Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Ik eet nu een handje cashewnoten (ongezouten)
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game
Hmm ik weet het niet. Een strijkijzer op een lampenkap? De binnenkant is van plastic. Straks geen kaarsvet meer maar een heel apart model Wat zou meer opvallen haha.

Op dit moment heb ik de lamp gedraaid zodat ik de vlek niet zie



De gekookte aardappelen hebben me heerlijk gesmaakt. Normaal ben ik er niet zo van maar na 4 weken is het toch wel lekker.

Nu een flesje water. En dan straks een glas limoncello met prosecco en spa rood.
Alle reacties Link kopieren
quote:gardalimone schreef op 29 juli 2016 @ 21:34:

En dan straks een glas limoncello met prosecco en spa rood.



Klinkt goed!

Hier ook water. Begin mijn enkel nu toch wel te voelen, strompelde net door de kamer heen. Maar is niet blauw ofzo. Wij kijken nu Commando met Arnold Schwarzenegger. Die wilde vriend graag zien en de film is nog grappig ook.
Voorzichtig met je enkel Blue. Misschien even koelen?



Smaakt ook prima. En daar is een flesje maar 4 euro en hier 18 euro. Smaakt het me nog beter. Wel met mate drinken anders ga je achteruit fietsen .
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde eigenlijk even gaan hometrainen



Hahaha, en wat een relaxt prijsverschil!



Commando was toffe film uiteindelijk, en uit mijn geboortejaar
Zou maar even rustig aan doen. IJsblokjes/coolpack en even afwachten.

Ik kijk niet naar een film met Arnold, kan op een of andere manier die man niet zien. Heb nog steeds geen tv gekeken. Denk dat ik zondag weer ga kijken. Heb ik de afgelopen weken nog iets gemist wat ik terug moet kijken?



Ja een heel prettig verschil. De prosecco was daar duurder dan de limoncello
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net van de hometrainer, haha! Zometeen nog even extra douchen. Ik hou van Arnold!! Hij is geniaal. Zodra een film met Arnold is vind ik het leuk heb ik gemerkt.



En nee niets gemist, al kan ik wel Reizen Waes aanbevelen!

Flink wat water nu.
Wat is Reizen Waes? En op welke zender?

Morgen nog even met vrienden op het terras en dan zondag de tv weer inschakelen denk ik.

Nee geen Arnold, Sylvester ofzo. Vind het geen leuke films (acteurs), tot verdriet van vriend. Die kijkt er wel graag naar.
Alle reacties Link kopieren
Een Belgisch reisprogramma, heel leuk. Hij doet vaak niet populaire bestemmingen aan. NPO 3 dacht ik, iedere vrijdag om 20.30.



Sylvester vind ik ook cool. Ben net weer lekker fris gedoucht.

Veel plezier morgen op het terras!!
Ik ga het zondag opzoeken. Dank je voor de tip.

En ik verheug me op het broodje shoarma van zondag. Dat is toch erg



Nu een blokje kaas en een flesje water. Mijn cocktail is door omstandigheden niet door gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Mmmm broodje shoarma! Dat zou ik nu ook wel lusten



Wij kijken nu Locked Up Abroad op National Geographic, over een VN-soldaat die moest ontsnappen aan rebellen in Sierra-Leone. Wel heel boeiend!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Blue hoe gaat het met je enkel?



Garda,ik heb limoncello ijs,ook lekker



Er komt zo iemand 3 vuilniszakken met kleding ophalen,ruimt lekker op.

Verder ga ik vandaag de badkamer poetsen en wat aanrommelen in huis.Rug werkt nog steeds niet helemaal mee.



Fijne zaterdag!!
Coetje rustig aan met je rug. Helaas lust ik geen ijs



Nu een kop koffie met melk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo'n muts die het hele huis schoon en opgeruimd wil hebben voor de vakantie. Stom want mijn broer komt in mijn huis om op de kat te passen en ik geloof niet dat hij iedere dag gaat stofzuigen.

Maar nu met die rugpijn moet ik het wel rustig aan doen hoor.



Ik kreeg net van een vriend 5 kilo tomaten, daar ga ik een lekker soepje van maken denk ik.

Morgen wil ik zelf falafel maken, nog nooit gedaan maar zoon zeurt mijn hoofd gek dat hij dat zo graag wil eten..



Geen ijs Garda? Ook geen waterijsje, softijs? Vind je dan het koude niet lekker?
Met 5 kilo tomaten zou ik ook soep maken! En een lekkere pastasaus...



Mijn thee is aangekomen! Een blikje losse thee, verschillende doosjes en een 'gift pack' dat ik lekker aan mezelf geef. Zitten 8 smaken in, 10 zakjes van ieder!



Straks ga ik bezig met de was.
Alle reacties Link kopieren
Coetje

Veel sterkte met je rug!! Wat fijn lekker opruimen en relaxt van die tomaten! Enkel lijkt weer helemaal beter, dank je!



BE wat relaxt van de thee!! Geniet ervan!! En succes met de was.



Straks komen ouders van vriend op de koffie, dat wordt dus weer braaf serveren. Blij als het vanavond is.
Alle reacties Link kopieren
Garda, welkom terug! Het klinkt echt als een lange, heerlijke vakantie. Blijft jullie 'accommodatie' daar staan? Kan me voorstellen dat een AVGtje wel weer lekker was

Wel balen van die waxmelt! Vervangen mogelijk o.b.v. aansprakelijkheidsverzekering van diegene?

En die limoncello mix klinkt fantatisch.



Blue, hoe gaat het inmiddels met je enkel?



Coetje, wanneer vertrekken jullie?



Hier donderdag ineens geen zin in AVG en een bakje pastasaus uit de vriezer gehaald.

Gisteren paar broodjes op met gegrilde bacon die ik even in een hete pan heb gedaan. Later de rest va de macaroni.

Ik Baal Enorm! Wilde 1,5 uur geleden naar beneden en weer beide liften defect. En nu kan ik dus pas maandag naar de apotheek. Nummer gebeld wat het bandje van de woningbouw aangaf. Benieuwd hoe laat de liften het weer doen. Ik neem aan voor de Lidl sluit

Net een geroosterde bth met hagelslag op en een glas ijsthee. Nu een blikje energydrink.



Gek soms he. Had al tijdje zin in chips. Pindaflips en van die minifrietjesstickjes paprika gehaald en nog een uitdeelzak met 2 naturel, 2 paprika en 2 bolognese en vanaf dat ik het in huis heb, geen zin meer in gehad.
Succes BE met de was. Ik heb net de laatste was opgehangen.

Blue veel plezier met je schoonouders.

Coetje zeker geen schepijs of softijs. Heel soms (1x in de 3 jaar ofzo) een waterijsje. Een raketje



Over een uur gaan we een terrasje pakken met vrienden. Fijn om iedereen weer te zien en bij te kletsen.

Net een broodje gehaktbal gehad. Nu een groot glas CC lemon.
Alle reacties Link kopieren
Wat balen van die liften, Thee! Hoop dat ze het gauw weer doen. Ik heb dat ook vaak, ergens zin in en dan heb ik het in huis en dan is de craving weer gezakt. Vaak wil ik het ook gewoon in huis hebben, dat is al voldoende.



Ik zie er leuk uit vandaag, kon geen jurk meer zien. Heb een hele mooie zwart-witte top aan die ik eind mei voor een zacht prijsje via mp heb gekocht. Zo blij mee.



Enkel gaat weer goed, dank je! Heb eerlijk gezegd nergens meer last van.
Thee, wat stom van de liften! Is het een optie om de apotheek te bellen voor de bezorgdienst? Gezien de overmacht... Of valt de urgentie mee? En dat met die chips ken ik ook. Mijn filosofie-docent had het daar vaak over, iets met dat fe vreugde van het verlangen groter is dan de vreugde van het bezit, en dat als je iets bezit, het verlangen weg is, en dat dus je drijfveer voor het bezit weg is. Zoiets.



BL, zijn je schoonouders zo vreselijk?



Ik heb net een zakje van Bites we love op, met kokos en paranoten en caramelchocola. En ik heb sinasappelthee.
Thee de accommodatie blijft daar in een stalling staan. Nu staat het nog op de camping want er gaat nog een vriendin gebruik van maken. Goed geregeld, wij opbouwen en zij afbreken



Ik hoop dat je liften het snel weer doen.

En wel herkenbaar hoor, iets in huis halen en er dan geen zin meer in hebben. Alhoewel me dat met chips nog nooit is gebeurd
Alle reacties Link kopieren
BE, wat een interessante stelling/gedachte over dat vreugde verlangen vs. vreugde bezit.

Deze medicatie kan nu niet meer bezorgd worden. Het is een herhalingsrecept in m'n portemonnee. Eerst de helft gekregen om te zien of het doet wat het moet doen. En daar lijkt het wel op. En bijna al mijn medicatie wordt bezorgd maar soms geef ik aan dat ik het kom halen, zodat ik weer een (kleine) verplichting heb om naar buiten te gaan.

Bites we love moest ik even googlen. Ziet er lekker uit.



Blue, je hebt vast niet alleen de zwart witte top aan



Garda, veel plezier op terras/met bijkletsen! Ik zal je binnenkort een foto sturen van de jumpsuit. Er mankeert wel veel aan maar ik beschouw het maar als een oefenproject om er weer in te komen.



Nog een ijsthee en zo eens kijken of de liften het weer doen.
Alle reacties Link kopieren
Balen van die liften zeg! Hoop dat ze weer gemaakt zijn en je toch even naar de winkel kunt.



Garda,goed geregeld dat vriendin afbreekt.Die van ons staat er altijd.

Wij vertrekken donderdag over een week,dochter moet nog werken die dag tot half 3,ik zorg dat we dan gepakt zijn en we meteen weg kunnen.



Ik heb soep en pastasaus gemaakt,neem ik ook wat van mee op vakantie,lekker makkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Nog even geduld dus coetje.



Ja, liften deden het weer, gelukkig.



Bijzonder garda, dat je geen ijs lust. Heb ik nog nooit gehoord. Als kind ook niet?



Ik eet nu een schaaltje pruimen en dadelijk weer draadjesvlees, rest van de snijbonen, aardappel, appelmoes. Erbij flesje spa rood.
Alle reacties Link kopieren
Garda heel veel plezier op het terras! Lekker genieten!



BE nee ze zijn juist heel lief maar was beetje uit mijn humeur vanmiddag. Maar het was heel gezellig.

Geniet van je thee!



Thee, fijn dat de liften weer in werking zijn.



Coetje, lekker verse soep en pastasaus!!



Hier ook net gegeten, en heb mijn felicitatiekaartje naar kennis gebracht! Nu Bar Le Duc Granny Smith. ZO lekker, ijskoud uit de koelkast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven