Uitgerekend Januari 2017

26-05-2016 17:58 2779 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,





Uitgerekend in Januari, wie schrijft er mee?



NaamLeeftijdLeeftijd partnerUDHoeveelsteGeslachtMianoo243227 Januari1eJongenzus1987293031 Januari1eJongenGympie26283726 Januari1emiss-flower303230 Januari2eMeisjeZombieQueen242827 Januari1eGeheimJanneJip323429 Januari2eElfje0828294 Januari1eJongenKato1987282730 Januari1eGeheimMN--262711 Februari1eCrazyHatLady323925 Januari1eJongenKletskouske38394 Januari3eJongenSchaapjeM343818 Januari2eDarcyL232527 Januari1e2 MeisjesZonnebloempje85303022 Januari1eGeheim



Kimmetj3, Evw1984



Pien, Lovely, Spagheroni, Sario, Moby en VeeBee ik heb jullie uit de tabel gehaald omdat jullie lang niks meer hebben geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Dan zullen wij inderdaad niet ver van elkaar vandaan wonen. Ik heb sowieso nog een afspraak gemaakt voor een 3d echo bij 27 weken, wie weet ga ik nog wel meer pretecho's laten doen. Wel grappig, ik ben wat dat betreft helemaal omgeslagen nu ik daadwerkelijk zwanger ben. Ik schuif het maar af op de hormonen.



Ik heb ook al hele lijsten opgeslagen onder mijn favorieten met buitenspeelgoed wat ik heel graag wil hebben als de kleine iets groter is. Ik draaf ontzettend door in mijn enthousiasme, gelukkig is er genoeg babyspul wat ik al wel aan kan schaffen.



Zombiequeen, ik heb inderdaad een vroege geslachtsbepaling laten doen. Bij mijn verloskundige doen ze het ook vanaf de 15 weken, maar toevallig had mijn zusje een folder liggen waarin dit werd aangeboden. Nu hadden ze ook nog een aanbieding, waardoor ik voor het geld wat ik anders bij de verloskundige kwijt zou zijn de taart er ook nog bij had.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er ook over gedacht om een vroege geslachtsbepaling te laten doen, maar ik krijg al heel veel echo's in het ziekenhuis dus we hebben besloten het gewoon af te wachten. Hier in de randstad is het over het algemeen ook pas vanaf 15-16 weken.
Vraagje, ik lees in verschillende bladen en op internet dat je verven beter kunt laten tijdens de zwangerschap.

Nu wil ik binnenkort de babykamer zelf gaan verven, maar is dit wel handig.

Ik ben niet zo'n persoon die bij alles wat niet mag erg angstig wordt(let er natuurlijk wel op), maar wil zeker ook niet dat mijn kindje schade oploopt door iets wat ik in de zwagerschap doe.

Hoe gaan jullie hiermee om? Want als je internet geloofd moeten we bijna in een cocon gaan wonen om ons kindje gezond te wereld te laten komen.
Ik dacht dat het kan als je op verf waterbasis gebruikt.
Het kan volgens mij als je het goed lucht. Dus ramen open etc.

Ik zou inderdaad kiezen voor verf op waterbasis.
Bij mij op kantoor zijn ze ook aan het schilderen. Ik probeer het zo veel mogelijk te vermijden en zit de hele dag met het raam open en m'n deur dicht.
Alle reacties Link kopieren
Ja op waterbasis is het veilig Kato.



Willen jullie trouwens BV gaan geven?
Bedankt voor jullie reacties!



Ik wil wel borstvoeding geven. We gaan het in ieder geval wel proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook, heb het rapport van mijn borstverkleining opgevraagd net, dus even kijken wat erin staat of het realisitisch is om te willen.
Ik heb ook een borstverkleining gehad en mijn chirurg heeft toendertijd aangegeven dat ze geprobeerd heeft de melkklieren niet te beschadigen. Ze kon alleen geen garantie geven.

Ik wil wel borstvoeding proberen te geven.



Inmiddels wel weer toe aan een nieuwe borstverkleining
Alle reacties Link kopieren
quote:zus1987 schreef op 26 juli 2016 @ 10:49:

Inmiddels wel weer toe aan een nieuwe borstverkleining







Heb in het begin mijn borsten wel heel erg gevoeld maar nu wat minder, bij mij hebben ze te tepel eraf gehad maar weet niet of ze de klieren hebben doorgesneden, zal morgen het verslag in de post krijgen dan weet ik meer.

Lijkt me wel echt heel erg jammer als het niet lukt.

Wij kunnen trouwens wel op het einde van de zwangerschap al wat kolven om te kijken of het wel werkt.
Alle reacties Link kopieren
Je mag wel verven met verf op waterbasis (latex) en idd goed luchten.



Ik was nog aan het afbouwen met borstvoeding toen ik zwanger werd. Ik wil het nu weer proberen en hoop dat het dit keer wat soepeler gaat. Ik heb nu helemaal geen last van mijn borsten, tijdens de eerste zwangerschap wel. Ik denk dat dat komt doordat ik nog borstvoeding gaf en mijn borsten nog niet terug naar 'normaal' waren.

Je moet wel erg uitkijken met kolven aan het eind van de zwangerschap want dat kan weeën opwekken.
Alle reacties Link kopieren
Miss flower... Ik heb precies hetzelfde. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen merkte ik dat ik zwanger was omdat mijn borsten pijn deden. Nu gaf ik nog tussen de 2 en 4x borstvoeding per dag toen ik zwanger werd en heb niets gevoeld aan borsten.



Vroeger wilde ik ook een borstverkleining, want 70f was niet grappig. Na tijdens zwangerschap 80h te zijn geweest, en inmiddels een prima 70d denk ik dat ik eerder een borstlift wil dan een verkleining! Ik hoop dat ik niet weer op 80h uitkom...
quote:MiAnoo schreef op 26 juli 2016 @ 11:34:

[...]









Heb in het begin mijn borsten wel heel erg gevoeld maar nu wat minder, bij mij hebben ze te tepel eraf gehad maar weet niet of ze de klieren hebben doorgesneden, zal morgen het verslag in de post krijgen dan weet ik meer.

Lijkt me wel echt heel erg jammer als het niet lukt.

Wij kunnen trouwens wel op het einde van de zwangerschap al wat kolven om te kijken of het wel werkt.



Je mag tocht juist niét kolven in je zwangerschap? De eerste borstmelk is anders qua samenstelling en erg belangrijk voor een kindje. En je kan er inderdaad weeën mee opwekken.



Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou niet eerder beginnen met kolven dan na de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook gewoon proberen na de bevalling en voor de zekerheid wat flesvoeding in huis halen.



We kunnen wel een grote borsten clubje beginnen, hier 70H...
Ik heb nu 80E, zijn niet enorm groot ofzo. Het past mooi bij mijn groeiende buik. Had altijd een mooie stevige D cup. Maar ze zijn nu toch meer gaan hangen mét mega grote lelijke tepels en nu ook blauwe aders...
Alle reacties Link kopieren
Het wordt nog erger zombiequeen. Over een paar maanden lekken ze ook nog te pas en onpas melk



Zijn jullie al erg dik?
Ja ik heb wel echt een ronde dikke buik. Mensen schatten mij ook rond de 16 weken. Oke, is maar 2 weken verder dan ik zelf ben. Maar mijn buik is wel heel duidelijk. Vond dat eerst best moeilijk maar ben er nu heel trots op.
Ik ga inderdaad na de bevalling proberen borstvoeding te geven.



Ooit inderdaad een 80H gehad en ik ben maar een klein vrouwtje. Na verkleining zijn een hoop rug- en heupklachten verdwenen.

Inmiddels zit ik weer op 80F.



Ik ben iets gegroeid.



Net een mooie pretcho gehad... Nu heb ik wat meer vertrouwen. Helemaal verliefd op ons kleine acrobaatje
Wat fijn zus!!



Haha, kom ik aan met 75B

Merk dat mijn borsten nu iets groter worden en inderdaad ook lelijke blauwe aders krijgen. Zit me tijdens het begin van de zwangerschap al te verheugen op grotere borsten. Maak ik dat ook eens mee. Keer wat anders als 75B.



In het begin van de zwangerschap ook last van pijnlijke borsten gehad. In de week voordat ik positief testte voelde ik ze al en dit was een van de redenen dat ik stilletjes hoop kreeg. De laatste weken zijn mijn borsten niet meer zo pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een kleine cupmaat, Kato. Maar net als mijn buik, zijn mijn borsten al een cupmaat gegroeid. Mijn tepels zijn ook niet zo klein meer, dat had dan weer niet perse gehoeven.



Ik heb ook al echt een zwangere buik, ik vind het prachtig. Het scheelt misschien ook wel dat mijn vriend het ook geweldig mooi vind, die zwangere buik. En ook het sentiment wellicht, ik had de hoop om zwanger te raken na 7 jaar wel opgegeven, en nu maakt mijn lijf gewoon een klein mensje, met alles erop en eraan.
Mijn cupmaat is al van grote 70b naar ruime 75D gegaan dus mag nu wel even stoppen met groeien :-). Ik heb een kleine bolling bij mijn buik. Volgens mijn collega's is het al te zien
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 26 juli 2016 @ 20:17:

[...]





Je mag tocht juist niét kolven in je zwangerschap? De eerste borstmelk is anders qua samenstelling en erg belangrijk voor een kindje. En je kan er inderdaad weeën mee opwekken.



Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou niet eerder beginnen met kolven dan na de bevalling.Hm heb dit een tijd geleden opgeocht en kon er niks over vinden, ga ook geen flessen vullen ofzo. wil gewoon zien of het uberhaupt werkt. https://www.borstvoeding. ... n/kolven/voorkolven2.html staat vanalles erover.

Maar word wel aangeraden om het echt aan het eind van de zwangerschap te doen, dus niet al met 34 weken ofzo maar eerder rond de 38 weken.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, wij krijgen een Jongentje Gister na 2 seconden aan het echo apparaat te hebben gehangen kon ze het al vertellen
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Mianoo, een jongetje!



Bij ons was het ook al heel snel duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven