Tassen voor het scheiden van afval gezocht

28-07-2016 11:32 16 berichten
Ik wil graag deze tassen:





Het probleem is dat het alleen kan vinden op sites waar je relatiegeschenken kunt kopen. Ik wil geen logo erop en ik wil ook maar één exemplaar.



Weet iemand waar ik deze tassen als consument kan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon wat tassen van Dirk, Albert Heijn en zo nog wat supermarkten gebruiken? Is hetzelfde materiaal.
quote:Hamzter schreef op 28 juli 2016 @ 11:33:

Kun je niet gewoon wat tassen van Dirk, Albert Heijn en zo nog wat supermarkten gebruiken? Is hetzelfde materiaal.Die gebruik ik nu inderdaad, maar omdat ze in het zicht staan ben ik op zoek naar een netter alternatief.
De mijne komen van Bespaarbazaar, maar ik zie dat je er dan minstens 2 moet kopen. Er staat geen logo op, maar wel dezelfde plaatjes als in je OP.

Ze zijn inderdaad van hetzelfde materiaal als een stevige boodschappentas. Ze zijn wel een tikje kleiner dan die van de Albert Heijn en Action.
Alle reacties Link kopieren
Niet de mooiste, van Bol



Bij Ikea hebben ze effen zakken: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30291639/
Alle reacties Link kopieren
Ikea:



Wat goed dat jullie alternatieven gevonden hebben. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Amazon.co.uk



Alle reacties Link kopieren
Die laatste ook hier: http://www.eco-logisch.be ... al-tassen-gescheiden-4087
quote:Rubber_Ducky schreef op 28 juli 2016 @ 11:38:

[...]





Die gebruik ik nu inderdaad, maar omdat ze in het zicht staan ben ik op zoek naar een netter alternatief.Dan zou je ook een wat mooiere shopper kunnen kopen, die kosten geen drol, bijvoorbeeld bij Blokker of Kruitvat, of een dure van bv Pip
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn herbruikbare zakken, als ik het goed begrijp?



Maar dan wordt het toch vies? Onze papierbak/tas/doos blijft altijd wel schoon en droog, maar de plastictas wordt echt wel vies. Plastic van vlees etc.



Dus ik begrijp het niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:vitamined schreef op 28 juli 2016 @ 12:01:

Dat zijn herbruikbare zakken, als ik het goed begrijp?



Maar dan wordt het toch vies? Onze papierbak/tas/doos blijft altijd wel schoon en droog, maar de plastictas wordt echt wel vies. Plastic van vlees etc.



Dus ik begrijp het niet helemaal.Dan was je ze toch gewoon?
Ik gebruik deze voor het scheiden van afval er kan een hoop in en ze zijn er in veel gezellige kleurtjes :-)



http://www.koziol-shop.nl/Koziol-TASCHE-XL-Tas/
quote:vitamined schreef op 28 juli 2016 @ 12:01:

Dat zijn herbruikbare zakken, als ik het goed begrijp?



Maar dan wordt het toch vies? Onze papierbak/tas/doos blijft altijd wel schoon en droog, maar de plastictas wordt echt wel vies. Plastic van vlees etc.



Dus ik begrijp het niet helemaal.



Dit lijkt me geschikt voor flessen die je naar de supermarkt brengt inderdaad niet voor verpakkingen van vlees. Dat zou ik in een vuilniszak doen, desnoods de vuilniszak in die tas. Dat ding elke keer gaan wassen (lijkt me nog niet zo simpel) zou ik ook niet doen.



Ik vraag me sowieso af hoe die bewaard met dit weer, tenzij je ze goed afwast gaat dat toch enorm stinken? Hier halen ze geen plastic op dus alleen de flessen gaan naar de winkel de rest in de kliko dus ik heb geen idee verder.
Ik gebruik een grote doorzichtige vuilniszak op het plastic te te bewaren die gaat dan samen met al het plastic weg. Dan wordt de vloer niet vies. Het punt is dat het nu zo'n zooitje is met een stapel oud papier, flessen en die plastic vuilniszak. Het zweft door mijn keuken. Daar wil ik van af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven