dat tasje ook draagt; zelfs dat kan ze niet meer




Misschien te lam om te lopen.. Een miskraam is heus heel verdrietig maar dit is echt wel enorme aanstelleritis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 26 juli 2016 @ 10:14:

Misschien een gekke vraag hoor, maar waar moet ik die Courtney van kennen?Ze is bekend omdat ze op 16-jarige leeftijd trouwde met de toen 50-jarige acteur Doug Hutchison. Niets meer, niets minder!
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 26 juli 2016 @ 10:50:

[...]





Ze is bekend omdat ze op 16-jarige leeftijd trouwde met de toen 50-jarige acteur Doug Hutchison. Niets meer, niets minder!en op die jonge leeftijd al vanalles liet verbouwen
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 26 juli 2016 @ 10:50:

[...]





Ze is bekend omdat ze op 16-jarige leeftijd trouwde met de toen 50-jarige acteur Doug Hutchison. Niets meer, niets minder!Zegt me niets. Maar wat een droeftoeter...
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 26 juli 2016 @ 11:02:

[...]



Zegt me niets. Maar wat een droeftoeter...

Hij speelt Percy in the green mile.



Alle reacties Link kopieren
Nou, die is er ook niet knapper op geworden sallewemaarsegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven