Geld & Recht alle pijlers

Epilator gekocht zonder oplaadsnoer

29-07-2016 09:17 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb gisteravond in een electronicazaak een epilator gekocht, nu blijkt met stomheid geslagen dat er geen oplaadsnoer bijzit die wel bij de handleiding staat aangegeven om hem op te laden.



IK vertrouw het nu niet echt meer, heb ik recht op geld terug zodat ik in een andere zaak ( Bol.com bv) dezelfde kan kopen? Ik bestel normaal alles via Bol, maar had een epilator met spoed nodig.



Heb ik nu ook recht op geld terug, ondanks dat het niet via internet is gekocht?



gr
Alle reacties Link kopieren
Uitgaande van haar Nick neem ik aan dat TO bijna 30 is. Ruim volwassen dus. En dan radeloos een topic openen over zo'n non-issue?

Gevoel van jaloezie bekruipt me. Had op die leeftijd al heel wat meer ellende achter de kiezen.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest erg lachen om dat 'met spoed een epilator nodig'. Zag al iemand met beenhaar tot op de grond lopen.
Ik ben blij dat een eventuele ramp idd nog net op tijd is afgewend.
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 29 juli 2016 @ 11:53:

Ik moest erg lachen om dat 'met spoed een epilator nodig'. Zag al iemand met beenhaar tot op de grond lopen.Misschien had ze een sollicitatie. Kan ze deze gebeurtenis waarin ze de hardheid van het leven overwint meteen meenemen in haar motivatiegesprek. Job gegarandeerd.
Nee, want ze heeft nu dan wel haar geld terug, maar nog steeds been- of schaamhaar waarover ze struikelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 29 juli 2016 @ 11:59:

Nee, want ze heeft nu dan wel haar geld terug, maar nog steeds been- of schaamhaar waarover ze struikelt.Ach, dat zijn dan de battle scars.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 29 juli 2016 @ 09:33:

[...]



de eigenaar heeft even zijn benen onthaard in het magazijn?



Jij hebt zeker nooit Jackass gezien, toen ze zaten te schijten in een showroomtoilet in een sanitairwinkel.



https://www.youtube.com/watch?v=FsWGJntZgAo
Whahha is dit serieus??



Jij bent niet goed!
quote:mienbillekesjeuken schreef op 29 juli 2016 @ 11:53:

Ik moest erg lachen om dat 'met spoed een epilator nodig'. Zag al iemand met beenhaar tot op de grond lopen.Invlechten kan nog steeds toch? Of is dat ook alweer uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 29 juli 2016 @ 12:04:

[...]





Invlechten kan nog steeds toch? Of is dat ook alweer uit?



Op JoepToeb staan vast leuke ideetjes!





Waat je wat ook zo ranzig is? Ga je lingerie of badpakken passen bij de Livera ofzo. zit er zo'n sticker in het kruisje geplakt vanwege de 'hygiene'. Maar die sticker heeft ook overal tegenaan gezeten... zit vaak allerlei zooi op.
Alle reacties Link kopieren
Top!

Succes met Je leven TO

Hoop dat je niet weer zon ramp meemaakt
quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 09:37:

Heb inmiddels contact opgenomen met de klantenservice via het centrale nummer en krijg gewoon mijn geld terug. Gelukkig, met zo een zaak wil ik geen zaken doen.



Wauw wat een rare reactie. Ze bieden een goede service door zonder morren het terug te nemen (je had de oplader immers zelf wel achterovergedrukt kunnen hebben) en steekt ze zo ook nog eens figuurlijk een mes in de rug.

Denk je dat je bij Bol.com zonder commentaar een half produkt terug kan sturen zonder risico op gezeur???
Alle reacties Link kopieren
Netjes opgelost door het bedrijf.



Ik hoop wel dat TO hem zelf niet heeft kunnen gebruiken omdat hij nog opgeladen moest worden. Omdat ze hem met speod nodig had... Ook zo vies om iets gebruikts terug te geven.
Alle reacties Link kopieren
Om radeloos van te worden! Gelukkig is het ene probleem (de onbetrouwbare epilator) opgelost. Maar nu nog radeloos om het andere probleem (geen epilator hebben terwijl het gisteren al spoed was)! Hoe ga je dat probleem nu oplossen dan, Radeloosje88?
Alle reacties Link kopieren
Ben een redelijke beelddenker en vroeg me bij het lezen direct af in welke situaties je met spoed een epilator nodig zou kunnen hebben:



- Spannende date van afgelopen weekend die belt dat hij over drie kwartier voor de deur staat en je hebt je bikinivlakte al in geen weken bijgepunt. En je weet maar nooit waar de avond toe leidt....



-De partner van je bff is plotseling ziek geworden terwijl ze vannacht naar Kreta zou vliegen. Of jij mee wilt?



Vragen, vragen.. Een mens zou van minder radeloos worden.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Zo, Bol.com bestelling kan ik voor 2 euro extra al vandaag ophalen. Fijn hoor. Nee had het nodig voor eerste week werken. Wil er toch goed uitzien in blote benen hihi.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik vraag me nu oprecht af wat jij denkt dat bol.com doet met spullen die mensen terugsturen? Gewoon afschrijven?

Ik heb bij Wehkamp badkleding besteld, thuis gepast en teruggestuurd. De volgende mevrouw krijgt gewoon datzelfde badpak hoor, waar mijn zweetreet al ingezeten heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ms-mieps schreef op 29 juli 2016 @ 13:57:

TO, ik vraag me nu oprecht af wat jij denkt dat bol.com doet met spullen die mensen terugsturen? Gewoon afschrijven?

Ik heb bij Wehkamp badkleding besteld, thuis gepast en teruggestuurd. De volgende mevrouw krijgt gewoon datzelfde badpak hoor, waar mijn zweetreet al ingezeten heeft.Ach, ontneem haar nu niet haar naïviteit.
quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 13:31:

Zo, Bol.com bestelling kan ik voor 2 euro extra al vandaag ophalen. Fijn hoor. Nee had het nodig voor eerste week werken. Wil er toch goed uitzien in blote benen hihi.Een baan waar je per se blote benen moet hebben?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik vind dit echt een interessante zaak.
Alle reacties Link kopieren
Hooo 1x is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 13:31:

Zo, Bol.com bestelling kan ik voor 2 euro extra al vandaag ophalen. Fijn hoor. Nee had het nodig voor eerste week werken. Wil er toch goed uitzien in blote benen hihi.Als je hem gisteren bij Bol had besteld had je hem ook vandaag in huis gehad. Daarnaast, fouten maken is menselijk en dat kan ook bij Bol. De kans dat dat ding in de winkel gebruikt is is minimaal. Acht de kans groter bij Bol. Net wat iemand anders ook al zegt, wat bij Bol teruggestuurd wordt gaat ook gewoon weer naar de volgende klant. Je had de winkelier ook de kans kunnen bieden om jou probleem op te lossen, dat heb jij met je hysterische gedoe helemaal niet gedaan. En die epilator die jij teruggebracht hebt naar EP ligt waarschijnlijk nu ook weer gewoon in de winkel op een klant te wachten, want dikke kans dat dat snoer gewoon nog in de winkel lag. En anders sturen ze het terug naar de fabrikant of bestellen ze een snoer bij de fabrikant.
Alle reacties Link kopieren
quote:wilma36 schreef op 29 juli 2016 @ 14:06:

[...]



Als je hem gisteren bij Bol had besteld had je hem ook vandaag in huis gehad. Daarnaast, fouten maken is menselijk en dat kan ook bij Bol. De kans dat dat ding in de winkel gebruikt is is minimaal. Acht de kans groter bij Bol. Net wat iemand anders ook al zegt, wat bij Bol teruggestuurd wordt gaat ook gewoon weer naar de volgende klant. Je had de winkelier ook de kans kunnen bieden om jou probleem op te lossen, dat heb jij met je hysterische gedoe helemaal niet gedaan. En die epilator die jij teruggebracht hebt naar EP ligt waarschijnlijk nu ook weer gewoon in de winkel op een klant te wachten, want dikke kans dat dat snoer gewoon nog in de winkel lag. En anders sturen ze het terug naar de fabrikant of bestellen ze een snoer bij de fabrikant.Nog nooit problemen gehad, en bestel al kleine 5 jaar dit soort apparatuur bij Bol.
quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 14:13:

[...]



Nog nooit problemen gehad, en bestel al kleine 5 jaar dit soort apparatuur bij Bol.Wat voor problemen? Je gaat me toch niet vertellen dat het voorvalletje uit de OP een probleem voor je is?
Veel plezier op de dagbestedig to!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven