Overtijd postief toen negatief

30-07-2016 11:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je ongesteld moet worden en als dat niet gebeurt binnen een week, een nieuwe zwangerschapstest doen.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn de antwoorden in je vorige topic nog steeds van toepassing.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Je bent vast zwanger (geweest), maar ik denk niet dat de zwangerschap zich door gaat zetten als je opeens negatieve testen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van mij had dit eens. Bij haar was het een vroege miskraam. Zij is een week later ongesteld geworden.
Alle reacties Link kopieren
Huh ? Twee dezelfde topics ?
Vroege miskraam. Kan gebeuren. Misschien wordt je iets later ongesteld, maar het komt er heus aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je even af moet wachten en dat er nu nog iet echt iets over te zeggen is.

Test over een week nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
Misschien was je zwanger maar is het met de innesteling niet goed gegaan en word je van de week vanzelf ongesteld.

Zo niet, kun je volgende week altijd nog een test doen.!
.
quote:rascalles schreef op 30 juli 2016 @ 12:14:

Huh ? Twee dezelfde topics ?



Drie

In het "algemene ben Ik zwanger of niet topic" heeft ze ook dezelfde vraag gesteld.
Alle reacties Link kopieren
quote:frambloosje schreef op 30 juli 2016 @ 12:47:

[...]





Drie

In het "algemene ben Ik zwanger of niet topic" heeft ze ook dezelfde vraag gesteld.Wow...
Hoe vaak ga je nog dezelfde vraag stellen? De antwoorden veranderen er niet mee hoor.
Het kan heel goed duiden op een vroege miskraam dat gebeurd helaas vaker. Je kunt gewoon even afwachten en eventueel over een paar dagen een nieuwe test doen, waarschijnlijk wordt je binnenkort alsnog "ongesteld". Mocht je ineens erg ziek worden of echt ondraaglijke buikpijn krijgen ga dan wel naar een arts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven