Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Naast Cap kun je ook eens kijken naar camping 'Le Ran du Chabrier'. Dat is een swingerscamping aan het riviertje de Ceze (in de buurt van de Ardèche). Ik vind het persoonlijk echt nix, vanwege de slechte sanitaire voorzieningen, maar er zijn zat mensen die er mee weg lopen.



Een aanrader is Valalta! Dit is overigens ABSOLUUT GEEN swingerscamping, maar op loopafstand is wel een swingersclub (Anaconda) en vlakbij de camping zit het beroemde (... of beruchte) zwijntjesstrand waar veel sex in het openbaar wordt bedreven.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
quote:fitch schreef op 22 juli 2016 @ 11:26:

Naast Cap kun je ook eens kijken naar camping 'Le Ran du Chabrier'. Dat is een swingerscamping aan het riviertje de Ceze (in de buurt van de Ardèche). Ik vind het persoonlijk echt nix, vanwege de slechte sanitaire voorzieningen, maar er zijn zat mensen die er mee weg lopen.



Een aanrader is Valalta! Dit is overigens ABSOLUUT GEEN swingerscamping, maar op loopafstand is wel een swingersclub (Anaconda) en vlakbij de camping zit het beroemde (... of beruchte) zwijntjesstrand waar veel sex in het openbaar wordt bedreven.



Nee, het is zuiver toevallig dat 80% van de bezoekers swinger zijn en op elk swingforum, date-club en swing-profielensite er reclame voor deze camping gemaakt wordt. En Anaconda zit "toevallig direct naast de ingang van Valalta omdat ze nergens anders een plekje konden vinden?



Rene Oltra is ook geen swingers camping maar een familiecamping.



Bij mijn weten zijn er maar 2 acampings in europa die zich daadwerkelijk als zodanig manifesteren. Le Ran en Terme Soleil, Heul veul andere campings worden wel overbevolkt door swingers maar zijn het zeer zeker niet! En ik vind ook dat je daar best wel wat voorzichtiger en subtieler me om mag gaan als swinger.



Door een plek als Rene Oltra een Swingerscamping te noemen op het internet, trek je een heleboel dubieus volk aan dat met de verkeerde intenties naar Oltra komt. Ik, zelf swinger, zal geen seconde aarzelen om iedere viespeuk of malloot die zich ook maar een klein beetje misdraagt op Oltra gelijk bij het security-personeel aan te geven.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was er in Fun4Two wederom een avond waar SDC als mede-gastheer optrad.

Is er nog iemand naar toe geweest?

Wij vragen ons af hoe druk het is in de vakantieperiode.
Alle reacties Link kopieren
quote:2east schreef op 22 juli 2016 @ 11:41:

[...]





Nee, het is zuiver toevallig dat 80% van de bezoekers swinger zijn en op elk swingforum, date-club en swing-profielensite er reclame voor deze camping gemaakt wordt. En Anaconda zit "toevallig direct naast de ingang van Valalta omdat ze nergens anders een plekje konden vinden?



Rene Oltra is ook geen swingers camping maar een familiecamping.



Bij mijn weten zijn er maar 2 acampings in europa die zich daadwerkelijk als zodanig manifesteren. Le Ran en Terme Soleil, Heul veul andere campings worden wel overbevolkt door swingers maar zijn het zeer zeker niet! En ik vind ook dat je daar best wel wat voorzichtiger en subtieler me om mag gaan als swinger.



Door een plek als Rene Oltra een Swingerscamping te noemen op het internet, trek je een heleboel dubieus volk aan dat met de verkeerde intenties naar Oltra komt. Ik, zelf swinger, zal geen seconde aarzelen om iedere viespeuk of malloot die zich ook maar een klein beetje misdraagt op Oltra gelijk bij het security-personeel aan te geven.Huh? Vreemde reactie! Oltra mag van jou niet als swingerscamping neer worden gezet, maar je doet het in dezelfde mail wel over Valalta? Lekker bezig, 2east! Maar nogmaals, Valalta is GEEN swingerscamping en ik bestrijd ook dat 80 procent van de gasten swinger is. Na 5 zomers op deze camping meen ik daar best een mening over te kunnen vormen.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
HI, vraagje: vrijdag is het Sexpert Night in de Fun. Iemand daar ervaring mee? Tot nu toe al best vaak in de Fun en Fata geweest maar nog niet op de Sexpert Night... Is het daadwerkelijk anders dan andere avonden? Er staat iets van 'sex is bijna verplicht' dat schrikt me een beetje af...

Tnx, Freelovin
LOVE is all you need...
Eveneens een vraagje hier: Ik (we) ga komende vrijdag voor het eerst naar de Fata. Op hun site staat iets over een lidmaadschap maar zonder legitimatie-verplichting. Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag waarschijnlijk weer eens sinds lange tijd naar de Fun:) Hoop dat iedereen leuke plannen heeft?!
Alle reacties Link kopieren
quote:welles-nietes schreef op 26 juli 2016 @ 12:31:

Eveneens een vraagje hier: Ik (we) ga komende vrijdag voor het eerst naar de Fata. Op hun site staat iets over een lidmaadschap maar zonder legitimatie-verplichting. Wat moet ik me hierbij voorstellen?Precies zoals je het schrijft: Je moet je inschrijven, maar ze checken niet of je bent wie je aangeeft dat je bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Freelovin schreef op 26 juli 2016 @ 12:07:

HI, vraagje: vrijdag is het Sexpert Night in de Fun. Iemand daar ervaring mee? Tot nu toe al best vaak in de Fun en Fata geweest maar nog niet op de Sexpert Night... Is het daadwerkelijk anders dan andere avonden? Er staat iets van 'sex is bijna verplicht' dat schrikt me een beetje af...

Tnx, Freelovin



Ik ben nog niet op die avond geweest, maar met wat googlen of teruggaan naar vorige maand in het topic vind je een quote erover van Leen65, die toen aanwezig was.

Wat me wel opviel is dat Fun zelf op zijn website zegt dat je geen lid meer hoeft te zijn. Dus ik denk dat het wel meevalt.

Ik denk dat 'sex is bijna verplicht" er vooral op slaat dat er ook wordt gesext op dansvloer en zeteltjes beneden dus avondje dansen is er niet meer hetzelfde als anders...
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een keer op de sexexpert avond geweest maar voor ons was het niets. Ik moest mijn mooie lak jurkje uit omdat het niet bloot genoeg was. Dat was niet zo'n ramp al liep ik de rest van de avond ineen vrij gewoon setje ondergoed. Maar de werkelijk overal neukende mensen en de vrij kleine ruimtes gaven ons een benauwend gevoel. We zijn dan ook vrij vroeg vertrokken die avond. Maar als het je aanspreekt dan kun je een leuke avond hebben. Wij gaan liever naar de Fata, iets meer ruimte om je ding te doen en wat meer flirten.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de laatste maanden weinig meer over de gay sauna uit Arnhem. Gaan die stellenavonden in Steamworks zo goed dat ze geen reclame meer willen maken? Zo dadelijk twee weekjes heerlijk relaxen en vakantie vieren. Door omstandigheden wel helaas in ons druilige landje....
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Arme Maybibi, wij zitten heerlijk op een ligbed in een Swingersresort aan de Costa del Sol.

Maar vakantie is altijd fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilith67 schreef op 28 juli 2016 @ 15:59:

Arme Maybibi, wij zitten heerlijk op een ligbed in een Swingersresort aan de Costa del Sol.

Maar vakantie is altijd fijn!Inderdaad arme Maybibi maar zware hernia gooide roet in het eten, fijne vakantie. Maar nu weet ik nog niet of Steamworks wat gezelligs geworden is.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wij konden de laatste keer niet maar het was de keer ervoor wel leuk. Echt heel druk is het niet maar ook niet rustig. Prijs valt nu ook mee. Wel een beetje dezelfde mensen elke keer.



Sterkte met je rug!
Alle reacties Link kopieren
Merci, als het maar niet harde trance en dance is dat zoek ik niet namelijk.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Door de vooral positieve reacties gaan we naar de Sexpert avond vanavond in de Fun. Nog meer mensen met dezelfde plannen..?
LOVE is all you need...
Alle reacties Link kopieren
Maybibi, in de avond draait er wel een dj. Overdag niet.
Alle reacties Link kopieren
Tip voor de fata... op hun site kun je thuis alvast het inschrijfformulier printen en invullen. Scheelt je geschrijf aan de balie.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Ja wij zijn onderweg naar de Fun
Alle reacties Link kopieren
Hey freelovin en senna30,



Laten jullie ook even weten hoe het was op de zomerse sexpert avond?



Groeten x
Alle reacties Link kopieren
Is er hier nog iemand die recent naar club life in gescher is geweest? Ik vond in eerdere versies van dit topic heel lovende reacties, maar ik ben benieuwd of deze nog steeds gelden





Verder vond ik het laatst op een zomerse zondag in de fun verrassend leuk! (Zelfs als nog net geen 30-jarige haha!) Het was ook best druk! Was ook idd wel wat ouder publiek, maar ook mensen van mijn leeftijd, goede sfeer
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 29 juli 2016 @ 16:55:

Tip voor de fata... op hun site kun je thuis alvast het inschrijfformulier printen en invullen. Scheelt je geschrijf aan de balie.Wij zijn een keer of vier bij de fata geweest, maar ons is nooit om een inschrijving gevraagd.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
De Fun was erg gezellig gisteren!

Leuke momenten gehad op de 'gang' met meerdere stellen.

Het was gezellig druk en ontzettend warm.

Jullie ook naar jullie zin gehad freelovin?
Alle reacties Link kopieren
Wij waren onlangs ook in de Fun.

Veel toeriste, wat voor- en nadelen heeft.

Sommigen begrijpen de regels niet helemaal en moeten af en toe gecorrigeerd worden.

Anderen lopen rond alsof ze in een snoepwinkel lopen. Helemaal blij en ze kunnen bijna niet kiezen.

Wat ons ook opviel was dat er veel donkergekleurde Medelanders waren.

Extreem veel t.o.v. anders.
Alle reacties Link kopieren
Topavond gehad in de Fun meer broeierig dan anders maar niet too much. Hebben ons heerlijk vermaakt

Gezellig druk en een hele relaxte sfeer, gaan volgende keer vast weer... ben dan wel benieuwd of ik je heb gezien Senna



Iemand trouwens ervaring met de zondagen in de Fun??
LOVE is all you need...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven