Entertainment alle pijlers

The walking dead: bakvissen-topic

25-05-2016 21:25 3002 berichten
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.









Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?



Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!



Het vorige topic: waiting dead

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear the walking dead

Comics: link 1, link 2, link 3

(werkende links volgen)
Alle reacties Link kopieren
Klopt. De onze heet spook en dat is niet voor niets
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Iemand dit filmpje gezien? Zo grappig! Hier de gifjes:











Dat laatste gifje
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Dit vond ik overigens ook very sexy. Hoe JDM aan kwam lopen bij het Comic Con panel en dan met die kauwgum en die lach!











Norman blijft favoriet hoor, maar JDM maakt het wel moeilijk
Wow. I wish I could speak whale.
Aaahhh.. Hij is zo leuk

Nu ga ik maar snel die panel van comic con bekijken.
Oké ik kan dat stuk echt 30 keer opnieuw kijken als ik wil. Ik zit echt als een fangirl te squealen door JDM
Alle reacties Link kopieren
quote:Zharon09 schreef op 28 juli 2016 @ 13:59:

Oké ik kan dat stuk echt 30 keer opnieuw kijken als ik wil. Ik zit echt als een fangirl te squealen door JDM Dit ja. Who's Norman?
Oeps
Alle reacties Link kopieren
quote:Smaug schreef op 29 juli 2016 @ 10:30:

[...]





Dit ja. Who's Norman?





Komt ook omdat JDM er natuurlijk heel mooi verzorgd uitziet en Norman's haar steeds rommeliger wordt. En dan met die pet
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ja precies. Hij gaat er steeds onverzorgder uit zien. In een ZA vergeef ik het hem wel, maar in een beschaafde wereld zie ik hem graag wat netter.
Oeps
Alle reacties Link kopieren
Hier nog wat meer dan





Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Maar hier vind ik Norman weer wel erg leuk, zonder pet is veeeeeeeel beter





Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
En dan dit. Nou, ik werp me wel aan je voeten hoor Jeffrey











Ik heb me ingeschreven voor kaartjes voor de Comic Con volgend jaar We gaan naar Amerika, dus stel nou dat we dat kunnen combineren, dat zou toch GEWELDIG zijn!
Wow. I wish I could speak whale.
Super cool Dory, ik ga voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt onwijs moeilijk te zijn om aan kaarten te komen, dus ik reken er niet op, maar anders wil ik daar nog best een paar uur rondhangen bij het gebouw
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb man al overgehaald om naar Atlanta te vliegen Atlanta, Senoia en wat tourtjes doen daar, Nic & Norman's, ik kijk er nu al naar uit en onze zomervakantie van dit jaar moet nog beginnen
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 29 juli 2016 @ 11:53:

En ik heb man al overgehaald om naar Atlanta te vliegen Atlanta, Senoia en wat tourtjes doen daar, Nic & Norman's, ik kijk er nu al naar uit en onze zomervakantie van dit jaar moet nog beginnen Wat leuk!!! Dan duurt het wachten wel heel lang nog
Oeps
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 29 juli 2016 @ 11:49:

En dan dit. Nou, ik werp me wel aan je voeten hoor Jeffrey



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



Ik heb me ingeschreven voor kaartjes voor de Comic Con volgend jaar We gaan naar Amerika, dus stel nou dat we dat kunnen combineren, dat zou toch GEWELDIG zijn!



Onwijs gaaf Dory!!



Wat kijkt danai ernstig trouwens. Zou het misschien haar laatste comic con zijn? (verder vul ik helemaal geen dingen in hoor)
quote:Eki12 schreef op 29 juli 2016 @ 13:38:

[...]





Onwijs gaaf Dory!!



Wat kijkt danai ernstig trouwens. Zou het misschien haar laatste comic con zijn? (verder vul ik helemaal geen dingen in hoor)Of ze wilde eigenlijk nu al haar middelvinger naar hem opsteken omdat ze het slachtoffer gaat missen
Alle reacties Link kopieren
Toen JDM op kwam bij de comic con met Lucille keken Abraham, Eugene en Rosita heel ernstig. Paar posts hierboven. Daar wordt ook enorm over gespeculeerd
Wow. I wish I could speak whale.
Zo, weer even wat goud van oud en van alles door elkaar. Waarom? Omdat het kan



















quote:Dory_1 schreef op 25 juli 2016 @ 11:45:

Ik denk dat er wel wat mensen zijn die dit kunnen waarderen

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]hoe raad je het zo
quote:Dory_1 schreef op 28 juli 2016 @ 12:36:

Dit vond ik overigens ook very sexy. Hoe JDM aan kwam lopen bij het Comic Con panel en dan met die kauwgum en die lach!



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



Norman blijft favoriet hoor, maar JDM maakt het wel moeilijk Zeker. Ik ga JDM steeds meer waarderen.
quote:Dory_1 schreef op 29 juli 2016 @ 11:21:

[...]







Komt ook omdat JDM er natuurlijk heel mooi verzorgd uitziet en Norman's haar steeds rommeliger wordt. En dan met die pet

ook eens. Het doet me gewoon een beetje pijn hoe hij erbij loopt op SDCC. Kom op man, je hoeft niet strak in een pak, maar een beetje leuk mag best.

Ik kom verdorie vers uit het bos en mijn man ziet er na een week niet scheren, slechts 1 keer douchen en de hele dag hout hakken nog beter uit (foto's volgen op fb voor de liefhebbers )
quote:Dory_1 schreef op 29 juli 2016 @ 11:49:

En dan dit. Nou, ik werp me wel aan je voeten hoor Jeffrey



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



Ik heb me ingeschreven voor kaartjes voor de Comic Con volgend jaar We gaan naar Amerika, dus stel nou dat we dat kunnen combineren, dat zou toch GEWELDIG zijn! ik help het je hopen!
quote:Eki12 schreef op 29 juli 2016 @ 13:38:

[...]





Onwijs gaaf Dory!!



Wat kijkt danai ernstig trouwens. Zou het misschien haar laatste comic con zijn? (verder vul ik helemaal geen dingen in hoor)Gut ja....
Maar goed, ik ben dus weer in de beschaafde wereld. Voor eventjes hoor, want ik ga straks weer terug het bos in.

Oudste zoon wilde gewoon heel graag naar huis. Hij heeft autisme en trekt vakanties gewoon slecht dus we hebben een compromis gesloten dat hij een dag eerder naar huis gaat en dan mag hij een nachtje alleen thuis zijn. De hond is ook thuis nu, zodat we morgen wat rustiger op kunnen breken (zonder nerveuze hond om ons heen)



edit: het is maar een kleine anderhalf uur rijden, dus makkelijk te doen; even heen en weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven