Werk & Studie alle pijlers

Solliciteren & wat zouden jullie denken van deze feedback

14-07-2016 17:59 86 berichten
Hoi,



Deze week 3e ronde gehad voor een functie als product manager. 3e ronde was een assessment met een presentatie geven.

Gisteren heb ik onderstaande feedback ontvangen (heb even de namen in de feedback weggelaten), wat zouden jullie hiervan denken? Positief of gewoon standaard berichtje?





Heb de feedback van de werkgever weggehaald, bedankt voor alle reacties van jullie kant!

Ik laat nog weten wat de uitkomst van het gesprek met de potentiele werkgever is geweest!
Alle reacties Link kopieren
Goed wolkje! Het kan heel goed dat ze je uiteindelijk niet in déze rol zien, maar wel in een andere, en je daarover willen spreken. Of gewoon een laatste gesprek om deze baan rond te krijgen omdat er nog mensen vragen hadden nav je presentatie. Ik vind de email niet negatief nml. Succes de 25e!
quote:emka78 schreef op 16 juli 2016 @ 16:54:

Goed wolkje! Het kan heel goed dat ze je uiteindelijk niet in déze rol zien, maar wel in een andere, en je daarover willen spreken. Of gewoon een laatste gesprek om deze baan rond te krijgen omdat er nog mensen vragen hadden nav je presentatie. Ik vind de email niet negatief nml. Succes de 25e!Zal nog laten weten hier hoe het is afgelopen !:)
Hoi,



Even feedback vanaf deze kant , heb het debriefing gesprek gehad.

Ze hebben me een voorstel voor een baan gedaan. De officiële functie was een senior product managers rol, waarvoor ze iemand zochten met al wat jaren ervaring als product manager in hun sector. Dat heb ik niet, maar omdat mijn profiel toch wel interessant voor ze is bieden ze nu een junior product managers functie..



Groeten,

Wolkje
accepteer je de baan?

gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Proficiat. Als je tenminste de voorwaarden acceptabel vindt.
Het is een hele mooie uitdaging, kan doorgroeien tot senioren rol en voor mij een mooie ervaring..

Wel maar contract voor 1 jaar ..terwijl in die sector wel sneller contracten voor onbepaalde tijd worden gegeven.

Moet nog even nadenken maar denk dat ik het wel accepteer
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je nog een update geeft!

Het klinkt wel als een uitdaging, nieuwe talenten en ervaringen op je CV voor de toekomst, maar ook doorgroei mogelijkheden in het bedrijf... spannend hoor.

Succes met de beslissing!
Alle reacties Link kopieren
Super goed nieuws gefeliciteerd!
quote:gympie26 schreef op 26 juli 2016 @ 22:04:

Super goed nieuws gefeliciteerd!Thanks! Heb nog eens nagedacht en ik ga het doen, mooie uitdaging en we zien wel hoe dit afloopt over 1 jaar:)
Alle reacties Link kopieren
Tof Wolkje! Gefeliciteerd en goed dat je het gaat doen. Heel veel succes.
quote:jippie55 schreef op 26 juli 2016 @ 22:19:

Tof Wolkje! Gefeliciteerd en goed dat je het gaat doen. Heel veel succes.Thanks! Contract getekend & ontslag genomen. September beginnen in nieuwe uitdaging:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven