Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 3

14-02-2016 21:31 2975 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier verder!



Zoe Saldana. Nooit van gehoord, maar wel zwanger. Compleet met jaren 70 zwangerschapstent.



AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
dat gezicht!



Ik weet alles van het krijgen van miskramen maar dit theatrale gedoe (blik, hand op de buik, quasimodo ernaast) slaat echt alles!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 26 juli 2016 @ 12:52:

dat gezicht!



Ik weet alles van het krijgen van miskramen maar dit theatrale gedoe (blik, hand op de buik, quasimodo ernaast) slaat echt alles!



Gewoon weten dat de camera draait...

Heel verdrietig inderdaad,maar ik zat destijds lekker binnen en als ik al naar buiten ging echt niet met blote buik!
quote:Pikkie22 schreef op 25 juli 2016 @ 21:40:

Jongetje Oerlemans



[img]https://scontent-ams3-1.cdninstagram.co ... 3238_n.jpg[/img]prachtige foto!
quote:Enn schreef op 26 juli 2016 @ 12:52:

dat gezicht!



Ik weet alles van het krijgen van miskramen maar dit theatrale gedoe (blik, hand op de buik, quasimodo ernaast) slaat echt alles!
quote:ana_isabel schreef op 26 juli 2016 @ 12:56:

[...]





Gewoon weten dat de camera draait...

Heel verdrietig inderdaad,maar ik zat destijds lekker binnen en als ik al naar buiten ging echt niet met blote buik!Vergeet niet de hand erop en het dramatisch kijken. Misschien ook heel bevallig één traantje op de wang?
quote:SallySpectra schreef op 26 juli 2016 @ 12:59:

[...]



Vergeet niet de hand erop en het dramatisch kijken. Misschien ook heel bevallig één traantje op de wang?vreselijk...Ik kan mij geen vrouw heugen ,inclusief mijzelf,die destijds zoveel aandacht wilde nav een miskraam...
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 juli 2016 @ 12:52:

dat gezicht!



Ik weet alles van het krijgen van miskramen maar dit theatrale gedoe (blik, hand op de buik, quasimodo ernaast) slaat echt alles!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 25 juli 2016 @ 04:39:

Jelizah Rose, dochter van Anouk



https://www.instagram.com/p/BIQNvyRDS3W/



[afbeelding]Wat een mooi kindje zeg! Echt prachtig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag paar weken terug victoria koblenko bij een of andere spelshow , zaterdagavond ? Geloof jongens tegen de meisjes. Maar haar buik was gewoon plat! Hoe kan dat dan zij is toch hoogzwanger?! Of zijn het herhalingen
Alle reacties Link kopieren
Herhaling, Linda de Mol refereerde naar een Kerstaflevering die eraan zat te komen. (Die nu alvast opnemen lijkt me rijkelijk vroeg...)
Alle reacties Link kopieren
Ja, zomertv is grotendeels herhaling, na herhaling, na herhaling......
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Blake is mooi







En Georgia May Jagger, dochter van Mick zeker ook



Alle reacties Link kopieren
Saint West















Zus North

Alle reacties Link kopieren
Beyonce en Blue in matching Gucci jurkjes











Alle reacties Link kopieren
http://r.ddmcdn.com/s_f/o ... O-Jinger-Engagement-8.png

Ik kan geen plaatjes plakken, maar er gaan geruchten dat Jessa Duggar (links, van de TLC serie 19 Kids and counting) weer zwanger is. Haar gezicht ziet er wel wat voller en 'anders' uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 27 juli 2016 @ 09:20:

http://r.ddmcdn.com/s_f/o ... O-Jinger-Engagement-8.png

Ik kan geen plaatjes plakken, maar er gaan geruchten dat Jessa Duggar (links, van de TLC serie 19 Kids and counting) weer zwanger is. Haar gezicht ziet er wel wat voller en 'anders' uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 27 juli 2016 @ 01:08:

En Georgia May Jagger, dochter van Mick zeker ook

[afbeelding]Is Georgia May zwanger? Nog maar net dan?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 27 juli 2016 @ 09:20:

http://r.ddmcdn.com/s_f/o ... O-Jinger-Engagement-8.png

Ik kan geen plaatjes plakken, maar er gaan geruchten dat Jessa Duggar (links, van de TLC serie 19 Kids and counting) weer zwanger is. Haar gezicht ziet er wel wat voller en 'anders' uit.Het zijn ook net konijnen daar .......
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nergens dat Georgia May zwanger is?
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetFirefly schreef op 27 juli 2016 @ 09:26:

[...]



Is Georgia May zwanger? Nog maar net dan?We plakken hier ook kinderen van beroemdheden, ook als ze wat ouder zijn. Ik denk dat hiltje deze foto daarom heeft geplakt, en niet vanwege een zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
Ik heb haar idd geplakt als dochter van.



Hier de Zweedse royals again, ze hebben veel fotomomentjes de laatste tijd.























Alle reacties Link kopieren
Zo wat lijkt die baby van Carl Philip en Sofia alweer groot zeg! Die lijkt niet veel te schelen qua maat met de baby van kroonprinses Victoria maar die is toch wel een tijdje daarvoor geboren? Nouja, zegt ook niets natuurlijk



Carl Philip, je bent een knappe vent maar je broek is wel véél te lang!
Alle reacties Link kopieren
De baby's schelen 1.5 maand, lees ik op Wikipedia
Alle reacties Link kopieren
Rapper Sticks ( opgezwolle) is op 12 juli vader geworden van een meisje Liv
De kinderen van prinses Madeleine lijken erg op hun vader. Helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven