Mode & Beauty alle pijlers

Shoppen in Amsterdam, kleurrijke kleding gezocht!

26-07-2016 06:56 23 berichten
Hallo allemaal,



Binnenkort ga ik een dagje shoppen in Amsterdam. En nu ben ik op zoek naar leuke winkeltjes waar ze kleding verkopen met kleur, en dan niet beige, grijs en pasteltintjes.... maar kobaltblauw, knalgeel, fuchsia, rood, enz. Ik vind kleur fantastisch, maar het merendeel van de doorsneezaken verkoopt vooral veel zachte veilige kleurtjes... dus waar zijn de echte kleuren te vinden in Amsterdam?



Wie heeft er goede tips?
Cora kemperman kan heel kleurige kleding hebben.



En desiqual. Maar daar was je zelf denk ik ook al opgekomen.
Monki in de kalver straat.

Exota in de 9 straatjes.

Who's that girl winkel in de 9 straatjes.

Wellicht de cos winkel in de leidsestraat.
quote:T-.rex schreef op 26 juli 2016 @ 07:14:

Cora kemperman kan heel kleurige kleding hebben.

Cora Kemperman is failliet. Misschien dat ze nog een doorstart maken, maar volgens mij zijn de winkels op dit moment gesloten.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij Didi of Steps. Beide altijd veel kleur in de collectie.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet van wat voor soort kleding je houdt, maar je zou het Waterlooplein kunnen proberen als het een beetje alto mag zijn.
Alle reacties Link kopieren
Luba (haarlemmerstraat)
Alle reacties Link kopieren
In Amsterdam zit ook een winkel van King Louie, of in ieder geval verkopen ze dat daar heel veel. Weet zo niet waar precies, ben niet bekend in Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Zilch in de Haarlemmerstraat. Daar zit ook een leuke vintage inspired winkel waar ik de naam niet van weet.

Sjerpetine in een zijstraatje van de albert cuyp heeft heel veel leuke kleurrijke kleding. (Albert Cuyp is sowieso leuk, er zitten meer leuke winkels maar ik ken niet zoveel namen)

Lien en Giel op de Utrechtse straat is ook erg leuk. Veel prachtige jurkjes!
Alle reacties Link kopieren
Negen staatjes maar trek je portemonnee maar open!



Epiode is een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
@apiejapie: die heet exota en zit in de hartenstraat (9straatjes)
quote:apiejapie schreef op 26 juli 2016 @ 08:43:

In Amsterdam zit ook een winkel van King Louie, of in ieder geval verkopen ze dat daar heel veel. Weet zo niet waar precies, ben niet bekend in Amsterdam.Beste tip van de dag.
quote:lindaatje1960 schreef op 26 juli 2016 @ 08:48:

Negen staatjes maar trek je portemonnee maar open!



Epiode is een aanrader!



Exota heeft achterin een leuk sale hoekje!,

En op zaterdagmorgen en maandagmorgen op de noordermarkt van king louie een kraam met hun 'resten'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 26 juli 2016 @ 09:13:

[...]





Exota heeft achterin een leuk sale hoekje!,

En op zaterdagmorgen en maandagmorgen op de noordermarkt van king louie een kraam met hun 'resten'.



leuk ja!

maar vindt Episode leuker maar ook niet echt goedkoop meer
Alle reacties Link kopieren
quote:sloth schreef op 26 juli 2016 @ 09:03:

[...]





Beste tip van de dag.lien en nog wat is leuker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleuriefleurie schreef op 26 juli 2016 @ 08:47:

Zilch in de Haarlemmerstraat. Daar zit ook een leuke vintage inspired winkel waar ik de naam niet van weet.

Sjerpetine in een zijstraatje van de albert cuyp heeft heel veel leuke kleurrijke kleding. (Albert Cuyp is sowieso leuk, er zitten meer leuke winkels maar ik ken niet zoveel namen)

Lien en Giel op de Utrechtse straat is ook erg leuk. Veel prachtige jurkjes!Sjerpetine heeft idd veel kleur en beetje hippie spul. De straat heet eerste van der helststraat trouwens.
Zilch in de haarlemmerstraar, met een outletwinkel ernaast
quote:Tr0tter schreef op 26 juli 2016 @ 07:47:

[...]



Cora Kemperman is failliet. Misschien dat ze nog een doorstart maken, maar volgens mij zijn de winkels op dit moment gesloten. jammer! Niet dat ik nu alles geweldig vond maar ik heb er echt wat leuke kledingstukken vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet wat je budget is maar in mijn felle kleurtjes fase was ik gek op save the queen.
Ik was gisteren bij Cos.

Daar hadden ze ook veel knalkleuren.

Groen, geel, rood.



Ook bij Costes zag ik veel kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd zo jammer als er allemaal goede tips in een topic komen en de TO helemaal niet laat weten wat ze er mee gedaan heeft.

Dus TO show ons die kleurrijke outfit!!!!
Fleurie, ik zou wel willen maar ik moet nog gaan :-)
Alle reacties Link kopieren
Hihihi alvast heel veel plezier!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven