Uitgerekend 15-31 aug 2016

06-12-2015 10:40 656 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve viva meiden,



De tabel is vol!

Meeschrijven mag altijd .



Er ontbreken nog een aantal gegevens in de tabel, willen jullie deze dikgedrukt onder aan een bericht zetten?

Dit geldt ook voor nieuwe gegevens die in de tabel moeten, zo is het makkelijker om alles toe te voegen en de tabel up-to-date te houden!



NaamLeeftijdKindUDAfspraken / Echo'sSparkling00226-312e15 augustus meisje .Donkey_24-361e11 augustus ? Jayla2 ? - ?2e13 augustus ? Appletree8629-302e ? ? ClaireDunphy27-271e ? ? Stephanie199421-233e19 augustus28 december Rrachidi Lailamo24-231e7 augustus ? Goldstrike28-331e2 augustus22 december intakeFlower-0426-261e16 augustus5 januari afspraakRose1988 ? 1e ? 29 december vroege echo83angel toos1325-291e ? 14 januari afspraakBeschuitje2626-272e15 augustus4 januari echoZomer2830-361e18 augustus14 januari echoLin120626-281e23 augustus7 januari echo & 13 januari intake gynorigineel29-301e22 augustus 6 januari echo



Liefs,

Sparkling002
Alle reacties Link kopieren
He wat vervelend Zomer! Mijn vriendin had ook niet genoeg vruchtwater.. Maar dat is helemaal goed gekomen.. Ze werd alleen met 36 weken ingeleid! En een dag later een gezond kindje! Dus niet te veel zorgen maken..



Hier vanmorgen de groei echo gehad. Ze was goed gegroeid.. En lag netjes met het hoofdje omlaag!



Ben inmiddels weer op theraputische basis aan het werk.. Bevalt me prima zo die halve dagen! Maar nog 3 weekjes en dan begint mijn verlof.. Zie er eigenlijk een beetje op tegen.. Geen idee hoe ik de dagen vol moet krijgen die 6 weken! Stiekum hoop ik dat ze zich met 37/38 weken meld
Alle reacties Link kopieren
Is er nog een reden waarom jullie groei echo's krijgen?

Die krijg ik niet. Zal misschien ook per verloskundige praktijk verschillen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jullie allemaal. Mij kleine meid is al helemaal ingedaald. Heb alleen veel last van steken
Alle reacties Link kopieren
Gaat goed hier! Vandaag mijn eerste verlofdag gehad!!!



Ik ben nog steeds onder controle van gyneacoloog en dat vind ik maar niets. Ik heb zon leuke verloskundige en wil zo graag poliklinisch bevallen. Alle controles zijn steeds goed! Baby groeit ook prima.



Ik heb zelf ook het gevoel dat ie zich wat eerder meldt! Maar who knows.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Hier ook alles goed.. Word nu wel erg spannend he! Nog 1 dag werken en dan begint mijn verlof



Baby is ook volgens verloskundig ingedaald. Merk er niet heel veel van behalve dat ik vaak moet plassen



succes dames!
Alle reacties Link kopieren
Jammer zomer dat je nog onder controle bent van de gyn maar gelukkig worden jullie wel goed in de gaten gehouden



Ja bij iedereen komt nu zo'n beetje de verlof periode eraan he! Ik heb vandaag m'n eerste verlofdag, heerlijk!



Onze baby is iets kleiner dan het gemiddelde maar niets om ons zorgen over te maken. Heb ook nog best wel een kleine, bescheiden buik.
Alle reacties Link kopieren
Ben vrijdag echt helemaal los gegaan wat betreft kleertjes kopen. Bij ons is er een Hema outlet en die hebben alles voor een paar euro! We weten t geslacht niet, anders had ik nog meer gekocht, dus heb wat universele dingen gekocht. Denk dat ik nu wel genoeg heb.



Voel de baby nu ook goed bewegen. Voel ook t hoofdje heel goed, aan de bovenkant van mijn buik en heb soms harde buiken.



Wie zal de eerste zijn? Ben heel benieuwd!!! Succes allemaal met de laatste loodjes en geniet van je verlof
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Wat is het toch rustig op ons topic zeg. Ik merk dat ik er zelf ook niet altijd aan denk om het in de gaten te houden.

Nu echt de laatste loodjes. Ik heb volgende week ook eindelijk verlof. Ik heb het tot nu toe goed vol kunnen houden, maar ben er nu toch wel echt aan toe. Lopen wordt steeds minder comfortabel, vooral doordat de baby vaak op mijn blaas drukt en ik steeds meer harde buiken krijg. Ook wat last van indalingsweeen.



Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies!



Hoe gaat het met iedereen? Hoe overleven we de warmte? Hier vollop van mijn verlof aan het genieten. Lig alleen maar aan het zwembad met z'n weer. (Wel uit de zon natuurlijk). Maar hier was het vandaag 33,6 graden en geen druppel onweer gezien! Baal enorm wil zo graag ons huis koelen.. Want s'nachts slaap ik helaas niet meer. Zo heet.



Komende maandag de laatste echo. De liggingsecho en het bevalplan bespreken! Dan ook precies 36 weken zwanger! Vind het zo spannend worden.. Heb ook last van indalingsweeen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, tijdje geleden. Af en toe nog meegeleverd maar meer niet. Het schiet hard op voor jullie. De laatste loodjes.

Na de miskraam ben ik meteen weer zwanger geworden en ben rond 29 september nu uitgerekend. Succes met de laatste loodjes.
Alle reacties Link kopieren
@angel wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je na de miskraam meteen weer zwanger bent geraakt!

29 weken begint voor jou ook al wat op te schieten!



Lin ik heb ook maandag de liggingsecho! Maar de vorige keer lag ze al mooi met het hoofdje naar beneden en was ze al iets ingedaald, dus verwacht dat het wel goed zal zijn.



Gisteren had ik wel echt last van de warmte, ik breng dan ook de dagen door in de schaduw met m'n voeten in een koud badje!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!!

Veel te lang geleden gereageerd.



Hier nog 2 weken tot de uitgerekende datum. Komt nu heel dichtbij!!



Af en toe ook oefenweeen, maar dat zegt niks. Baby ligt ook al mooi ingedaald.



Gisteren ben ik alleen savonds naar buiten gegaan. Veel te warm
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met iedereen? Iedereen heeft denk ik wel verlof?



Ik zit alweer op 37 weken.. Vind het nu echt mega zwaar! Ik herken mezelf amper.. Ben echt nog nooit in mijn leven zo intens moe geweest.. Ook niet in de eerste weken van de zwangerschap. Lig voor namelijk op bed en heb het liefst (buiten mijn vriend en moeder) niemand over de vloer! Ik sluit me volledig af van de buiten wereld.. De winkel is het verste wat ik kom! Volgens de vk hebben meer vrouwen dit.. Het onbewust mentaal voorbereiden op de bevalling.. Nou! Ik vind ik er niets aan!



Ben erg benieuwd wie het eerst gaan bevallen.



Veel succes met de laatste loodjes!



Ik ga weer even een tukkie doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja gelukkig verlof! Al weer bijna twee weken. Ik ben nu bijna 37 weken. Ik merk dat ik er ook wel echt aan toe was. De meeste dingen kan ik nog wel, maar in een veel lager tempo en niet teveel op één dag. Ook steeds meer harde buiken.

Ik probeer wel iedere dag iets te plannen, al is het maar iets kleins zoals ergens een ijsje eten, want van de hele dag thuis zitten word ik echt niet blij. Vorig weekend een bankhangdag gehad, met als gevolg dat ik me vreselijk lam voelde.

Gelukkig lukt het ook nog om kleine uitstapjes te maken, maar ik weet ook niet hoe lang ik dat nog vol ga houden. Die buik wordt letterlijk steeds zwaarder.

Ik ben ook blij dat die enorme hitte voorbij is.



Goldstrike, voor jou komt het ook wel heel erg dichtbij! Spannend! Hoe voel je je nu?



Lin, balen dat je zo moe bent. Maar waarschijnlijk heeft je lichaam het dan inderdaad gewoon nodig. Je kindje groeit die laatste weken ook nog best flink en dat kost ook veel energie. Ik kan me ook voorstellen dat je lichaam zich ook voorbereid op de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind t verlof ook lekker. Eindelijk eens dingen doen waar je normaal nooit tijd voor hebt.

Sommige nachten slaap ik goed door, dan ben ik overdag ook fit.

Een aantal nachten heb ik echt al flinke voorweeen en harde buiken gehad, toen dacht ik echt dat t zou beginnen!

Van mij mag t ook wel. Ben wel een beetje klaar met het minder vitaal zijn. Lopen en fietsen gaan nog steeds prima.



Ik heb zin om mijn kleintje te zien!!!



Maar ook om mijn eigen kleren weer aan te kunnen en mijn lichaam weer in shape te hebben. Geduld!
Alle reacties Link kopieren
@goldstrike komt zeker dichtbij nu voor jou! Spannend!



@Lin vervelend dat je je zo voelt maar ik vind het ook wel weer logisch hoor. En je moet nu gewoon de dingen doen waar jij behoefte aan hebt en die voor jou goed voelen.



Ik merk ook dat ik veel sneller moe ben en dat alles wat ik doe in een veel trager tempo gaat.

Ben nog niet klaar met zwanger zijn maar wel echt super benieuwd naar onze kleine meid!



Maandag had ik de liggings echo, met de baby was alles goed maar de verloskundige zei wel dat ik weinig vruchtwater heb. Niet té weinig maar ze wilt wel voor de zekerheid bij 39 weken weer een echo maken om dit te checken als ik dan nog niet bevallen ben.

Maak me er verder maar niet te druk om.



Hoe is dat nu bij jou Zomer? Bij jou had de verloskundige toen toch ook gezegd dat je weinig vruchtwater hebt?
Alle reacties Link kopieren
@ flower: klopt, maar inmiddels is dit weer toegenomen.

Ik ga er ook vanuit dat dit momentopnamens zijn. Hoeveelheid vruchtwater verandert elke dag.

En ik heb me, toen ik het hoorde, voorgenomen me niet druk te maken. Als de baby het niet meer fijn heeft daarbinnen komt ie vanzelf (nou ja) naar buiten!

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Zomer dat het bij jou nu weer is toegenomen.

En verder denk ik er hetzelfde over als jou hoor! Haar blaas zat ook vol dus de vk zei al dat als ze dan geplast heeft het vruchtwater ook weer toe neemt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben morgen 39 weken en er helemaal klaar mee Sinds gister veel last van harde buiken de hele dag door en ik hoop maar de hele tijd dat het een voorteken is van de bevalling.



We hadden de verloskundige gevraagd om te schatten hoeveel het kindje zou gaan wegen, en ze zei dat het een groot kindje zou worden, misschien wel 8 pond!

Dus ik hoop niet te lang door te lopen want dat krijg ik er natuurlijk nooit uit
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames

Gisteren was mijn uitgerekende datum.

Sinds gisteravond verlies ik slijm en heb ik een soort ongesteldheids buikpijn. En veel harde buiken.



Ik ben benieuwd of het doorzet. Ik ben zo nieuwsgierig naar onze kleine!!

Vanmiddag nog een controle bij de verloskundige.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh goldstrike wat spannend!

Ik hou het forum in de gaten en wens je in ieder geval alvast heel veel succes!!
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend Goldstrike! Veel succes en hopelijk heb je snel je kleintje in je armen.
Alle reacties Link kopieren
Hier morgen 37 weken.. en ik kan niet meer zoveel last van hardebuiken steken en veel slijm verlies en vaak plassen licht in me hoofd ik hou het niet meer vol van mij mag ze komen
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

3 augustus bevallen van een gezonde zoon.

Heftige weeënstorm thuis weg proberen te puffen, maar niks geen adempauze.

Naar het ziekenhuis voor een ruggenprik en weeopwekkers omdat de ontsluiting niet vorderde en met 30 minuten persen en een knip was onze zoon er.



Een flinke jongen van 4300 gram en 53 centimeter. Mijn buik is nu ook echt leeg.

Nog 8 kilo en dan zit ik alweer op het gewicht van voor de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Goldstrike!!



Gefeliciteerd met jullie zoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven