Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Welkom Rodebes! Wat fijn dat je een cursus zo dichtbij huis kunt volgen. Ervaring heb ik niet, ben net een paar dagen bezig met het online programma.



Silvershadow jij bent goed bezig zeg! 30 kilo kwijt, wow!! Erg knap.



Vraagje ik lees in sommige berichtjes iets over stappen, en zag dat ook op mijn WW app. Hoe zit dat precies, hou je dan met een stappenteller je stappen bij en voer je die in voor Active points ofzo?
Je kan zelf de sport activiteiten toevoegen maar er zijn ook apps die stappen tellen die je kan koppelen aan je ww app o.a een fitbit dan gebeurd dat automatisch
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Nog meer nieuwe leden! Welkom Proud Mama en Rode bes! Succes.



Hier even een korte update vanaf de vakantie, het gaat goed! Alleen gister iets over m'n punten gegaan, maar nog 37 weekpunten voor de rest van de week!



Ervaren jullie ook problemen met de app?
Alle reacties Link kopieren
@konijnhangoor;

Vakantie heerlijk! Ik heb nu ook vakantie maar ben lekker thuis gewoon.

Bij mij, voor zover ik er nu iets van kan zeggen, werkt de app goed.



@proudmama; bevalt het online programma goed?



Gisteren aangemeld enzo, 52 punten per dag.

Er was meteen gedoe over het aantal punten haha.

Assistente zei dat zij nooit zoveel punten opmaakte, altijd tussen 35 en 40 bleef toen ze er nog meer had. Cursusleidster benadrukte dat ik alles op moest maken. Dat doe ik dan toch maar.
Alle reacties Link kopieren
@rode bes, ik mocht ook 50 punten. Na een week maar -0,3kg. Dus toen op het advies van de coach toch naar 45 gegaan. Ik zou zeggen kijk eerst hoe je lichaam het oppakt!



De app doet hier raar, maar kan ook aan de WiFi liggen
Alle reacties Link kopieren
Oké dan kijk ik het even aan idd. Ging t wel iets sneller toen je 45 punten nam?
Alle reacties Link kopieren
Oh je bent nog maar net bezig zie ik :-)
Rodebes ik begon op 48 punten en heb ik altijd wel proberen op te maken soms zat ik er 1 of 2 punten onder maar meer ook niet. Je gaat vanzelf afbouwen in punten.

Moet wel zeggen dat ik het een rare reactie vind van die assistente ik zou vooral naar die cursusleidster luisteren. En gewoon deze week alles lekker op maken je merkt het vanzelf of het werkt of niet.

Het gaat niet om snelheid maar zie het als een blijvend nieuw eetpatroon.



Hier werkt de app wel goed geen problemen mee.
Feestje !!!!!!!!!!!!!!



En volgende week hopelijk ook een feestje. Nu vieren dat ik 30 kilo kwijt ben, volgende week dat ik onder de 100 kilo ben.
Wat goed gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Wat goed zeg! Gefeliciteerd! Hoe lang heb jij er over gedaan silver?



@rode bes, ik zou het gewoon even aankijken bij je hoe het nu gaat met je punten. Het is belangrijk ze netjes op te maken, dat houdt je verbranding op peil (als je de juiste keuzes maakt), is wat mij verteld is. Met de 5 punten minder nu, weet ik nog niet hoe het gaat. Kan pas as maandag weer wegen. Dan zijn 2 weken voorbij.



Ik vind het wel lastig op vakantie hoor, alhoewel het leuk en gezellig is, heb ik af en toe gewoon echt honger na een wandeling! En dat voelt rot. Nog rotter voelt het als ik me zielig voel. Hoe kan je je nou zielig voelen, als je even geen worst/kaas en een wijntje neemt? Je hebt toch een doel?! Hier loop ik wel behoorlijk tegenaan. Maar ik blijf m'n best doen. Net nog een schaaltje yoghurt met fruit op ipv bitterballen. Erna voelt het goed, maar ervoor en tijdens....
Thanks! Ik ben vorig jaar 4 mei begonnen dus een jaar en een paar maanden. Heb een aantal maanden stil gestaan en dat was niet echt motiverend maar gelukkig gaat het nu weer de goede kant op.



Ik snap je frustratie konijnhangoor, daar lopen we allemaal wel eens tegenaan. Aan de ene kant is de beloning van wijdere kleding en een lager getal op de weegschaal heel fijn maar zeker op vakantie is het best lastig om iedereen om je heen te zien eten en drinken en jij "mag" niet.



Maar hou je doel voor ogen en hou vol, ook jij kunt dit!
Rodebes en Proud_mama hoe gaat het nu? Lukt het een beetje?



Konijnhangoor dat zijn ook moeilijke momenten maar probeer het grotere doel voor ogen te houden



Hier weer een lekkere min van 9 ons de -20 komt in zicht nooit gedacht dat mij dat ooit zou gaan lukken
Alle reacties Link kopieren
Hey wat een mooi resultaat!

Blij voor je!



Ja hier gaat t wel redelijk. Ik moet nog beter plannen denk ik. Zodat ik later oo de dag niet in de problemen kom. Nu met 52 punten nog geen issue maar straks wel. Ik verbaas mij erover dat bijv een McFlurry tussen de 19 en 23 punten kost! En kaas bijv ook zoveel punten. Ik had nog wat harde geitenkaas bijv. Daar schrok ik ook van. En dan denk ik; wat heb ik al die jaren toch naar binnen geschoven allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas een mindere week, het gaat even echt moeilijk merk ik. Ben wel wat kwijt gelukkig maar het is niet veel en wonderbaarlijk eigenlijk met de hoeveelheid eten die ik naar binnen heb gepropt. Ik doe mijn best om weer in het ritme te gaan komen, ik ga vooral in de avonden fout doordat er nog ongezond lekkers in huis is. Nu dus maar niks lekkers gekocht en veel veel fruit etc. Hopelijk veranderd dat de boel een beetje.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
oeps, dat hierboven deed ik, vergeten uit te loggen nadat ik de tabel aangepast had.



Welkom Rode bes trouwens! Inderdaad gewoon even zoeken wat prettig is qua punten. Ik zou niet speciaal 'extra' gaan eten als je voldaan bent maar nog niet aan je punten zit.



Silvershadow wauwwwww Dat is wel een feestje waard zeg, wat knap! Nou onder die 100 moet ook wel lukken toch!



Konijnhangoor: ik vind het al superknap dat je het zo goed volhoudt op vakantie! Wat een doorzettingsvermogen heb je!



Single: het gaat lekker bij je, top, nog eventjes en je kan een -20 feestje houden
@ rodebes ik kan mij voorstellen dat het confronterend maar je ben niet voor niks zo zwaar geworden. Dat puzzelen kwa punten is ook lastig in het begin. Ik wil soms nog wel eens voor een hele dag gelijk invoeren zo zie ik op hoeveel punten ik zit en of er ruimte is voor iets.

Ik schrik soms nog wel eens van dingen dat ik denk ow dat kan wel maar kijk ik in de app dan denk ik al snel wow zoveel punten laat maar.



Menx harstikke goed toch 4 ons er af. Hoe komt het dat je het moeilijk heb?



De min 20 komt zeker in het zicht merk dat dat toch wel motiveert. Ben nu ook dichter bij de 100 dan bij mijn startgewicht Maar eerst naar de 115
Alle reacties Link kopieren
Even kort vraagje; ik wil vanavond pasta eten. Net zelf al saus gemaakt van gegrilde groenten, 0 points :-)

Maar die pasta, ik kan ook courgetti nemen maar echte pasta past wel in de punten vandaag. 100 gram volkoren penne is 10 points. Is dat dan ongekookt gewicht of gekookt 100 gram?
Alle reacties Link kopieren
Even kort vraagje; ik wil vanavond pasta eten. Net zelf al saus gemaakt van gegrilde groenten, 0 points :-)

Maar die pasta, ik kan ook courgetti nemen maar echte pasta past wel in de punten vandaag. 100 gram volkoren penne is 10 points. Is dat dan ongekookt gewicht of gekookt 100 gram?
Ik hou gekookt aan. Je kan ook even kijken op de verpakking en welke getallen er in de app staan kijken of het gekookt of ongekookt is.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat staat er dus niet bij. Ik heb m gescand.
Dan zou ik gekookt aan houden
Alle reacties Link kopieren
http://www.weightwatchers ... days&viewchange=POSTSDESC



Maar dan zou dus 30 gram ongekookte pasta 100 Gram gekookt worden en dus 10 punten? Is dat niet enorm veel?
Ja en nee weet niet wat er verder in zit anders van de week even na vragen aan je consulent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven