Wat vind jij "belachelijk"? ;-)

03-07-2016 17:32 1334 berichten
Ik doel voornamelijk op sociale situaties, dat is mijn voorbeeld denk ik wel. Maar andere situaties mogen natuurlijk ook.



Ik vind het dus belachelijk dat als er bijv toastjes op tafel staan (op een verjaardag) - met smeersels - dat als je een toastje wil smeren voor jezelf je ook voor alle anderen moet smeren.



Ik wil dat helemaal niet doen , ze pakken zelf maar.



(Ik doe het overigens wel braaf hoor.)
anoniem_284079 wijzigde dit bericht op 11-07-2016 19:31
Reden: Edit
% gewijzigd
quote:dianaf schreef op 26 juli 2016 @ 16:19:

[...]









[...]



Fijn om te lezen dat er in ieder geval mensen zijn die het met mij eens zijn. Vriend vond dat ik overdreef (maar ja die was op dat moment ergens aan het fietsen), mijn moeder: die kinderen mogen toch lekker spelen.



Ik was al zo geirriteerd, dat ik zelfs al gecontroleerd heb of die dingen wel legaal zijn. Het slechte nieuws is dat ze wel legaal zijn , maar het goede nieuws is dat ze niet op de openbare weg mogen, alleen op eigen terrein.

Mooie zaak voor bureau HALT. Ik zie het al voor me dat zo'n ventje een boete krijgt.



Nee hoor, hoe verleidelijk het ook was om 0900-TUIG te bellen, dat vond ik ook wel flauw van mezelf. Als ik er echt veel last van ga hebben, praat ik wel even met de ouders. Is wel zo netjes.Sorry maar is dit echt?
Owww dat vind ik ook zo irritant... nee je mag je niet ergeren aan brullende kinderen want het zijn kinderen, huhuhu...

Klopt helemaal hoor maar je hebt toch geen zin in die t**us herrie de hele dag...

Ik vind het ook irritant hoor...



En ik vind het bovendien zeer onverantwoord en levensgevaarlijk om zulke jonge kinderen zulk speelgoed te geven.

Als je 6 of 7 bent heb je echt nog geen verkeersinzicht hoor...

Ik begrijp dat je op een soort pleintje of hofje woont? Hoeft maar 1 x een scooter of misschien zelfs een auto 1tel niet op letten en daar begint de ellende. Of ze gaan per ongeluk de weg op, raken in paniek als er net verkeer aan komt... een ongeluk zit in een klein hoekje hoor...

Echt ik snap die ouders niet, waar zit hun verstand...
Alle reacties Link kopieren
Dat de supermarkten hier - ik noem geen namen, maar in Amsterdam, zeker Oud-West is deze keten meer dan zwaar oververtegenwoordigd - alleen maar potten Nutella van 825 gram verkopen! Zo'n pot komt wel op hoor, geen probleem, al ben ik een 1-persoonshuishouden, maar het is zo'n geklieder en pasta overal aan je mes* en handen als je onderin de pot zit te poeren.



En nee, andere merken zijn GEEN optie, die zijn gewoon vies! Dat weet toch iedereen!



* Eigenlijk is dat mes een lepel waarmee ik de pasta uit de pot haal om direct op te snoepen. Maar ja, chocopasta uit de pot vreten is ook zo wat. Dus netjes 'mes' alsof ik het daarna keurig op een (bruine! volkoren!) boterham smeer. Terwijl ik gewoon (zoals iedereen doet, toch?) direct zit te smikkelen zonder enige tussenkomst van wat voor boterham dan ook.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Nutella vies
You don't have to fit into the format
Hij zal vast al geweest zijn, maar iedereen moeten feliciteren bij aankomst op een verjaardag vind ik zwaar belachelijk. Zelf hoef ik ook niet gefeliciteerd te worden met de vriendin van de vriend van mijn vriend. Verjaardagen in een kring zijn ook vreselijk. Nederlandse verjaardagen dus eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 26 juli 2016 @ 23:20:

Ik vind Nutella vies



WAT!?



Ga snel je mond spoelen! Met Nutella!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 26 juli 2016 @ 23:22:

WAT!?



Ga snel je mond spoelen! Met Nutella!

Als ik het in huis had zou ik het doen!



Ik hou gewoon echt niet van de smaak van gemalen hazelnoten.

Bonbons met pralinévulling mik ik ook in de vuilnisbak.



Hele hazelnoten in chocola lust ik gek genoeg weer wel, al laat ik ook die liever aan me voorbijgaan.



Maar ik ben het met je eens dat het bezopen is dat ze bij jouw supermarkt alleen van die grote potten verkopen. Ik denk dat je maar ergens heel erg lange lepels moet gaan scoren
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Coco87 schreef op 26 juli 2016 @ 23:21:

Hij zal vast al geweest zijn, maar iedereen moeten feliciteren bij aankomst op een verjaardag vind ik zwaar belachelijk. Zelf hoef ik ook niet gefeliciteerd te worden met de vriendin van de vriend van mijn vriend. Verjaardagen in een kring zijn ook vreselijk. Nederlandse verjaardagen dus eigenlijk Yep, die is al een paar keer genoemd (onder andere door mij). Maar ik vind dat ook zó stom, dat dit wat mij betreft nog een paar honderd keer genoemd mag worden . Blij dat ik dus niet de enige ben!
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 26 juli 2016 @ 16:31:

[...]



Moet je je voorstellen dat ik hier vorige week een complete KERMIS om de hoek heb gehad!

Het was feestweek, en ik woon in het centrum. Dat bevalt me goed hoor, behalve tijdens deze week.



- Zes soorten muziek door elkaar: check.

- Kerel met een microfoon die dwars door die zes soorten muziek staat heen te blaten: check.

- Gillende kinderen in attracties, continu: check.

- Een bel die steeds rinkelt, dwars door de zes soorten muziek, blatende vent en gillende kinderen heen: check.



Mochten je buurkinderen weer een uurtje gaan scheuren, denk dan aan mij



Ik woon aan de rand van het bos, lekker rustig hier. Wel 4 kinders maar die mogen van mij niet krijsen en zo.

Kom jij volgend jaar maar een paar dagen hier logeren - ik weet dat je logeren vreselijk vindt en ik vind vreemd volk in huis ook geen cadeautje, maar ik leef zo hard met je mee dat ik plaatsvervangend overprikkeld raak als ik je verhaal nog maar lees



(off topic maar: hoezo zijn wij niet empatisch? als ik een man een trap in z'n kruis zie krijgen, voel ik plaatsvervangende pijn, en ik ben een vrouw )
Alle reacties Link kopieren
De fuss rond Nutella snap ik ook niet, op 9gag is dat ook een soort heilige graal.

Ik vind het belachelijk dat er amper choco wordt verkocht van zwarte chocolade.



Ik vind het bij uitbreiding belachelijk dat 'zoet' altijd zo mierzoet is, ijsjes idem: of het is sorbet (ook lekker, dat wel) of mierzoet roomijs, terwijl ik vb. citroenroomijs echt veel lekkerder vind, maar dat is dan weer nauwelijks te vinden.



Chocolade is me ook bijna standaard te zoet, taart, koek,... idem, maar dan ben ik een rare als ik het niet hoef (oké, ik ben ook een rare ).



Dat als je ergens op bezoek gaat je doodgeslagen wordt met frisdrank en alcohol maar bijna niemand bruisend water in huis heeft.

Dat in de supermarkt/horeca non-alcohol direct weer mierzoet is. Ik ben verdorie geen kleuter of zo , hou ook wel van bitter en zuur in m'n drankje.



Ik heb trouwens niks tegen suiker maar ik vind het altijd direct te veel.



O ja en 'keelsnoepjes' zijn tegenwoordig ineens allemaal suikervrij, waarom

Ik hou uren nadien nog zo'n vieze nasmaak in m'n mond van suikervervangers, 't is echt zoeken naar een speld in een hooiberg om vickssnoepjes mét suiker te vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 27 juli 2016 @ 07:56:

De fuss rond Nutella snap ik ook niet, op 9gag is dat ook een soort heilige graal.

Ik vind het belachelijk dat er amper choco wordt verkocht van zwarte chocolade.



Ik vind het bij uitbreiding belachelijk dat 'zoet' altijd zo mierzoet is, ijsjes idem: of het is sorbet (ook lekker, dat wel) of mierzoet roomijs, terwijl ik vb. citroenroomijs echt veel lekkerder vind, maar dat is dan weer nauwelijks te vinden.



Chocolade is me ook bijna standaard te zoet, taart, koek,... idem, maar dan ben ik een rare als ik het niet hoef (oké, ik ben ook een rare ).



Dat als je ergens op bezoek gaat je doodgeslagen wordt met frisdrank en alcohol maar bijna niemand bruisend water in huis heeft.

Dat in de supermarkt/horeca non-alcohol direct weer mierzoet is. Ik ben verdorie geen kleuter of zo , hou ook wel van bitter en zuur in m'n drankje.



Ik heb trouwens niks tegen suiker maar ik vind het altijd direct te veel.



O ja en 'keelsnoepjes' zijn tegenwoordig ineens allemaal suikervrij, waarom

Ik hou uren nadien nog zo'n vieze nasmaak in m'n mond van suikervervangers, 't is echt zoeken naar een speld in een hooiberg om vickssnoepjes mét suiker te vinden



Belachelijk dat ook veel hartige produkten tegenwoordig "sweet" zijn.

Sweet pepper, sweet paprika, sweet onion, sweet pickle, sweet BBQ.

Is een trend uit de VS (zoals iedere "culinaire" trend), waar zelfs vlees en vis een gezoet paneerlaagje hebben.
Alle reacties Link kopieren
Over Nutella.

Het valt me op dat een mes waarmee ik Nutella gesmeerd heb nooit helemaal schoon uit de vaatwasser komt. Of er roestvlekken opzitten. Wat voor ingredient veroorzaakt dit?
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 27 juli 2016 @ 08:34:

Belachelijk dat ook veel hartige produkten tegenwoordig "sweet" zijn.

Sweet pepper, sweet paprika, sweet onion, sweet pickle, sweet BBQ.

Is een trend uit de VS (zoals iedere "culinaire" trend), waar zelfs vlees en vis een gezoet paneerlaagje hebben.Maar om het goed te maken hebben ze de karamel dan weer zout gemaakt
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 27 juli 2016 @ 07:49:

Kom jij volgend jaar maar een paar dagen hier logeren - ik weet dat je logeren vreselijk vindt en ik vind vreemd volk in huis ook geen cadeautje, maar ik leef zo hard met je mee dat ik plaatsvervangend overprikkeld raak als ik je verhaal nog maar lees

Ik vind logeren inderdaad afgrijselijk, maar wat LIEF van je



We zouden gezellig samen kunnen forummen,

Dat wel
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 27 juli 2016 @ 08:34:

[...]





Belachelijk dat ook veel hartige produkten tegenwoordig "sweet" zijn.

Sweet pepper, sweet paprika, sweet onion, sweet pickle, sweet BBQ.

Is een trend uit de VS (zoals iedere "culinaire" trend), waar zelfs vlees en vis een gezoet paneerlaagje hebben.



O juist ja, dat inderdaad.



En 'zoetzure' saus is alleen maar zoet

Uitzondering wel voor een snuif suiker door tomatensaus, maar het moet ook weer geen jam worden.



Gezouten karamel vind ik dan weer wel lekker, maar die doen ze dan wel door mierzoete melkchocolade
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 27 juli 2016 @ 09:07:

[...]



Ik vind logeren inderdaad afgrijselijk, maar wat LIEF van je



We zouden gezellig samen kunnen forummen,

Dat wel Oeh ja, man en ik zitten 's avonds heel vaak elk met onze laptop op schoot op de sofa, sturen elkaar af en toe 'hé kijk 's hier' dingetjes door, maar het kan zomaar gebeuren dat we eens de kinderen zijn gaan slapen een paar uur in stilte naast elkaar zitten, vind het heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Bij AH liggen ook "sweet pizza's". In appel kruimel en chocolade smaak. Heeft iemand ze al eens geproefd?

Ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 27 juli 2016 @ 07:56:





Ik vind het bij uitbreiding belachelijk dat 'zoet' altijd zo mierzoet is, ijsjes idem: of het is sorbet (ook lekker, dat wel) of mierzoet roomijs, terwijl ik vb. citroenroomijs echt veel lekkerder vind, maar dat is dan weer nauwelijks te vinden.





O dat citroenijs van La Boheme in Breda (bonbonwinkel) is zo lekker, gelukkig wordt het hier ook verkocht
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 27 juli 2016 @ 11:18:

[...]





O dat citroenijs van La Boheme in Breda (bonbonwinkel) is zo lekker, gelukkig wordt het hier ook verkochtWaar is "hier"? (ik ben dol op citroenijs )
Alle reacties Link kopieren
quote:hondenmens schreef op 27 juli 2016 @ 11:14:

Bij AH liggen ook "sweet pizza's". In appel kruimel en chocolade smaak. Heeft iemand ze al eens geproefd?

Ik nog niet.

Dit zijn dingen die mij totaal niet trekken, dus ik zal dit niet eten.

Ik heb wel een paar reviews gezien over de pizza met chocolade.

Daarin zei eigenlijk iedereen dat het smaakte naar een warm broodje met chocoladepasta.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:_Olive schreef op 25 juli 2016 @ 12:55:

Dat de buren nu al 1,5 week elke dag aan het boren zijn...

En aangezien ze een slechte boor hebben (denk ik) zijn het van die irritante korte boor geluiden, lees; trr trrrrr trr trr trrrrr

Ze houden zich wel aan de tijden maar wij gaan de laatste tijd liever het huis uit, kunnen niet eens normaal tv kijken.

Wat zijn hier de regels voor?Irritant, zo'n BOORman....
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 27 juli 2016 @ 11:23:

[...]





Waar is "hier"? (ik ben dol op citroenijs )



Wil ik ook wel weten.



Het lekkerste citroenroomijs maak ik zelf, maar dat duurt ook weer een paar uur.
quote:hondenmens schreef op 27 juli 2016 @ 11:14:

Bij AH liggen ook "sweet pizza's". In appel kruimel en chocolade smaak. Heeft iemand ze al eens geproefd?

Ik nog niet.Ik heb de chocolade wel eens gehad. Best lekker, maar niet heel bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 13 juli 2016 @ 11:03:

[...]





Als vrouw maat 35 hebben... Ook helemaal niks te vinden want damesmaten gaan vanaf 36. Hakken? Welnee! Alleen de crocs die ik jaren geleden kocht, kon ik daardoor bij de kinderafdeling kopen. 10 euro goedkoper.



Erg hè, maat 35 hebben.

Sandalen hebben ze meestal alleen maar in roze en/of met veel glitters.

Gelukkig wel All Stars in alle maten en de kindermaten zijn meestal ook nog goedkoper.

Maar laarzen of schoenen met hakken zijn haast niet aan te komen.
Pluk de dag
quote:Macoti schreef op 27 juli 2016 @ 12:28:

[...]





Erg hè, maat 35 hebben.

Sandalen hebben ze meestal alleen maar in roze en/of met veel glitters.

Gelukkig wel All Stars in alle maten en de kindermaten zijn meestal ook nog goedkoper.

Maar laarzen of schoenen met hakken zijn haast niet aan te komen.Ik baal soms best dat ik nét niet maat 36 heb (schijn 35 driekwart te hebben). Ook schoenen van ANWB (wandelschoenen) gaan vanaf maat 36.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven