Zwanger worden van een tweede kindje in 2016

28-11-2015 22:13 2638 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic schrijven meiden die in 2016 graag zwanger willen worden van een tweede kindje.

Inmiddels hebben we een leuk clubje en een goed gevulde tabel.

Hopelijk hebben we snel een tabel vol met



NicknameLeeftijd Geboortemaand/jaar 1e kindWanneer startenNOD/ uitgerekende datumZwanger/bijzonderheden Bella2000 - 2014 begin 2016 - Bloempje188 - zoon januari 2015 februari 2016 7 februari MEISJE Ditta07 28/29 aug 2014 december 2015 11 oktober MEISJE Fiat500l 34/38 mei 2014 december 2015 16 december MEISJE Juliejetje 28/30 juni 2014 november 2015 9 september bevallen 08-09 JONGEN Kwaassie 28/31 dochter augustus 2013 december 2015 18 oktober LesAdam 39/37 zoon oktober 2012 september 2015 Lotus87 28/29 juni 2015 december 2015 - JONGEN Miss88 28/27 zoon januari 2015 december 2015 6 oktober JONGENS Phanta1 34/34 2008/ juni 2014 november 2015 13 september MEISJE Platvis 33/32 nov 2013 december 2015 11 september MEISJE SchaapjeM 34/38 december 2014 april 2016 18 januari JONGEN sexyladygirl88 28/30 oktober 2013 augustus 2015 - 13 sept echo, 22 sept intake VK Zonnestraal88 - juli 2015 mei/juni 2016 - Zonnigkleintje 29/32 dochter april 2015 mei 2016 15 maart 1 sept echo voor Combinatietest Zonzonzon 30/29 zoon april 2012 september 2015 9 augustus bevallen 05-08 MEISJE
Alle reacties Link kopieren
Bam hopelijk zegt t bloedverlies niks en klopt je voorgevoel!!

Lesadam ik duim ook voor jou!

Nog even een weekje doorbijten samen.



Fijn dat alle controles weer goed waren Miss. Ik snap dat je de tweeling zolang mogelijk Door wilt dragen. Tot nu toe klinkt t alsof dat moet gaan lukken, maar je hebt t niet in de hand natuurlijk



Zon hopelijk hoef je niet meer zolang Door te lopen en komt jullie meisje snel!!



Hier officieel verlof vanaf vandaag!!

De babykamer is klaar en de kleertjes zijn gewassen. De komende 2 weken wil ik me nog bezig houden met wat kasten en daarna vieren we nog heerlijk vakantie met zijn 3e.
Heerlijk miss dat de kleintjes het zo goed doen!



Balen bam. Nog even afwachten voordat je de moed opgeeft hoor!



Juliejetje, fijn dat je verlof is begonnen. Hopen dat die kleine nog even blijft zitten voor de vakantie.



Ik ben overduidelijk zwanger. Ben nu ook behoorlijk misselijk. Zo te voelen ga ik een deze dagen weer aan de 'spuugfase' beginnen. Blegh
Miss, idd veel gerommel, maar nog geen baby helaas. De vk wil met 39 weken of ik gestript kan worden. Misschien zet er dan iets door. Al deed dat niks bij zoon.

Wat fijn dat de tweeling het zo goed doet. Hoe voel jij je lichamelijk?



Juliejetje, jee verlof!! En ook nog vakantie met z'n drietjes. Is je man na de bevalling ook nog vrij?



Zonnigkleintje, getsie! De spuugfase mag je best overslaan.



Bam, nog eventjes! Dan weet je meer.
Alle reacties Link kopieren
zonzonzon, dan al strippen vanwege de harde buiken?



miss, wat goed dat het tweede hartje ook gewoon in orde is. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat je er gewoon twee in je buik hebt. Ben je ook echt al veel meer aangekomen dan bij de eerste?



nog een paar dagen lesadam en bam!



zo juliejetje, jij bent goed bezig. Dik voor elkaar alles.



Hier nog steeds zo vergeetachtig. Gisteren gewoon mijn afspraak bij de vk vergeten . Dus nu volgende week maar langs.

Alles gaat ook zn gangetje. Vanavond weer lekker dansen, zin in
Nee Kwaassie, strippen omdat de baby heel groot is. Zoon was ook heel groot en ik heb daarna nog twee jaar flink last van m'n bekken gehad en dan is nooit helemaal weggeweest. Nu is dus voor mijn bekken beter als ze voor de 40 weken zou komen. Vandaar strippen. De bekkenpijn wordt echt te heftig. Vannacht weer niet geslapen. En dan m'n hyperactieve zoon erbij. Lange dagen.
Alle reacties Link kopieren
Zon Hoe is t vandaag gegaan?? Kun je zoon niet een dagje onder brengen zodat je zelf een beetje kan rusten?

Mijn vriend werkt als zelfstandige. Hij neemt nu maar 1,5 week en dan nog een aantal dagen nadat de baby er is. De vorige keer was dat heel fijn en ik denk dat dat nu voor zoon ook fijn is.



Ohnee zonnigkleintje ik hoop voor jou dat je de spuugfase over kunt slaan. Lijkt me afschuwelijk!

Ik verwacht voorlopig nog geen baby'tje. Ben morgen pas 34 weken.



Haha kwaassie fijn he zo'n gat in je geheugen! Ik heb de vorige keer wel eens op een verkeerde locatie gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ongesteld geworden, 3 dagen te vroeg, oftewel is mijn eisprong misschien vroeger geweest en dus totaal onbenut? Lijkt me niet want heb m'n temp gemeten rond die dagen en dan zou ik maandag m'n nod hebben... Enfin, feit is dat het niet gelukt is deze maand. Nieuwe nod 27-8.
Wat balen bam!



juliejetje, die kleine moet nog even lekker blijven zitten inderdaad.



Zon, nog een paar lange dagen wachten...



is behoorlijk, en ik ben al een keer flauwgevallen door de lage bloeddruk. maar ik heb nog niet gespuugd
Alle reacties Link kopieren
Aaah shit Bam!!



Klinkt pittig zonnigkleintje.
Ik vind het ook best pittig. Twijfel iedere ochtend of ik mezelf ziek moet melden. Het werk schiet echt niet op zo, concentratie is 0 door de continue misselijkheid, walging van alle geuren die voorbij komen en vlagen van duizeligheid. En het vooruitzicht dat het waarschijnlijk nog toeneemt, maakt het niet veel beter . Gelukkig bijna weekend.



*einde klaagzang*



Voor de rest ben ik fysiek heel fit en voel ik me gezond. Sporten gaat bijvoorbeeld gek genoeg best aardig. Maar ik moet niet na een sprintje stil gaan staan, dan val ik om. Dus, gelijk gaat zitten/liggen of heel langzaam de inspanning afbouwen.



Ach, het is een faaaase
Alle reacties Link kopieren
Balen BAM! Is t niet een idee om de donor een week lang om de dag te laten 'komen' ( sorry). Maar zo doen wij t in ieder geval wel. Moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven, maar zo vergroot je wel je kans misschien?



Hopelijk valt t spugen mee ZonnigKleintje! Heb je een kantoorpand of ben je fysiek bezig? Scheelt ook wel erg denk ik?



Spannend voor de dames die in t laatste trimester zitten! Nog even extra genieten met de oudste thuis? Ik ga denk ik nog samen op muziekles, zwemmen oid. Leuk om komend half jaar nog even extra een op een te zijn met de oudste. Klinkt trouwens wel ineens heel groot he, straks hebben we een oudste en een jongste (of de twee jongsten haha).
Balen bam!



Juliejetje, geniet van je verlof! Waar gaan jullie heen op vakantie?



Hier ook een beste buik. Vind het niet echt een zwangere buik, ben eerder gewoon dik.
Alle reacties Link kopieren
SchaapjeM: "een beetje leuk blijven" gaat met insemineren niet echt op, daar is niks leuks aan... Maar we gaan de frequentie idd maar eens ophogen. Afgelopen keren meestal 1 max 2x geinsemineerd. Nu even kijken wanneer de eisprong gaat zijn, want nu ben ik wel een beetje in de war omdat ik ineens 3 dagen eerder ongesteld ben. Maar komt goed... Hopelijk is hij niet net op vakantie, zal je altijd zien...
Alle reacties Link kopieren
Zonzonzon, ohw jeetje dat is dan hopelijk deze keer wel effectief dat strippen. Maar heftig hoor, al die tijd al met bekkenpijn.

Echt overleven dan nu zeker. Heb een paar weken last van m'n bekken gehad, waarschijnlijk doordat ik te intensief gesport had. En toen kon ik de volgende dag niet meer opstaan. Jeetje wat een ellende. Gelukkig werd het na 2 weken beter en is het nu over als ik maar goed rechtop zit en in bed kussens onder of tussen mn benen prop. Leef echt met je mee, het doet zoooooo zeer



Bam, balen! Hoop dat het qua planning gaat lukken om vaker te insemineren.



Juliejetje, ja ik vergeet echt veel. Gek om dat van jezelf mee te maken vind ik.



Zonnigkleintje. Ohw wat kan je je dan ellendig voelen hè. Heb je wel momenten op de dag dat het minder is? Dat van dat ziek melden herken ik. Ik dacht, ik voel me als ik vrij ben net zo ellendig en nu heb ik tenminste afleiding. Maar ik liep vaak op t randje idd.



Schaapje, leuk idee om extra aandacht te besteden aan de laatste tijd met oudste alleen. Ik denk dat de oudste sowieso mazzel heeft. Het enige kind dat überhaupt volop tijd alleen heeft met z'n ouders.



Bloempje, hihi, ja nu ben je nog gewoon dik. Juist strakke kleding is dan fijn om het meer op een zwangere buik te laten lijken vond ik.



Ik krijg opeens drang om dingen te kopen voor de baby. Nu zag ik zo'n stoffen babynestje, wat je in bed tussen de kussens in kan leggen, zodat het de eerste maanden veilig bij je in bed kan liggen. Ik dacht, dat is handig met borstvoeding! En ook veel gezelliger voor partner, die kan dan ook naar z'n kind kijken terwijl hij/zij slaapt. Jullie ervaring met zo'n ding?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring kwaassie.. Zoon heeft exact 1 week naast mijn hoofdkussen op zijn aankleedkussen geslapen en toen heb ik hem naar zn eigen kamertje gebracht vanwege slaapgebrek Ik slaap heel licht en werd van elk zuchtje wakker, en zoon zuchtte nogal wat in zijn slaap aangezien ik alleen ben was een week niet slapen echt de max en zodra hij op zijn eigen kamer sliep ging het beter..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha bam, dat schiet dan niet echt op nee. Ik vond het heerlijk met dochter op onze kamer. Maar die stond in een wiegje naast ons bed. Op een gegeven moment hebben we haar naar haar eigen kamer gebracht omdat zij juist last van ons had. Ook al sloop ik op m'n tenen m'n bed in, ze werd er wakker van. Ik kon amper adem halen of mevrouw had de ogen alweer open.

Maar daarvoor vond ik het heel gezellig en handig zo op onze kamer.
Alle reacties Link kopieren
Zonnigkleintje wat stoer dat je er zo positief naar kijkt!! Goed hoor.



Bloempje we gaan niet meer op vakantie hoor, gewoon lekker thuis. Zodra vriend thuis is ben ik de 35 weken voorbij, dan heb ik geen zin meer in gesjouw.



Wat leuk schaapje om zo nog iets te gaan doen met je oudste. Ons abonnement op de dierentuin wordt momenteel ook goed gebruikt. Heerlijk samen met zoon een rondje dieren en speeltuin doen.



Bam ik duim met je mee dat je eisprong buiten de vakantieplannen van de donor vallen.

Woooow 1 week niet slapen en dan alles aleen fiksen! Respect. Dat zou ik nog geen 2 dagen volhouden.



Hier heeft zoon ook vanaf dag 1 op zijn eigen kamertje geslapen. Ik zou niet weten waar ik een wiegje kwijt zou moeten. Daarbij denk ik dat ik inderdaad van ieder prutteltje wakker zou worden. Hopelijk gaat deze baby dadelijk net zo lekker slapen als zoon altijd heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier durfde ik echt niet met baby samen te slapen, wel in een wiegje naast ons bed. Was erg makkelijk met bv, maar toen ik weer ging werken wilde ik wat beter slapen. Toen dus naar de eigen kamer. Maar zo'n nestje ziet er wel knus uit.
Alle reacties Link kopieren
sexyladygirl, al uitslag van het zaadonderzoek?
Alle reacties Link kopieren
Kwaassie wat lief dat je het vraagt



Het inleveren van het zaad hebben we opgeschoven naar volgende week omdat we namelijk beide het gevoel hadden anders een ronde kansen te missen. En inderdaad donderdag had ik een positieve ovulatie test. Plus het is goed af te lezen van me temperatuur en goef gevoeld.

ik geloof dat we pas uitslag krijgen van het zaad bij de volgende afspraak begin september
Alle reacties Link kopieren
Haha juliejetje, heb je zelf zo'n groot bed of heb je zo'n kleine slaapkamer?



ja he schaapje, met bv is wiegje naast je bed ideaal. Maar zo'n nestje in bed lijkt me nog handiger :P



sexylady. Dat is mooi zo'n extra hulpmiddel. Je temperatuurde eerst nog niet dus? Wie weet heb je een ei dat weer heel snel weg is ofzo, en kan je nu goed mikken;)



Ik heb nu vakantie. Dus eindelijk de rustmodus even aan :D heerlijk. We heb ik heel heel heel veel zin om van alles aan te pakken. Ik ben even verplicht aan het rusten nu en morgen ga ik los. Kamer van dochter moet nog afgemaakt worden, dus daar begin ik mee. Alle kieren met latjes netjes afwerken staat op de planning.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wij hebben een enoooorm bed . Nee dat valt reuze mee, de kamer is gewoon normaal maar met een flink bed, 2 nachtkastjes en een grote kledingkast staat t al snel vol.



Daarnaast heb ik nooit borstvoeding gegeven dus voor die ene voeding per nacht ook niet perse nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, dan heb je er ook niet zoveel profijt van.

Die kleine van ons had koemelkallergie dus huilde continue de eerste 4 maanden. Als ze dan van ellende in slaap was gevallen hoorde je haar kreunen en steunen in haar slaap. Maar als ze dus weer erg last begon te krijgen konden we haar meteen even troosten door een arm over haar buikje heen te leggen. Uiteindelijk gingen we toch wel steeds uit bed om met haar rond te lopen. Bij voorkeur beneden, zodat de ander nog door kon slapen.
Alle reacties Link kopieren
Dames ik ga jullie verlaten. Ik doe komende maand sowieso niet mee ivm vakantie en allerlei leuke dingen op de planning en omdat ik merk dat ik er veel teveel mee bezig ben wil ik daar even voor de volle 100% van genieten zonder dat ik constant bezig ben met of ik wel of niet zwanger ben en daar van alles voor moet laten terwijl het "waarschijnlijk" toch niet zo is.. bewuste keuze dus om even afstand te nemen en alles weer een beetje tot rust te laten komen. Daarna ga ik wel weer verder maar ik voel me niet meer zo thuis in deze groep waar bijna iedereen al zwanger is, en zelfs al een paar bijna uitgeteld. Allemaal heel veel succes en hopelijk snel de laatste cheerleaders erbij
Alle reacties Link kopieren
Jammer BAM maar snap t zeker! Have fun!!! Kom je nog wel buurten om te vertellen hoe het gaat?! Fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven