Koffers schoonmaken

26-07-2016 14:35 15 berichten
Mijn hele koffer zit onder de dag creme hoe krijg ik dat eruit? Het is een dure koffer. Ik vraag het maar hier anders was ik allang bezig geweest met allerlei schoonmaakmiddelen. Ik wil ze alle 2 schoonmaken
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een badstoffen of microvezeldoekje met warm water.

Eventueel met een klein beetje gewoon waspoeder erbij.

Of de vetvlekken er helemaal uitgaan, is afhankelijk van de stof waarmee de koffers zijn bekleed.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Kan je ze niet onder de douche schoon sproeien? Ik zou er dan dreft bij gebruiken om te ontvetten.
Alle reacties Link kopieren
Of Dasty, dat ontvet ook.



En verder zou ik me er niet druk om maken denk ik als je het niet weg krijgt, zo lang het maar niet blijft vlekken op je kleding als je hem weer gaat gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 26 juli 2016 @ 14:47:

Of Dasty, dat ontvet ook.



En verder zou ik me er niet druk om maken denk ik als je het niet weg krijgt, zo lang het maar niet blijft vlekken op je kleding als je hem weer gaat gebruiken.Gaat dasty de nylon voering niet aantasten? Mijn buurvrouw gebruikte dasty op haar kozijn en toen liet de verf los. En nee, dat was niet de bedoeling
quote:Dana schreef op 26 juli 2016 @ 14:42:

Gewoon een badstoffen of microvezeldoekje met warm water.

Eventueel met een klein beetje gewoon waspoeder erbij.

Of de vetvlekken er helemaal uitgaan, is afhankelijk van de stof waarmee de koffers zijn bekleed.De dikste is eruit maar die vlekken niet.
quote:winkelfanaat schreef op 26 juli 2016 @ 14:43:

Kan je ze niet onder de douche schoon sproeien? Ik zou er dan dreft bij gebruiken om te ontvetten.De koffer heeft me bijne 300 euro gekost die ga ik niet onder de douche zetten.
Alle reacties Link kopieren
Dreft is ook nog een goed idee inderdaad. Dasty zou ik niet durven.

Verder wel helemaal eens met wat Dolfje zegt: als het niet meer afgeeft als het eenmaal droog is, zou ik me niet druk maken om een paar vlekken. Juist wel mooi toch, dat je kunt zien dat zo'n koffer leeft en gebruikt wordt?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik zou er een speciale textielreiniger voor halen. Een spray die je er op spuit, even in laat werken, en dan met een schone doek er weer af veegt.



Als het alleen vetvlekken zijn van de crème, dan kun je ook proberen ze er uit te strijken. Leg dan een keukenpapiertje op de vlek en strijk daar voorzichtig overheen. (Niet te heet strijken in dat geval!)
Thanks iedereen ik heb de dreft erbij gepakt. Koffer staat in de zon te drogen.
Groene zeep.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 26 juli 2016 @ 14:52:

[...]





De koffer heeft me bijne 300 euro gekost die ga ik niet onder de douche zetten.Ik kan hier vandaan de prijs van jouw koffer niet beoordelen he!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 26 juli 2016 @ 15:30:

Thanks iedereen ik heb de dreft erbij gepakt. Koffer staat in de zon te drogen.Kijk je uit dat je 300 euro koffer niet uitbleekt in de zon? Zou zonde zijn als er van die lelijke kringen inkomen.
Alle reacties Link kopieren
Wasbenzine!!

Vetvlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Alle reacties Link kopieren
afwasmiddel ontvet ook goed
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven