De kat van de buren is erg mager

26-09-2010 23:02 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumleden,



Al een paar maanden zie ik bij ons in de buurt een sterk vermagerde kat rondlopen. Iedere keer als ie mij ziet gaat ie naar mij toe en loopt ie te miauwen, schuurt langs mijn benen.



Tot de dag van vandaag, ik kon het niet langer aanzien en heb m bijgevoerd uit blik. Hij schrokte het eten op en had ook dorst.



Nu zag ik aan het adres in de koker dat ie van de buren is die ik verder niet ken maar ik zie m altijd buiten lopen. Ik heb net gekeken bij de buren en ik zag licht branden, dus ze zijn wel thuis maar Silly zo heet zij/hij zat nog steeds buiten te kijken door het raampje naar de andere kat die binnen zat (en die er wel normaal uit ziet).



Ik vind het vreemd dat ze die kat niet gaan zoeken en binnen laten terwijl hij gewoon voor hun huis rondloopt.



Ik wil morgen de dierenbescherming bellen, misschien dat zij met die mensen kunnen gaan praten. Wat moet ik nu doen als de dierenbescherming ook niks doet? Ik zie de bui namelijk al hangen..
Alle reacties Link kopieren
Horen we niks meer terug van topic starter? Jammer hoor, was het nou werkelijk laksheid of betrof het een oude of zieke kat? Hoog van de toren blazen, maar niet meer komen posten. Waarschijnlijk had zij het enorm mis met haar aanname's.
up
Toch wel benieuwd wat je nu hebt gedaan en of de kat de juiste hulp heeft gekregen die beestje nodig had....
Alle reacties Link kopieren
Dit is een bericht van 6 jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
Alleen OP gelezen:



Nooit, maar dan ook nooit zomaar eten geven aan een hond of kat. Je weet niet of ze allergisch zijn voor iets dat in het eten zit dat jij aan ze geeft. Als je wist dat hij van de buren was, had je gewoon even kunnen aanbellen en vertellen wat je opviel. Zij hadden dan kunnen uitleggen wat er aan de hand was en als je dan nog twijfelt kun je eventueel om advies vragen bij de dierenbescherming en/of foto's maken van het beestje en aan iemand vragen die er verstand van heeft of het inderdaad te mager is of dat het gewoon ouderdom is.
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw.. zie nu pas dat het van zo lang geleden is
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 29 juli 2016 @ 00:49:

Oh wauw.. zie nu pas dat het van zo lang geleden isDat valt mij ook niet altijd op,maar nu wel.
Ja weet ik, maar ben toch benieuwd, ook al is het zo lang geleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven