Lijf & Lijn alle pijlers

De knop weer om, +/- 5 kilo afvallen! - Deel 2

22-05-2016 19:48 368 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
Ik zal vanmiddag even de tabel doen als nog niemand anders hem heeft bijgewerkt.
Ik woog vanmorgen 62,1. Is iets er af, maar ik denk en hoop dat er nog vocht bij zit (mijn ringen zitten nog wel strakker). Vorige week een paar keer in de 61 gezien namelijk!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen gewogen...1 kilo erbij.

Mijn gewicht is dus 59 kilo
Prrrr, mauw miawwwww.
Helemaal vergeten! Ik weeg morgenochtend!

Ben hele week streng geweest dus hopelijk is er wat af!
ik heb trouwens een analoge weegschaal, dus geen grammetjes maar gewoon kilo's
1 kilo er af! 66 kilo nu
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig vergeetmenietje!
Lekker hoor Vergeetmenietje! Ik had ook enkel analoog maar heb er een digitale bij gekocht (goedkoopje hoor zonder allerlei vage functies). Ik check ook wel met de analoge. Ik heb jou in de tabel gezet, je lengte kon ik niet zo snel vinden (maar misschien vind je dat ook niet zo boeiend).



Ik woog me net en het was 61,7. Dat zou betekenen dat het eerder vocht was, maar dat zien we het volgende officiele weeg moment. Ik zal mijn streef gewicht als ik in de buurt kom ook gaan aan passen want wil uiteindelijk richting 57-58. En dan ga ik LOS met kleding kopen
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg me morgen, ik ben een weekendje weg en donderdag vergeten te wegen.

Bij de meeste is er weer iets af lees ik, goed bezig meiden!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik verklaar mijn afwezigheid even met dit topic, ik heb wel mijn gewicht bijgewerkt in de tabel.



Excuses!!
Ik ben 1.65. Dankjewel dat je mij in de tabel hebt gezet :-)



Het weekend 2 x barbecue, weinig vlees gegeten maar wel veel stokbrood. Vanaf vandaag dus weer de teugels aantrekken. A.s. vrijdagochtend kan ik niet wegen, ik moet dan al om 6:00 uur op staan dus ik weeg mij zaterdag weer.
Alle reacties Link kopieren
Meauve wat naar voor je dat je niet lekker in je vel zit. Hoe is het nu met je, en hoe was het bij de huisarts?



Ik heb eenmaal gehad dat een vriendschap met een vriendin dure ik dagelijks zag een sprak opeens over was en ben daar goed ziek van geweest. Die pijn is inmiddels wel gesleten, maar geef jezelf daar gerust tijd voor.
Meauve

Hier ook mijn beste vriendin die mij een paar jaar terug zomaar heeft laten vallen zonder dat ik weet waarom? Nooit geen ruzie gehad ofzo.. Was ff moeilijk in het begin maar mis er nu niks meer aan. Heeft me zelfs van fb afgegooid zegt genoeg toch.



Hier gisteren weer goed begonnen! Heb weer hardgelopen 15 min. 5 min wandel. 10 min en daarna nog een heel eind gewandeld. Stond er van te kijken na zo lange tijd dat het zo makkelijk ging!

Ik ga er weer vol voor!!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Snowy

Ik had gisteren juist een baaldag. Alles gegeten waar ik zin in had, en zelf de yoga geskipped. En dat terwijl ik juist erg houd van mijn uurtje yoga op maandag. Vandaag weer de teugels aangetrokken en vanavond nog een flink eind wandelen. Ben aan het einde van mijn menstruatie dus dan word ik sowieso weer dunner rond mijn buik en dat motiveert wel.
Gisteren ging ik goed fout! Nam mij steeds voor mijzelf te verbeteren maar ik had enorme trek (vooral in fout) en ben niet goed bezig geweest. Om het goed te maken nam ik als avondeten 2 kommen groentesoep met 2 crackers met 15 + kaas. Om daarna een halve zak chocotoffs leeg te vreten en 2 cracottes te besmeren met smeerworst :palm:

Vandaag gaan we weer netjes in het gareel!
Alle reacties Link kopieren
@Meauve: Hoe gaat het?

@Vergeetmenietje: Goed dat je weer in het gareel gaat, is het gelukt vandaag?

@Snowy: Wat klink je lekker positief! Houden zo!

@Marina: lukt het weer om in het gareel te komen. Een baaldag zo nu en dan hoort erbij hoor, zolang je je weer kunt herpakken is er niks aan de hand (lukt mij momenteel niet...)





Hier gaat het niet goed. Ik ben de hele dag bezig met eten, balen dat ik teveel eet, nog meer eten, enz.

Omdat ik vakantie heb (althans ik moet zo nu en dan een losse dag werken, maar de rest van het gezin is vrij), is het eten al anders en onregelmatiger dan normaal.

Nu ben ik op het punt dat ik even geen zin heb om ermee bezig te zijn. Ben er gewoon steeds chagerijnig van.

Ik weeg inmiddels alweer net zoveel als ik vrijdag voor een week woog, iets meer zelfs. 71.5 om precies te zijn...

Ik zet dit gewicht in de tabel voor vrijdag (alvast) en denk dat ik voorlopig even stop met wegen en opletten.

Als jullie het vervelend vinden dat ik nog in de tabel sta, maar geen gewicht doorgeef voorlopig is dat geen probleem hoor. Dat haal ik mezelf eruit. Of haalt iemand anders mij er maar uit.

Dan zie ik na de vakantie wel hoe ik ervoor sta en of ik mee blijf doen.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik blijf het topic vanzelfsprekend wel volgen hoor!

Maar wil me niet verplicht (naar mezelf) voelen om te reageren of me te melden.
tsja.....
Hey dames, sorry dat ik hier de laatste twee weken zo weinig post. Maar het gaat eigenlijk gewoon niet goed. Niet alleen op basis van gewicht, eigenlijk gewoon in het algemeen. Het loopt niet. Niet in het hoofd en niet praktisch in de dag. Gisteren een kleine mental breakdown gehad en ik ben gewoon leeg. Het is de laatste weken allemaal wat veel geweest en dat begint zich nu te uiten.

Ik ga een afspraak maken met een diëtist denk ik, als stok achter de deur maar ook als iemand die me op de rails houdt en bijstuurt wanneer ik doorsla, in eender welke richting. Ik moet echt dringend een stop vinden voor dat emo-eten maar gezien de periode en de gebeurtenissen van de laatste weken was dat nogal dramatisch.



Als jullie het niet erg vinden, ga ik even niet wegen deze week. Ik voel me zo al rot genoeg, dus dat zou me niet vooruit helpen. Ik wil hier wel graag blijven posten als dat mag. Als jullie me liever uit de tabel halen dan, dan snap ik dat best hoor.
voor Famke en aspirientje



Blijf gewoon mee schrijven en zet je gewicht in tabel als je er aan toe bent. Hoop dat jullie je draai weer kunnen vinden in het leven.



Hier wel af en toe een honger moment en balen dat ik lekkere dingen moet af slaan, maar verder gaat het wel, ik woog net 61,4kg op de weegschaal (maar gedurende de dag komt daar weer iets bij). Baal wel dat ik met dit gewicht geen mooi figuur heb, nou ja ik heb dan nog steeds zo'n dubbele rol op mijn buik (als ik heel recht op sta en mijn buik in trek dan weer niet) terwijl anderen dat dus wel kunnen hebben. Nadeel van heel fijne bouw denk ik.
Hier 71.2kg weer +0.1 baal ik wel een beetje van na 2x hardlopen en 1x fietsen.

Spieren zullen wel weer gaan opbouwen en heb een kans op vocht vasthouden vd medicijnen kuur..

Ik heb het doel om over 2 weken rond de 70 te zitten. Wil de 2 weken vakantie gebruiken om veel te sporten zodat ik met een nog lager gewicht mijn volgende hormoonbehandeling in kan hopelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik stop ook met wegen ivm vakanties, maar ook omdat ik eigenlijk wel denk dat ik tevreden ben met m'n huidige gewicht. Misschien dat ik me na de vakantie weer kom melden, maar dat weet ik nog niet.

Succes iig!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen gewogen, de 1e keer dat er op ging staan was het 63,9. Maar ging er daarna nog 2 keer op staan en toen gaf hij 64,2 aan. Dus houd het maar op 64,2 dan
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Ik woog inderdaad 71,5 vanmorgen (kon het niet laten).

Wil wel benadrukken dat ik verder heel gelukkig ben hoor. Alleen teveel met eten bezig.

Mijn gewicht valt ook nog prima onder gezond gewicht, maar zou graag nog iets slanker, maar vooral fitter willen zijn.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Dames, blijf gewoon lekker meeschrijven als je daar behoefte aan hebt en kijk maar of je wel of niet je gewicht in de tabel zet. Ik ben op het moment ook heel weinig actief hier, ook omdat ik niet zo lekker in m'n vel zit vanwege dat het zwanger worden nog steeds niet wil lukken.

Maar vind het wel motiverend om m'n gewicht in de tabel te zien dus die blijf ik sowieso doorgeven.

Hier ook vakantie nu dus ga er ook niet teveel mee bezig zijn.

Heel veel succes allemaal en een dikke knuffel voor wie 'm kan gebruiken!
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Kan iemand mijn gewicht in de tabel zetten?

22 juli=59 kilo

29 juli=58,2 kilo



Bedankt!



Vorig week veel pasta gegeten en afgelopen week redelijk netjes gegeten.

Ik ben niet heel actief meer bezig maar let wel goed op wat ik naar binnen werk.



Succes allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven