Gezondheid alle pijlers

Bekkenbodempijn

26-07-2016 20:18 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds drie jaar heb ik pijn in de bekkenbodem. Het begon met nierstenen (heel vervelend). Daarna bleef ik pojn in mijn bekkenbodem houden en kwam bij een bekkenbodemfysiotherapeut terecht.

De gehele dag zeurt het van onder. Ik ben nog nooit zwanger geweest. Ik krijg dus bekkenbodemfysiotherapie, ik ben ook al bij de gyneacoloog geweest en osteopaat. Volgens de gyneacoloog moet ik maar met deze pijn leren leven en bekkenbodemfysiotherapie blijven volgen. Voor mijn gevoel heb ik er geen baat meer bij. Ik houd niet van stilzitten, dus blijf gewoon mijn werk, opleiding en sport volgen. Tja.. Waarom ik dit hier neerzet, misschien om even mij ei kwijt te kunnen.
wat vermoeiend moet die pijn zijn...ik ben nu 39 weken zwanger en ik heb het ook en ik word al knettergek...sterkte
Al bij podoloog geweest ?

Ivm scheefstand kan inlegzolen helpen , hier nl wel. Proberen waard misschien ?
Al eens bij ceasartherapeut geweest om naarje houding te kijken? Hielp mij ontzettend bij langdurige heupklachten.
Alle reacties Link kopieren
Een podoloog is idd het overwegen waard;) ceasartherapie zou ik ook kunnen overwegen. Dankjulliewel voor de tips
Wat zegt de fysio? Span je teveel aan? Heb je te weinig kracht?



Heb je overgewicht?



Mijn bodem is te slap. Tillen met een verhuizing doe ik niet meer, dan heb ik daarna het gevoel dat mijn kruis tussen mijn knieen hangt. Bedoel je dat gevoel? Het gevoel dat er iets op drukt?
Alle reacties Link kopieren
quote:OmeHenk schreef op 26 juli 2016 @ 21:53:

Wat zegt de fysio? Span je teveel aan? Heb je te weinig kracht?



Heb je overgewicht?



Mijn bodem is te slap. Tillen met een verhuizing doe ik niet meer, dan heb ik daarna het gevoel dat mijn kruis tussen mijn knieen hangt. Bedoel je dat gevoel? Het gevoel dat er iets op drukt?Ik span mijn bekkenbodem te veel aan, waardoor ik last heb van een zeurend gevoel. Ik heb geen overgewicht.
quote:Tulpje25 schreef op 27 juli 2016 @ 06:14:

[...]



Ik span mijn bekkenbodem te veel aan, waardoor ik last heb van een zeurend gevoel. Ik heb geen overgewicht.Dan zou ik idd eens bij ceasar- of mensendieck therapeut langs gaan. Bij mij kwamen de heupklachten doordat ik te veel spanning in mijn lijf had en kreeg daar super goede tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven