Ik durf nooit voluit gaan

29-07-2016 12:53 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Ik hoop met mijn topic wat tips te krijgen over hoe ik me wat losser kan opstellen of me beter kan laten gaan.



Wanneer mijn vriend en ik seks hebben, is het alsof ik er niet volledig voor kan gaan. Er is vaak iets (maar wat?) dat me tegenhoudt. We proberen wel verschillende standjes uit (maar vaak is het toch hetzelfde), ik pijp hem graag, etc., maar als ik iets wil doen, denk ik vaak 'zou ik dit wel doen'. Ik ben gewoon onzeker, denk ik en vraag me af of hij het wel lekker zal vinden.



Het gaat ook echt over kleine dingen soms. Als ik zin heb, wil ik initiatief nemen en wat ik wíl doen is gewoon met mijn hand over zijn kruis beginnen te wrijven en in zijn broek gaan, maar wat ik uiteindelijk doe is hem gewoon beginnen kussen. Gewoon omdat ik niet durf ofzo... Of tijdens het pijpen hem eens aankijken, lijkt me heel sexy, maar ook hier: alsof ik niet durf (klinkt echt belachelijk nu ik het hier schrijf, maar toch is het zo).



Iemand die ook zo geremd is? Of iemand met tips?



Alvast bedankt!
Het mag best hoor.
Alle reacties Link kopieren
ben je ook zo in andere aspecten van je leven?



hoe kijk je op tegen de controle in relaties en hoe seks hierop invloed kan hebben?
TO, hij zal dolblij zijn als je hem bij zijn kruis pakt. Doe gewoon!
Ben je bang dat hij je uitlacht als je zoiets zou doen? Of minder respect voor je heeft?



Wat zit er achter je schaamte?
Alle reacties Link kopieren
To, neem gewoon voor dat je gaat doen wat je wilt. je zult zien dat je man / vriend het alleen maar te gek vind. de meeste mannen vinden een vrouw die zegt en doet wat ze wilt erg opwindend!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je misschien iets tegen alcohol hebt maar probeer eens (flink) wat te drinken voor de seks? Meestal zijn de remmingen dan wel weg



En zoals met veel dingen vaak geldt: als je het eenmaal één keer hebt gedaan, dan ben je er doorheen en dan gaat het daarna makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:altruistinhartennieren schreef op 29 juli 2016 @ 12:59:

ben je ook zo in andere aspecten van je leven?



hoe kijk je op tegen de controle in relaties en hoe seks hierop invloed kan hebben?Ik ben op andere vlakken ook niet echt iemand die de leiding zal nemen. Ik ben dan eerder een volger, als ik het zo moet benoemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Steampunkcat88 schreef op 29 juli 2016 @ 13:02:

Ben je bang dat hij je uitlacht als je zoiets zou doen? Of minder respect voor je heeft?



Wat zit er achter je schaamte?



Goh nee, uitlachen zal hij niet doen en minder respect hebben ook niet.



Ik denk soms dat hij zich mss zal afvragen waar ik in godsnaam mee bezig ben, of dat hij het niet lekker vindt. Hij is ook mijn eerste en enige partner.
Alle reacties Link kopieren
Beeld je alles waarvan je af en toe denkt "zou ik dit wel doen?" af en toe goed in, en stel je voor wat er gebeurd als je het doet.

Je zult zien na verloop van tijd voel je de drempel een keer niet en doe je het zomaar echt.



Succes!
Altijd in voor een lekkere leuke middag
Alle reacties Link kopieren
quote:abstract schreef op 29 juli 2016 @ 13:10:

Ik weet niet of je misschien iets tegen alcohol hebt maar probeer eens (flink) wat te drinken voor de seks? Meestal zijn de remmingen dan wel weg



En zoals met veel dingen vaak geldt: als je het eenmaal één keer hebt gedaan, dan ben je er doorheen en dan gaat het daarna makkelijker.



Wij drinken allebei niet, dus dat zal hier niet werken

Ja, je hebt waarschijnlijk wel gelijk dat de eerste keer de moeilijkste is! Maar ik ben echt een denker en piekeraar, dus dat is niet handig
Alle reacties Link kopieren
Een ander voorbeeld van iets dat ik wil doen, is gewoon sexy lingerie aandoen, op hem afstappen, hem vastbinden (enkel handen denk ik dan?) aan bed en blinddoeken. Lijkt me zo leuk, maar weer iets dat me tegenhoudt!



We hebben ook wel een zoontje van 2, die heel weinig slaapt en ook nog vaak wakker wordt. Dus qua uitgebreid de tijd nemen, is dat niet echt handig. En bovendien heb ik ook niet veel ervaring op seksvlak dus als ik hem zou vastbinden, is het ook niet de bedoeling om na 2 minuutjes klaar te zijn, omdat ik geen inspiratie meer heb.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij meestal helpt in situaties warin ik onzeker ben, niet specifiek op gebied van seks, is even kort een worst case scenario bedenken. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Doorgaans is dat nl helemaal niet zo dramatisch en door daar heel even aan te denken, weet ik dan dat ik het wel aankan.



Even specifiek op jouw voorbeeld; je wilt initiatief nemen en eigenlijk gewoon hoppekee op z'n kruis focussen. Wat is dan het ergste dat kan gebeuren? Dat hij zoiets heeft van 'whoaaa wat heb jij nou?'

Dan antwoord je gewoon eerlijk dat je horny as hell bent en een stevige beurt nodig hebt. Dan zegt 'ie echt niet dat je maar even iemand anders moet bellen hoor. Die hapt echt wel.



Probeer het gewoon eens, om zo'n spontane gedachte te volgen. Je hebt niets te verliezen. En bevalt het je niet en blijkt het toch beter bij je te passen om het een fantasietje te laten, dan doe je het dus volgende keer gewoon niet.



Ik denk dat dit dingen zijn die je vanzelf wel leert als je vertrouwder met elkaar bent, wat ouder wordt, en enig moment wat meer sch**t krijgt aan wat de rest van de wereld vindt en doet.



ENJOY!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariposa89 schreef op 29 juli 2016 @ 13:17:

[...]





Wij drinken allebei niet, dus dat zal hier niet werken

Ja, je hebt waarschijnlijk wel gelijk dat de eerste keer de moeilijkste is! Maar ik ben echt een denker en piekeraar, dus dat is niet handig Ah, ik begrijp het.. Hmm.. In dat geval sluit ik mij aan bij de posts van anderen hierboven! Wat is het worst case scenario? Dat scenario ziet er niet zo heel slecht uit toch? Je hebt vast wel eens iets ergers meegemaakt ;) En je hebt vast ook wel eens erger voor gek gestaan of erger gefaald met iets... en hoe vaak denk je daar nu nog aan? Vast niet zo vaak hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariposa89 schreef op 29 juli 2016 @ 13:11:

[...]





Ik ben op andere vlakken ook niet echt iemand die de leiding zal nemen. Ik ben dan eerder een volger, als ik het zo moet benoemen.



heel eerlijk. best knap dat andere forumleden je man kennen en weten hoe hij zou reageren.



wat voor type is het? neemt hij de leiding met seks? heeft hij je wel eens afgewezen?
Ik gok dat je vriend het je wel meldt als hij het niet lekker vindt. Dan weet je dat ook weer en probeer je wat anders. Geen man overboord toch?



Misschien nog enger dan het gewoon doen, maar heb je je vraag van dit topic wel eens bij hem neergelegd?



Dat je graag ongeremder zou willen zijn, maar niet goed durft?



Wie weet heeft hij wel een aantal dingen die hij graag zou willen, die hij nu niet doet omdat hij jou niet in verlegenheid wil brengen omdat jij wat geremd bent, of omdat hijzelf ook niet goed durft?



Probeer open te communiceren, dat kan jullie dichter bij elkaar brengen en dat maakt het weer makkelijker om je remmingen overboord te zetten.
Je bent overduidelijk ergens bang voor. Er lijkt bij vrouwen in het algemeen wel een soort ingebakken taboe op haar seksualiteit te berusten, terwijl het juist haar kracht is, net zoals dit voor mannen geldt. Alleen van mannen zijn we dit al millennia gewoon. De enige tip die ik heb is: concentreer je meer op de reacties van je eigen fysiek en wat jij lekker vindt; communiceer dit of oefen hierin, vindt je vriend vast geweldig.
Alle reacties Link kopieren
quote:altruistinhartennieren schreef op 29 juli 2016 @ 13:40:

[...]





heel eerlijk. best knap dat andere forumleden je man kennen en weten hoe hij zou reageren.



wat voor type is het? neemt hij de leiding met seks? heeft hij je wel eens afgewezen?



Hij neemt meestal wel de leiding, ja. Maar als ik van standje ofzo wil wisselen, zorg ik daar ook wel gewoon voor.



Nee, hij heeft me nog niet afgewezen. Alleen gebeurt het soms wel dat ik zin heb en als ik dan bvb zijn kruis niet durf vast te grijpen, ik hem begin te kussen. Ik heb dan wel zin in meer, maar hoewel ik het kussen begon, laat ik het verdere initiatief bij hem liggen. Als hij dan verder niets doet, gebeurt er ook niks meer. Dat vind ik wel lullig van mezelf, want ik wil gewoon seks en als ik er gewoon voor zou gaan, zouden we waarschijnlijk ook wel seks hebben op dat moment. Ik neem dus initiatief (het kussen), maar eigenlijk ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Steampunkcat88 schreef op 29 juli 2016 @ 13:43:

Ik gok dat je vriend het je wel meldt als hij het niet lekker vindt. Dan weet je dat ook weer en probeer je wat anders. Geen man overboord toch?



Misschien nog enger dan het gewoon doen, maar heb je je vraag van dit topic wel eens bij hem neergelegd?



Dat je graag ongeremder zou willen zijn, maar niet goed durft?



Wie weet heeft hij wel een aantal dingen die hij graag zou willen, die hij nu niet doet omdat hij jou niet in verlegenheid wil brengen omdat jij wat geremd bent, of omdat hijzelf ook niet goed durft?



Probeer open te communiceren, dat kan jullie dichter bij elkaar brengen en dat maakt het weer makkelijker om je remmingen overboord te zetten.



Ik heb het hem wel eens gezegd. Hij vindt dat ik me nergens voor moet schamen en gewoon kan doen wat ik wil/waar ik zin ik heb.



Ik heb ook wel het idee dat ik hem te kort doe door gewoon niet te durven. Ik wíl wel, maar uiteindelijk doe ik het niet...



Ik moet wel zeggen dat ik dankzij jullie reacties me iets zekerder begin te voelen om mss toch gewoon iets te doen, want inderdaad 'wat is het ergste dat kan gebeuren'
Alle reacties Link kopieren
hmz, ik weet niet of ik meteen zou beginnen met vastbinden en dat soort tijdrovende toestanden als je ook nog eens verlegen bent



een mogelijk scenario;

1; neem een glas thee, of twee als je zoontje toch op bed ligt.

2; wacht tot partner opstaat om ook iets te drinken te halen bijvoorbeeld, dit wil je niet doen als ie naar de wc gaat namelijk

3; zeg kom eens hier schat

4; als hij voor je staat grijp je zijn riem en kijk je hem aan terwijl je, langzaam, zijn broek losmaakt en laat zakken

5; als je nog steeds de onbedwingbare neiging voelt om hem te zoenen weet je wel waar je moet zijn he

6; vanuit die positie hoofd beetje omhoog en hem blijven aankijken moet lukken

7; have fun

8; mocht zoontje helaas gaan huilen en wakker worden of iets dergelijks, laat vriend dan gaan kijken en als ie terug de woonkamer inkomt lig je klaar, naakt of minstens half naakt voor deel twee
turquasi wijzigde dit bericht op 29-07-2016 14:53
Reden: geen alcohol kennelijk
% gewijzigd
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem een appje anders. Dan kun je niet meer terug :-)



Bijvoorbeeld iets als: "Vanavond als we thuis zijn wil ik dat je ....". Met iets dat je leuk lijkt op de puntjes. Dan heb jij initiatief genomen op een veilig moment, op afstand, zonder dat hij erbij is. En laat je "enge" nog even aan hem.



Waarschijnlijk vindt hij het helemaal leuk> Reageert hij positief en durf jij dan de volgende keer wat meer. Klein stapje verder is "Vanavond als we thuis zijn GA IK.....".



Tot je hem een paar weken later gewoon spontaan grijpt waar je hem hebben wil
Pak mijn kerel regelmatig bij zijn kruis. Soms volgt daar seks op, soms knuffelen we en soms zegt hij nu even niet ( op een vriendelijke manier).



Als je hem wilt vastbinden gewoon doen, dat wil zeggen, kleed je in lingerie, pak de touwtjes oid en ga naar hem toe. check wel elke stap in het proces doormiddel van ' mag ik'? En ' vind je dit ok?' of hij het ziet zitten. Je wilt niet ineens over zijn seksuele grenzen gaan denderen.
Alle reacties Link kopieren
Het vastbinden lijkt me iets leuks om ooit te doen, maar idd niet als eerste stap.



Jouw scenario is zeker eentje dat ik ga onthouden, turquasi! Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
you're welcome



(mocht je nog een leuk stappen scenario willen voor het vastbinden voor beginners enzo pb me maar even)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Aan een appje heb ik ook al gedacht, maar dan weet ik niet zo goed wat te sturen, of krabbel ik weer terug net vooraleer ik het zou versturen. Of mss stuur ik het net op een verkeerd moment (voor hem dan, stress enzo).

Pff man, wat een seut ben ik toch! En terwijl zou ik liefst van al een sexy, sensuele vrouw willen zijn die weet hoe ze moet verleiden en doen genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven