Orgasmen worden minder lekker

29-07-2016 23:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er al een tijdje last van, een aantal maanden denk ik...



Tijdens masturberen krijg ik nog wel orgasmes, maar de intensiteit vervaagd. Het duurt niet meer zo lang (het duurt sowieso niet lang genoeg, daar niet van) en ik heb er niet echt een voldaan gevoel meer van. Het gevoel gaat niet meer zo diep door mij heen ofzo.



Ik heb al bijna een jaar geen seks meer gehad trouwens, maar ik denk niet dat dat uitmaakt. De beste orgasmes komen toch door te masturberen. Of nou ja, 'kwamen'. Ik kwam sowieso lang niet altijd tijdens seks.



Ik weet niet zo goed wat ik hier nu van moet denken. Wat kan ik eraan doen?
Misschien doe je het te vaak?

Bij mij is het gevoel in elk geval intenser als het iets langer geleden is, dan wanneer je het bijvoorbeeld een paar keer kort achter elkaar doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 30 juli 2016 @ 00:00:

Misschien doe je het te vaak?

Bij mij is het gevoel in elk geval intenser als het iets langer geleden is, dan wanneer je het bijvoorbeeld een paar keer kort achter elkaar doet.Nee, dat is het probleem niet. Er zitten vaak wel dagen tussen.
Heb je ook minder geile gevoelens?
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 30 juli 2016 @ 00:11:

Heb je ook minder geile gevoelens?Nee, juist niet! Ben echt wel toe aan mannelijk gezelschap. Vaak door alleen al te fantaseren drijf ik zowat weg.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je gewoon toe aan een goede beurt (met een vent dus). Dan je in je onbewuste toch denkt: "was het maar..."
quote:Blondiie90 schreef op 30 juli 2016 @ 00:13:

[...]





Nee, juist niet! Ben echt wel toe aan mannelijk gezelschap. Vaak door alleen al te fantaseren drijf ik zowat weg.Dan ben je gewoon toe aan een beurt.
Alle reacties Link kopieren
Helpt het trouwens als je het wat vaker doet dan eens in de zoveel dagen? Bij mij is het hoe vaker ik seks heb (of masturbeer), hoe beter de orgasmes.



En gebruik je hulpmiddelen? Probeer die wel een beetje te laten staan, want je kunt ook overgestimuleerd raken. Vergelijkbaar met death grip syndrome bij mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 30 juli 2016 @ 00:17:

Helpt het trouwens als je het wat vaker doet dan eens in de zoveel dagen? Bij mij is het hoe vaker ik seks heb (of masturbeer), hoe beter de orgasmes.



En gebruik je hulpmiddelen? Probeer die wel een beetje te laten staan, want je kunt ook overgestimuleerd raken. Vergelijkbaar met death grip syndrome bij mannen.



Het zijn periodes. De ene week doe ik het elke dag of vaker per dag en dan weer een week niet. Maar net hoe mijn stemming is.

In het begin pakte ik idd te vaak een hulpmiddel dus die liet ik toen maar even achterwege en nu vind ik er weinig meer aan eigenlijk. Dus dat zit wel goed.
Alle reacties Link kopieren
State of mind.

Het is een "fix" geworden voor de real thing.

idd een goeie beurt en dan kan je er weer even tegen
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
Als man kan ik weinig specifiek advies geven, maar ik hoop dat je snel weer volop kan genieten.

Wegens andere redenen kan ik er zelf ook maar zelden van genieten, en dat is inderdaad alles behalve leuk.

Succes
Alle reacties Link kopieren
Zijn ze wel volledig ?

Je zegt minder lang en minder diep.

Misschien is de 1e pas de opwarmer en worden ze daarna heftiger.

Mijn 2e en 3e (en meer) worden intenser.

Bij 1 hou ik ook onvoldaan gevoel over.

Zou dat kunnen ?



Of medicijngebruik ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Versnellingsbak schreef op 30 juli 2016 @ 00:43:

Zijn ze wel volledig ?

Je zegt minder lang en minder diep.

Misschien is de 1e pas de opwarmer en worden ze daarna heftiger.

Mijn 2e en 3e (en meer) worden intenser.

Bij 1 hou ik ook onvoldaan gevoel over.

Zou dat kunnen ??Ja goeie! Had ik nog niet aan gedacht. Ik heb inderdaad ook altijd wel meerdere orgasmes nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Versnellingsbak schreef op 30 juli 2016 @ 00:43:

Zijn ze wel volledig ?

Je zegt minder lang en minder diep.

Misschien is de 1e pas de opwarmer en worden ze daarna heftiger.

Mijn 2e en 3e (en meer) worden intenser.

Bij 1 hou ik ook onvoldaan gevoel over.

Zou dat kunnen ?



Of medicijngebruik ?



Ik gebruik geen medicijnen. Normaal was 1 orgasme echt wel goed genoeg. Heb volgens mij maar 1 keer twee orgasmes na elkaar gehad. Had daar ook geen behoefte aan omdat die ene gewoon goed genoeg was.

Ik denk idd dat ik teveel bezig ben met seks met een man willen. Toch maar even werk van maken dan.
Alle reacties Link kopieren
Nou... ik zou zeggen zet je pb open. Wie weet.

Ik heb geen interesse overigens.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven