Wat vind jij "belachelijk"? ;-)

03-07-2016 17:32 1334 berichten
Ik doel voornamelijk op sociale situaties, dat is mijn voorbeeld denk ik wel. Maar andere situaties mogen natuurlijk ook.



Ik vind het dus belachelijk dat als er bijv toastjes op tafel staan (op een verjaardag) - met smeersels - dat als je een toastje wil smeren voor jezelf je ook voor alle anderen moet smeren.



Ik wil dat helemaal niet doen , ze pakken zelf maar.



(Ik doe het overigens wel braaf hoor.)
anoniem_284079 wijzigde dit bericht op 11-07-2016 19:31
Reden: Edit
% gewijzigd
quote:Roary schreef op 30 juli 2016 @ 08:23:

[...]





Ik word misselijk van 3D, handig met een bios abbo en een vriend die wel 3D kan kijken haha.

Maar er is een oplossing, vraag bij de bios kassa om een 2D bril ( kost hetzelfde als een 3D).

Je moet wel een bril op maar kan dan normaal naar alle 3D films zonder misselijk te worden,

En dus ook voor mensen en kids met epilepsie!Serieus?!!
Ik vind het belachelijk dat mijn man ineens nivea aftershave op heeft gedaan. Dat deed mijn ex ook en ik wil man net een zoen geven en gatverredamme ik ruik dus mijn ex nu bah krijg die geur niet uit mijn neus.



Dat je zoiets zo smerig gaat vinden als je een hekel aan iemand hebt of slechte herinneringen.
quote:Deadpool schreef op 30 juli 2016 @ 12:37:

Ik vind het belachelijk dat mijn man ineens nivea aftershave op heeft gedaan. Dat deed mijn ex ook en ik wil man net een zoen geven en gatverredamme ik ruik dus mijn ex nu bah krijg die geur niet uit mijn neus.



Dat je zoiets zo smerig gaat vinden als je een hekel aan iemand hebt of slechte herinneringen.hahaha, ik heb dat met namen, maar ook met deodorant mijn zeer overtuigende homo bff gebruikt altijd Apollo van Axe, en die geur heeft echt een rare werking op me dus als hij weer is te enthousiast is geweest zeg ik ga ver uit me buurt anders bespring ik je. waarop hij droogt antwoord: doe maar niet Nijn ik ben allergisch voor doosjes
Hahha



Heeft iemand even een hogedrukspuit te leen echt bah die geur
*geeft een drukspuit*



mijn ex gebruikte graag de parfum van David Beckham die 1ste lijn, naaah wat een stinkgeur thank god bestaat die niet meer en heeft mijn vriend een betere smaak
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 30 juli 2016 @ 11:56:

[...]





Serieus?!!



Heel serieus! Veel mensen weten het niet , maar ze werken echt.

Alleen de bril tussendoor niet afzetten.

Zo ga ik straks weer naar de film, hier komt steeds meer 3D en minder 2D
quote:nijntje021 schreef op 30 juli 2016 @ 12:49:

[...]





hahaha, ik heb dat met namen, maar ook met deodorant mijn zeer overtuigende homo bff gebruikt altijd Apollo van Axe, en die geur heeft echt een rare werking op me dus als hij weer is te enthousiast is geweest zeg ik ga ver uit me buurt anders bespring ik je. waarop hij droogt antwoord: doe maar niet Nijn ik ben allergisch voor doosjes Nog steeds kom ik af en toe de naam tegen van het meisje waar mijn ex toen mee "vreemd is gegaan". (Het was uit, ik had het uitgemaakt en toen is ie met haar naar bed geweest. Ik was zijn 1e en enige, dus ik was woest. )
quote:nijntje021 schreef op 29 juli 2016 @ 22:45:

ik vind het belachelijk dat films die nu in de bios verschijnen bijna allemaal in 3D zijn...Why!!?? wat voor waarde voegt het toe vind het geen klap aan iriteer me dood, en die bril zit alles behalve lekker en ja zo leuk/geweldig is het nou ook weer niet



Dit. Ik wil gewoon 2D!



Ik word op zich niet misselijk van 3D, behalve in het Universum, toen wel.

Ik heb zelf een bril, die stomme 3D bril blijft nooit zitten. En wat is het nut ervan? Thuis kan ik ook geen 3D kijken.
Ik vind het belachelijk dat als ik zeg dat ik mijn haar af wil knippen mensen reageren met:

- "Zonde!" (Oké begrijpelijk, maar ik heb écht geen mooi haar hoor! Het is allang niet meer zo krullend en vol als toen ik 12 was.)

- "Niet doen hoor/joh, je hebt zulk mooi haar." (Wtf??! Jij gaat voor mij bepalen wat ik wel en niet mag doen?! Rot eens ff lekker héél gauw op! En néé, ik héb géén mooi haar!! Het is fucking dun, uiteinde zien eruit als bos stro, ook als het net geknipt is.)



Ik heb dus zo iemand als facebookvriend (die ik ook weleens in het echt zie. En laatst kregen we het dus over haar (knippen) en had ze reactie 1 en 2. Laat zelf lekker je haar groeien als je dat zo mooi vindt (ze houdt het schouderlang).



Maar het gaat dus gebeuren, mijn haar gaat eraf. Ik ben het lange haar spuugzat.
quote:Woldertje schreef op 31 juli 2016 @ 09:36:

[...]





Dit. Ik wil gewoon 2D!

Persoonlijk vind ik 3D over het algemeen ook erg weinig toevoegen. Volgens mij is het gewoon een manier voor bioscopen om extra geld te vragen voor een film.
ik las ergens dat het vooral is reclame is voor de bios, mensen gaan steeds minder naar de film, downloaden liever. maar ja of dit nu de oplossing is? art house theaters doen het toch ook nog prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roary schreef op 30 juli 2016 @ 08:23:

[...]





Ik word misselijk van 3D, handig met een bios abbo en een vriend die wel 3D kan kijken haha.

Maar er is een oplossing, vraag bij de bios kassa om een 2D bril ( kost hetzelfde als een 3D).

Je moet wel een bril op maar kan dan normaal naar alle 3D films zonder misselijk te worden,

En dus ook voor mensen en kids met epilepsie!Hier wist ik dus niks van! Gauw even doorgeven aan mijn vriendin die niet tegen 3D-films kan Dank je wel
Ik vind die focus op doorslapen van baby's belachelijk. Alsof dat de heilige graal is. Krijg bijna het gevoel dat ik iets fout doe, omdat mijn baby van 4.5 maand nog niet doorslaapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marie89 schreef op 02 augustus 2016 @ 09:17:

Ik vind die focus op doorslapen van baby's belachelijk. Alsof dat de heilige graal is. Krijg bijna het gevoel dat ik iets fout doe, omdat mijn baby van 4.5 maand nog niet doorslaapt.Dat snapte ik ook nooit... Onze kinderen sliepen pas met een jaar of 3 door (in de zin dat ze echt 3 nachten achter elkaar niet 's nachts wakker werden voor het een of ander). Maar ik heb ook gemerkt, dat sommigen 5 uur slaap al "doorslapen" vinden. tja, zo kan ik het ook.....
Zonder oorzaak geen gevolg
quote:Roary schreef op 30 juli 2016 @ 08:23:

[...]





Ik word misselijk van 3D, handig met een bios abbo en een vriend die wel 3D kan kijken haha.

Maar er is een oplossing, vraag bij de bios kassa om een 2D bril ( kost hetzelfde als een 3D).

Je moet wel een bril op maar kan dan normaal naar alle 3D films zonder misselijk te worden,

En dus ook voor mensen en kids met epilepsie!Wauw, ik wist niet dat dat kon! Dat is wel de oplossing voor mij. Ik kan namelijk echt geen 3D film kijken zonder helemaal naar te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het belachelijk dat als je na je 18e nog thuis woont, je zo'n beetje weggezet wordt als verwend moederskindje. Je moet maar gewoon op jezelf (ook al is het totaal niet handig of nodig of financieel haalbaar) en leren afzien op een slecht geventileerd duur kamertje. Anders wordt je nooit volwassen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 02 augustus 2016 @ 09:29:

[...]



Wauw, ik wist niet dat dat kon! Dat is wel de oplossing voor mij. Ik kan namelijk echt geen 3D film kijken zonder helemaal naar te worden.



Word je ook vlug wagenziek dan?

Ik kan niet eens kijken naar een filmpje van een achtbaan of ik word al misselijk, 3D film durf ik om deze reden gewoon niet (los van dat die bril mijn eigen bril wrs zwaar in de weg zou zitten).
quote:MonicaG schreef op 02 augustus 2016 @ 09:50:

[...]





Word je ook vlug wagenziek dan?

Ik kan niet eens kijken naar een filmpje van een achtbaan of ik word al misselijk, 3D film durf ik om deze reden gewoon niet (los van dat die bril mijn eigen bril wrs zwaar in de weg zou zitten).Nee ik heb nooit last van wagenziekte. Ik kan ook gewoon in een achtbaan zonder misselijk te worden, maar als ik naar een 3D film kijk word ik binnen een paar minuten al helemaal naar.
quote:dianaf schreef op 02 augustus 2016 @ 09:40:

Ik vind het belachelijk dat als je na je 18e nog thuis woont, je zo'n beetje weggezet wordt als verwend moederskindje. Je moet maar gewoon op jezelf (ook al is het totaal niet handig of nodig of financieel haalbaar) en leren afzien op een slecht geventileerd duur kamertje. Anders wordt je nooit volwassen. Ik heb nooit op kamers gewoond. Ik heb sowieso nooit alleen gewoond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stokstaartjenl schreef op 31 juli 2016 @ 10:05:

[...]

Persoonlijk vind ik 3D over het algemeen ook erg weinig toevoegen. Volgens mij is het gewoon een manier voor bioscopen om extra geld te vragen voor een film.Ik vind het ook niets toevoegen. En sommige films zijn er gewoon niet voor geschikt omdat de film veel te druk is, waardoor je misselijk wordt of het verhaal gewoon niet goed kunt volgen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 02 augustus 2016 @ 09:56:

[...]

Ik heb nooit op kamers gewoond. Ik heb sowieso nooit alleen gewoond.



Ik voel mij hier op het forum af en toe een vreemde eend in de bijt, want ben op mijn 28ste gaan samenwonen, direct onder moeders vleugels vandaan. En nee, ik ben niet verwend, we deden het huishouden gewoon samen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:dianaf schreef op 02 augustus 2016 @ 09:57:

[...]





Ik voel mij hier op het forum af en toe een vreemde eend in de bijt, want ben op mijn 28ste gaan samenwonen, direct onder moeders vleugels vandaan. En nee, ik ben niet verwend, we deden het huishouden gewoon samen.same story, als het aan mij had gelegen was ik ook veel eerder gegaan, maar ja een huis krijgen deze dagen is heel lang wachten, ik ben ook niet verwend, ik haalde mijn eigen boodschappen deed me eigen was en hielp ook mee met het huishouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op mijn 17 thuis weggepest weggegaan, maar dat is hier in België eerder uitzondering dan regel.

Oudste is nu 19, woont nog thuis en is van plan om na zijn studies nog een paar jaar te werken en dan pas weg te gaan, ik vind het helemaal prima.

Hij is niet verwend, geen kneus, en ik vind het gezien mijn eigen achtergrond alleen maar fijn dat hij hier blijkbaar genoeg op z'n gemak is



Een kennis van mij heeft een zoon van 50 die nog thuis woont en daar zou ik dan weer minder op zitten te wachten.

Die zoon heeft geen ambitie om ooit alleen/samen te gaan wonen, en ik merk wel aan moeder dat zij moe wordt.

Moeder en zoon hebben ook een relatie waarin zoon totaal afhankelijk is van moeder, dat zal ook wel schelen.
quote:MonicaG schreef op 02 augustus 2016 @ 10:08:

Ik ben op mijn 17 thuis weggepest weggegaan, maar dat is hier in België eerder uitzondering dan regel.

Oudste is nu 19, woont nog thuis en is van plan om na zijn studies nog een paar jaar te werken en dan pas weg te gaan, ik vind het helemaal prima.

Hij is niet verwend, geen kneus, en ik vind het gezien mijn eigen achtergrond alleen maar fijn dat hij hier blijkbaar genoeg op z'n gemak is



Een kennis van mij heeft een zoon van 50 die nog thuis woont en daar zou ik dan weer minder op zitten te wachten.

Die zoon heeft geen ambitie om ooit alleen/samen te gaan wonen, en ik merk wel aan moeder dat zij moe wordt.

Moeder en zoon hebben ook een relatie waarin zoon totaal afhankelijk is van moeder, dat zal ook wel schelen.





een jongen in mijn oude buurt woonde, woont ook nog steeds bij zijn ouders en is in de 30 geloof ik, en daar blijft hij ook wonen voorgoed een tijdje woonde zijn vriendin ook bij hun in.

mijn moeder sprak wel is met de buurvrouw en die zei dus is toch fijn als je kind voor altijd bij je blijft wonen.

mijn moeder moet er zelf niet aan denken hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 02 augustus 2016 @ 09:50:

Word je ook vlug wagenziek dan?

Ik kan niet eens kijken naar een filmpje van een achtbaan of ik word al misselijk, 3D film durf ik om deze reden gewoon niet (los van dat die bril mijn eigen bril wrs zwaar in de weg zou zitten).Ik ben ook heel snel misselijk, maar de 3D film die ik ooit zag ging dan gek genoeg weer prima.
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven