Mode & Beauty alle pijlers

Het Grote Make-Up Inspiratie Topic

06-03-2016 17:34 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die het leuk vind om lekker over make-up te kletsen. Plak hier al je inspirerende looks, je handige filmpjes/tutorials, je beste tips, en de producten die nog op je wensenlijstje staan.



Alvast een beginnetje:















Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een wenkbrauwpotlood van Maybelline Brow Satin. Aan de ene kant een dun pennetje, waar je hele dunne streepjes met kan trekken. En aan de andere kant zit het poeder. De kleur donkerblond is goed koel van kleur.
Pupa Milano had een grijze mascara, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Alle reacties Link kopieren
Begin april ga ik naar Centro in Oberhausen (super grote shoppingmall)!

Iemand nog tips wat ik in Duitsland moet halen? Qua make-up merken etc.
If you can dream it you can do it
quote:Dadel_ schreef op 14 maart 2016 @ 14:45:

En bruin vlinder? Lijkt mij mooier dan grijs? Trouwens nog nooit een grijze mascara gezien volgens mij, of misschien toch die van HEMA misschien.Heb ik inderdaad vaker geprobeerd, doe ik soms nog weleens, maar grijs heeft toch wel de voorkeur. Is vrij donker dat grijs, hoor, maar niet zo hard als zwart. Te licht zou inderdaad een raar effect geven
@daaromniet en rosalita, dank voor de tips. Beiden ga ik eens bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik altijd bruine mascara. Zwart is voor mij te hard.
Alle reacties Link kopieren
Vond dit een leuk topic dus up hem maar weer even



Iemand recentelijk nog leuke aankopen gedaan? Of dingen toegevoegd aan je wishlist?
Alle reacties Link kopieren
Mijn Mac highlighter (soft and gentle) is op! Iemand nog tips om nu te proberen?



Ben gek op het Anastasia contour palette.



Heb net lipstick van NYX gekocht en Blush van Revolution. Ondanks dat het budget merken zijn ben ik zeer tevreden! Vind de NYX lippenstift eigenlijk beter dan die van MAC...
Alle reacties Link kopieren
Heb onlangs ELF herontdekt en de méteorites van Guerlain staan op de wishlist



Alle reacties Link kopieren
Lalalief, ik hoor veel positieve verhalen over de highlighters van ABH!

Waar heb je je NYX lipstick gekocht?



Monica, de méteorites zien er heerlijk uit
Ik ben momenteel helemaal into de cosmetica van Kat von D. Die zag ik voor het eerst bij de Sephora in Barcelona en ik heb toen flink ingeslagen. Ik heb laatst nog wat besteld bij Sephora en dat pakketje ga ik morgen ophalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:TGIF schreef op 28 juli 2016 @ 23:07:

Lalalief, ik hoor veel positieve verhalen over de highlighters van ABH!

Waar heb je je NYX lipstick gekocht?



Monica, de méteorites zien er heerlijk uit



Ja, daar zou ik best wat van kunnen proberen!



De NYX lipstick heb ik bij Douglas besteld.
Leuk topic! Mijn meest recente aankoop is de Double Wear Foundation van Estee Lauder en ik ben er heel blij mee!



Ik ben ook nog op zoek naar een mooie highlighter. Ik heb soft and gentle van Mac, die is mooi maar vind de glitter iets te grof.
Alle reacties Link kopieren
quote:monroe1988 schreef op 29 juli 2016 @ 10:37:

Leuk topic! Mijn meest recente aankoop is de Double Wear Foundation van Estee Lauder en ik ben er heel blij mee!



Ik ben ook nog op zoek naar een mooie highlighter. Ik heb soft and gentle van Mac, die is mooi maar vind de glitter iets te grof.Ik heb er echt een stuk of tien, van goedkoop naar duurder, maar de cheapass baked highligters van Essence en Revolution vind ik de allerfijnste. Gemakkelijk aan te brengen, blijft lang zitten en mooi subtiel.
Kan iemand advies geven over hoe ik oogschaduw het best als eyeliner kan gebruiken? Tot nu toe lukt het me elke keer niet :(
Alle reacties Link kopieren
quote:marthe1991 schreef op 29 juli 2016 @ 21:49:

Kan iemand advies geven over hoe ik oogschaduw het best als eyeliner kan gebruiken? Tot nu toe lukt het me elke keer niet :(



heel dun kwastje nemen. kwastje nat maken. over oogschaduw heen halen en als eyeliner gebruiken.



tegenwoordig heb je heel handige pennen om eyeliner neer te zetten, in alle kleuren, dus waarom zou je nog oogschaduw willen gebruiken?
quote:simone789 schreef op 29 juli 2016 @ 21:53:

[...]





heel dun kwastje nemen. kwastje nat maken. over oogschaduw heen halen en als eyeliner gebruiken.



tegenwoordig heb je heel handige pennen om eyeliner neer te zetten, in alle kleuren, dus waarom zou je nog oogschaduw willen gebruiken?Oke, dankje! Dat ga ik proberen. Ik had dat ergens gelezen. Met een potlood lukt het me namelijk ook niet
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 28 juli 2016 @ 22:25:

Heb onlangs ELF herontdekt en de méteorites van Guerlain staan op de wishlist



[afbeelding]



Die bolletjes moest ik even googelen. Zal wel aan mij liggen dat ik het niet kende, maar mochten er meer zijn die het niet kennen;



https://www.youtube.com/watch?v=y_lxC0zjpPM



Ziet er bij haar mooi uit.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:marthe1991 schreef op 29 juli 2016 @ 22:01:

[...]





Oke, dankje! Dat ga ik proberen. Ik had dat ergens gelezen. Met een potlood lukt het me namelijk ook niet Ik gebruik ook een pen. Ideaal!
Alle reacties Link kopieren
[quote][mess
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik kom ook gezellig even meekletsen. Hopelijk blazen we dit topic wat nieuw leven in.



Heb mij recent weer blut gekocht in een Sephora in het buitenland. Mijn Kat von D Tattoo liner was op, en heb o.a. een nieuwe Too Faced shadow insurance oogschaduwbasis en een Shiseido Syncro Skin foundation aangeschaft. Mag van mijzelf voorlopig geen nieuwe oogschaduw meer aanschaffen, heb nog veel liggen en gebruik toch doorgaans dezelfde.



En vandaag in de Trekpleister nog twee nieuwe Maybelline superstay lipcolors gehaald vanwege een kortingsactie.



Oh.... die meteorites van Guerlain staan ook al lang op mijn wishlist, maar vind ze eigenlijk TE duur. Wel heel mooi... Hmm...
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, ik meld me ook!



Naar aanleiding van de laatste posts over de Guerlain Meteorites dacht ik: hmmm, heb ik die niet ergens liggen?? Even spitten en ja hoor! Gebruik ze dus nooit, enorm zonde, want ze zijn inderdaad echt mooi. Ze liggen nu weer vooraan in de lade .



Voor wat betreft eyeliner: ik ben ook groot fan van de Kat von D Tattoo Liner, maar soms vind ik een lijntje met oogschaduw iets zachter staan. Inderdaad een 'angled liner brush' beetje nat maken, in de oogschaduw deppen (wel in een hoekje, want door het water kan je oogschaduw soms uitharden en dat is minder erg als je het in het hoekje van de pan hebt gedaan) en lijntje maken.
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
d
Alle reacties Link kopieren
quote:winterqueen schreef op 01 augustus 2016 @ 19:01:

Jaaaaa, ik meld me ook!



Naar aanleiding van de laatste posts over de Guerlain Meteorites dacht ik: hmmm, heb ik die niet ergens liggen?? Even spitten en ja hoor! Gebruik ze dus nooit, enorm zonde, want ze zijn inderdaad echt mooi. Ze liggen nu weer vooraan in de lade .ELF had er een dupe van geloof ik, maar die vind ik nergens meer terug
Aangezien jullie make up wonders zijn



Welke bruine mascara is het beste? Wel bruine kleur want zwart staat mij niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven