Rare acties van mensen in het openbaar

25-07-2016 23:00 532 berichten
Ok ff een luchtig/grappig topic. Soms zie ik mensen in het openbaar dingen doen dat ik echt denk.. Huh?!



TO trapt af: laatst zat ik met een vriendin en onze kids in een speeltuin (een vrij grote, van een vereniging). Daar heb je ook een soort van klimheuvel. Het was behoorlijk druk, veel ouders en kinderen. Zit er bovenop die heuvel een vrouw uitgebreid op haar dooie gemakje en midden in het zicht haar benen te scheren!!

Vriendin en ik keken elkaar echt aan van wtf?!



Nog meer mensen die Weleens aparte dingen meegemaakt hebben?!
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 26 juli 2016 @ 11:06:

....een jongen die de roltrap af gaat. Likt ie ineens aan die band waar je je aan vasthoudt. Oh die heeft gewoon een roltrap-band-waar-je-je-aan-vasthoudt-lik fetisj.
Alle reacties Link kopieren
In t algemeen: Tja wat is raar? Grappig dat er vaak iets wat ranzig gevonden wordt wordt opgenoemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:poeziewoezie schreef op 26 juli 2016 @ 14:53:

Mensen die op het strand/bij een meer liggen en vervolgens met blote voeten naar een toilet gaan.

Ieeeks ik vind dat zo enorm smerig.

Daar is toch echt niets raars aan? (Even het topic er bij gepakt )

Het is wel "niet zo slim" en onhygiënisch idd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chryssa schreef op 27 juli 2016 @ 11:51:

Onze (enigszins geestelijk gehandicapte) overbuurvrouw roept altijd heel hard "Joepieieieie!" als ze mijn man de deur uit ziet gaan, of als ze hem bijvoorbeeld door het raam ziet. Nou heb ik ook wel een hele leuke man, dus ik vind het ook wel logisch .
quote:StrandenZon68 schreef op 29 juli 2016 @ 13:11:

[...]



Daar is toch echt niets raars aan? (Even het topic er bij gepakt )

Het is wel "niet zo slim" en onhygiënisch idd.Alsof dat strand/meer zo schoon is.
Alle reacties Link kopieren
quote:OmeHenk schreef op 28 juli 2016 @ 21:58:

[...]





Kwam hier in de stad een man met een geitje tegen bij de snackbar.Verkochten ze er shoarma?
Brommerpech
Op zich geen rare actie, maar juist slim, maar het zag er wel raar uit: in de regen in vuilniszak op straat lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moemoe64 schreef op 25 juli 2016 @ 23:50:

Onlangs werd mijn moeder gehospitaliseerd.

Toen man en ik haar die eerste avond bezochten, kwamen we de kamer binnen (2-persoons).

In het eerste bed zat een dame, rechtop. Ze was haar kin aan het scheren met een elektrisch scheerapparaat. Ze zei: "goeienavond" en ging verder met haar "baard" te scheren. Alsof dat heel gewoon was.als ik de verhalen moet geloven deed de oma van mijn vriend dit ook! Op een verjaardag, tussen het bezoek!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Over oma's gesproken: mijn oma vond het vreselijk om mensen op straat iets te zien eten. Als wij een ijsje gingen eten, wilde ze ook altijd in de zaak zitten. Ze was opgevoed met het idee dat op straat eten ordinair is. Ik vond het niet erg want ik kreeg dan meteen een hele coupe in plaats van een lullig hoorntje. 'Ik zag laatst iemand op straat een boterham/appel/biscuitje eten', zou dat vaak zijn gepost op het Viva forum anno 1929?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij trek ik nagelknippers aan; ik zit as we speak schuin tegenover een man die zijn nagels aan het knippen is en dan ook nog van die dikke, harde nagels waar hij goed z'n best voor moet doen met dat ellendige nagelschaartje en die het geluid geven alsof je een dikke kalknagel van je grote teen af knipt
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 29 juli 2016 @ 14:28:

Over oma's gesproken: mijn oma vond het vreselijk om mensen op straat iets te zien eten. Als wij een ijsje gingen eten, wilde ze ook altijd in de zaak zitten. Ze was opgevoed met het idee dat op straat eten ordinair is. Ik vond het niet erg want ik kreeg dan meteen een hele coupe in plaats van een lullig hoorntje. 'Ik zag laatst iemand op straat een boterham/appel/biscuitje eten', zou dat vaak zijn gepost op het Viva forum anno 1929?Ik ben nog lang geen oma maar ben ook zo opgevoed. Vind het nog. Eten doe je niet op straat. Zittend op een terras kan wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op het strand een vrouw uitgebreid haar maandverband verwisselen. Het bebloede verband gooide ze in het zand.
quote:OmeHenk schreef op 28 juli 2016 @ 21:58:

[...]





Kwam hier in de stad een man met een geitje tegen bij de snackbar.



Tja die kwam zeker it Alles-kan-Land...



Het raarste wat ik zo kan bedenken is een vrouw die zittend in zo'n 4-zitje in de trein haar tanden ging poetsen.



Anderen hier maken wel bizarre dingen mee zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:TrueColours schreef op 29 juli 2016 @ 20:30:

Volgens mij trek ik nagelknippers aan; ik zit as we speak schuin tegenover een man die zijn nagels aan het knippen is en dan ook nog van die dikke, harde nagels waar hij goed z'n best voor moet doen met dat ellendige nagelschaartje en die het geluid geven alsof je een dikke kalknagel van je grote teen af knipt



Waar zit je dan?

Dat is vreselijk smerig en onsmakelijk. Ik snap niet dat je daar niks van zegt. Die nagels kunnen alle kanten opspringen.
Alle reacties Link kopieren
Wat n bizarre en ook grappige dingen komen hier voorbij.

Wat ik wel raar vond was een Chinees vrouwtje die een uitklapbaar kammetje had van ijzer,waarmee ze uitgebreid haar hoofd en rug ging krabben. In de metro, spits, superdicht op mij. Begrijpen jullie wat voor ding ik bedoel? Via google kun je het vinden op 'ruggenkrabber'



Verder een man in een park, die naast het fietspad bij de bosjes in zijn onderbroek stond en zijn tepels stond te beroeren, kijkend naar de kindjes voor mij ( ik was 16, waren niet mijn kinderen). Dat was nogal schrikken. 11 jaar terug inmiddels.



Wat ik ook raar vond was een actie van een politieman. Buurtbewoners hadden de politie gebeld omdat een jong jochie dronken was gevoerd, geslagen en allerlei drama. Ik bleef bij hem zitten met een deken. Het duurde eeuwig voordat de politie kwam, en toen ze kwamen was dat met twee wagens, vol ornaat. Eentje sprong uit de auto terwijl de auto nog reed (als bijrijder uiteraard) alsof hij in een James Bond film zat. Uiteraard was dat na een halfuur niet zo nuttig meer, de daders waren allang weg. Het komt nu misschien niet zo raar over als dat het daadwerkelijk was, het zag er echt niet uit.
Spijt is verstand dat te laat komt
quote:Sofief schreef op 29 juli 2016 @ 10:12:

Weleens gezien hoe een moeder haar zoontje van 3-4 jaar liet poepen in een bosje in de dierentuin, direct naast het pad. En ook nog boos worden toen ik er iets van zei. Ik heb ook jonge kinderen maar dit vind ik echt idioot en goor!Het is ook niet mijn ding, maar bij a) peuter, b) toilet te ver weg, c) hele hoge nood, dan vind ik het nog wel vies, maar ook begrijpelijk. In een bosje heeft verder niemand er last van en je kan een klein kind ook niet in z'n broek laten poepen. Je weet ook niet wat de achtergrond is, misschien heeft het joch last van z'n darmen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 juli 2016 @ 20:53:

[...]





Waar zit je dan?

Dat is vreselijk smerig en onsmakelijk. Ik snap niet dat je daar niks van zegt. Die nagels kunnen alle kanten opspringen.Oeps dat miste in mijn post, ik zat in de trein. Gelukkig stapte hij al snel uit
quote:miza schreef op 29 juli 2016 @ 20:56:

Wat n bizarre en ook grappige dingen komen hier voorbij.

Wat ik wel raar vond was een Chinees vrouwtje die een uitklapbaar kammetje had van ijzer,waarmee ze uitgebreid haar hoofd en rug ging krabben. In de metro, spits, superdicht op mij. Begrijpen jullie wat voor ding ik bedoel? Via google kun je het vinden op 'ruggenkrabber'



Verder een man in een park, die naast het fietspad bij de bosjes in zijn onderbroek stond en zijn tepels stond te beroeren, kijkend naar de kindjes voor mij ( ik was 16, waren niet mijn kinderen). Dat was nogal schrikken. 11 jaar terug inmiddels.



Wat ik ook raar vond was een actie van een politieman. Buurtbewoners hadden de politie gebeld omdat een jong jochie dronken was gevoerd, geslagen en allerlei drama. Ik bleef bij hem zitten met een deken. Het duurde eeuwig voordat de politie kwam, en toen ze kwamen was dat met twee wagens, vol ornaat. Eentje sprong uit de auto terwijl de auto nog reed (als bijrijder uiteraard) alsof hij in een James Bond film zat. Uiteraard was dat na een halfuur niet zo nuttig meer, de daders waren allang weg. Het komt nu misschien niet zo raar over als dat het daadwerkelijk was, het zag er echt niet uit.



Jeetje hee.

Zie het al helemaal voor me hoor, oom de agent met zijn dikke pens die de auto uit komt springen. Maakt nog ff een koprol en dan die verdwaasde blik van jou van what the fuck doe jij nou? Hij schaamde zich vast helemaal dood, prutser.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sofief schreef op 29 juli 2016 @ 10:12:

Weleens gezien hoe een moeder haar zoontje van 3-4 jaar liet poepen in een bosje in de dierentuin, direct naast het pad. En ook nog boos worden toen ik er iets van zei. Ik heb ook jonge kinderen maar dit vind ik echt idioot en goor!



Hier zou ikzelf dan weer niet te snel over oordelen omdat je de reden erachter niet weet. Heb het zelf namelijk eens vanaf de andere kant meegemaakt, ofja iets soortgelijks.

Ik was denk ik een jaar of 10 toen we in een centerparcshuisje zaten. Tijdens die vakantie ben ik ziek geworden, moest zo nu en dan ook overgeven. Zo ook een keer toen we net terugkwamen van het zwemmen, we stonden net buiten het market dome zegmaar. Toen heb ik daar langs het pad in de bosjes over staan geven, gewoon omdat het niet anders kon en ineens opkwam. Er liep een mw langs die boos werd op mijn moeder. Waarom we niet naar binnen gingen want dit was ontzettend smerig... joh. Maar wat had ik dan gemoeten? Als ik weer terug naar binnen had moeten gaan, had ik een mooi pad van overgeefsel gemaakt, dat lijkt me nu ook niet bepaald wenselijk. Ik stond daar echt niet voor mijn plezier, maar nu lag het wel gewoon maar in de bosjes.
I wish I could but I don't want to
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 29 juli 2016 @ 21:27:

[...]





Jeetje hee.

Zie het al helemaal voor me hoor, oom de agent met zijn dikke pens die de auto uit komt springen. Maakt nog ff een koprol en dan die verdwaasde blik van jou van what the fuck doe jij nou? Hij schaamde zich vast helemaal dood, prutser.Haha ja!! Was echt heel suf Hij keek overigens niet alsof hij zich schaamde, hij leek erg content met zichzelf.
Spijt is verstand dat te laat komt
Alle reacties Link kopieren
quote:permis schreef op 29 juli 2016 @ 20:33:

Ik zag op het strand een vrouw uitgebreid haar maandverband verwisselen. Het bebloede verband gooide ze in het zand.What the .... ?!
quote:miza schreef op 29 juli 2016 @ 22:34:

[...]





Haha ja!! Was echt heel suf Hij keek overigens niet alsof hij zich schaamde, hij leek erg content met zichzelf.Wauw, dat maakt het nog grappiger
Alle reacties Link kopieren
quote:gardening.angel schreef op 26 juli 2016 @ 20:19:

Tijdens een avond uit sta ik in de kroeg te ouwehoeren met mijn bloedeigen broer. Zijn glimlach wordt steeds groter en af en toe dalen zijn ogen af naar beneden. Ik kijk naar beneden, staat hij gewoon op m'n schoenen te plassen!

Zijn idee van grappig na veel drank.

(Verder is het een prima vent!)



Dit is best wel idioot en ontzettend smerig, maar ik zat hardop te lachen

Om wel meer posts trouwens, wat een leuk topic!



Ik stond laatst in een drukke winkel en was eindelijk aan de beurt om iets te passen. Trekt ineens een vrouw met haar dochten mijn hokje open en zegt: "als je een beetje plaats maakt, dan kunnen wij er wel even bij". Nou ehh, nee liever niet. Begonnen ze me toch een scene te schoppen, niet normaal!



Verder stond ik laatst af te rekenen bij de kassa, ik ging naar een feestje en had een jurkje aan en hakken. Stonden er twee dames van een jaar of zestig zeer luid te verkondigen dat ik "eruit zag alsof ik er geld voor vroeg". Ik was daar zo verbaasd over, waarom zou je zo onaardig doen tegen iemand die je niets misdaan heeft? Dit heb ik trouwens ook gewoon gevraagd, maar ze vonden het blijkbaar heel gewoon (als ik zo boodschappen ging doen, dan vroeg ik er om).



Laatste: mijn bazin heeft de gewoonte om zo ongeveer haar hele onderarm diep in haar broek te stoppen als ze achter haar computer zit. Ze zit recht tegenover me en ik vind het nogal ongemakkelijk en ranzig eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 29 juli 2016 @ 23:16:

[...]





Dit is best wel idioot en ontzettend smerig, maar ik zat hardop te lachen

Om wel meer posts trouwens, wat een leuk topic!



Ik stond laatst in een drukke winkel en was eindelijk aan de beurt om iets te passen. Trekt ineens een vrouw met haar dochten mijn hokje open en zegt: "als je een beetje plaats maakt, dan kunnen wij er wel even bij". Nou ehh, nee liever niet. Begonnen ze me toch een scene te schoppen, niet normaal!



Verder stond ik laatst af te rekenen bij de kassa, ik ging naar een feestje en had een jurkje aan en hakken. Stonden er twee dames van een jaar of zestig zeer luid te verkondigen dat ik "eruit zag alsof ik er geld voor vroeg". Ik was daar zo verbaasd over, waarom zou je zo onaardig doen tegen iemand die je niets misdaan heeft? Dit heb ik trouwens ook gewoon gevraagd, maar ze vonden het blijkbaar heel gewoon (als ik zo boodschappen ging doen, dan vroeg ik er om).



Laatste: mijn bazin heeft de gewoonte om zo ongeveer haar hele onderarm diep in haar broek te stoppen als ze achter haar computer zit. Ze zit recht tegenover me en ik vind het nogal ongemakkelijk en ranzig eigenlijk.

Die eerste twee



Heb ik ook weleens meegemaakt dat een moeder en dochter iets letterlijk uit mijn handen trokken in de winkel. Ik had het duidelijk vast en hield het omhoog om het te bekijken. Toen ik daar wat van zei was ik een chagerijnige trut die met het verkeerde been uit bed gestapt was. Ze bleven ook maar hardop 'roddelen'.

Nou ja ik zal wel gek zijn, maar ik trek niks uit andermans handen. Tokkie's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven