Wisselende seksuele contacten huisgenoot

24-07-2016 18:47 33 berichten
Hoi allemaal,
anoniem_300111 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 08:02
98.77% gewijzigd
Zou ze het tegen betaling doen? Ik kan me anders niet voorstellen wat er de lol van is. Ik zou iig niet met zo iemand een huis willen delen, met al die vreemden over de vloer de hele tijd.
Alle reacties Link kopieren
Captian JW het werkt alleen wanneer er helemaal geen mannen over de vloer mogen komen. Of mogen de andere meiden wel een date of een vriendje hebben? Ik had een vriendin waarvan de vriend na 3-6 maanden een enorme mafklapper bleek te zijn. Er zijn geen garanties tenzij zij allemaal hun vriendjes buiten de deur zien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wauw dit vind ik nou écht gezeik. Ik neem aan dat je student bent, raad eens, dit hoort erbij! Als je hier niet tegen kan ga je óf in je eentje wonen óf terug naar je ouders in Schubbekutteveen.



Ongekend dit, ze mag toch zeker zelf weten met wie ze in haar eigen huis afspreekt? Dan doe je je deur maar op slot.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 24 juli 2016 @ 20:01:

Zou ze het tegen betaling doen? Ik kan me anders niet voorstellen wat er de lol van is. Ik zou iig niet met zo iemand een huis willen delen, met al die vreemden over de vloer de hele tijd.Ik vind de mensen met een vaste relatie vervelender als huisgenoot dan de mensen met wisselende contacten hoor. Die losse contacten zijn er toch alleen 's nachts, heb je in principe helemaal geen last van. Die vaste ventjes zijn hele dagen in je huis en veroorzaken over het algemeen veel meer overlast en irritaties.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 juli 2016 @ 20:09:

[...]





Ik vind de mensen met een vaste relatie vervelender als huisgenoot dan de mensen met wisselende contacten hoor. Die losse contacten zijn er toch alleen 's nachts, heb je in principe helemaal geen last van. Die vaste ventjes zijn hele dagen in je huis en veroorzaken over het algemeen veel meer overlast en irritaties.Dit!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 juli 2016 @ 20:07:

Wauw dit vind ik nou écht gezeik. Ik neem aan dat je student bent, raad eens, dit hoort erbij! Als je hier niet tegen kan ga je óf in je eentje wonen óf terug naar je ouders in Schubbekutteveen.



Ongekend dit, ze mag toch zeker zelf weten met wie ze in haar eigen huis afspreekt? Dan doe je je deur maar op slot.Nou inderdaad zeg. En dat er dan ook nog hier van verschillende kanten wordt gesuggereerd dat die huisgenoot het voor geld doet! Want het is zo ondenkbaar dat de huisgenoot in kwestie gewoon van seks houdt en dat graag met wisselende partners doet?! Sjongejonge, in welke eeuw leven we?
Ik heb ooit in een studentenhuis gewoond met iemand die dealde in een opwekkend middel dat in Nederland inmiddels illegaal is. (In die tijd viel het nog niet onder de opiumwet.)

Zeer regelmatig kwamen er 'vrienden' langs om te kopen.



Guess what? Op een avond was er een paspoort gestolen uit een slaapkamer.



Zorg ervoor dat je je kamer altijd op slot doet, ook als je aan het koken bent.
Hoi allemaal,



Bedankt voor alle reacties. Het is fijn om verschillende visies op mijn situatie te horen.

Ik heb een slot op mijn kamers en die gebruik ik ook. Dat geeft mij, wat mijn spullen betreft een veiliger gevoel.



In mijn huurcontract staat het volgende art 11: De huurder verplicht zich verhuurder, medebewoners en omwonenden geen hinder of overlast te bezorgen. Art 15: De huurder heeft het recht bezoek in het gehuurde te ontvangen. Dit mag echter niet het karakter van permanente medebewoning krijgen, tenzij art.1 bewoning door meer dan 1 persoon toestaat. Wat ik op de website van het Juridisch Loket lees over buren, dan maak ik daar uit op dat je bij overlast altijd het beste in gesprek kan gaan met je buren (in mijn geval mijn kamergenoot). Ik twijfel in hoeverre ik met mijn huisgenoot verder in gesprek moet gaan, na het gesprek wat wij al hebben gehad.



Zelf hoop ik komend jaar af te studeren. Ik wil hier graag blijven wonen, totdat ik afgestudeerd ben en daarna wil ik naar een ander huis met werkenden gaan zoeken. Ik denk dat ik het even aankijk hoe de situatie zich ontwikkelt en voor nu doe wat ik zelf kan doen (deur op slot).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven