Laatste weken zwangerschap

26-06-2016 21:22 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren


Ik vraag me af of er meer dames zijn die in hun laatste weken van de zwangerschap zitten en het leuk zouden vinden om met anderen in deze situatie te babbelen...

Klagen, tips, ervaringen delen, "heb ik wel genoeg van het een of ander", de bevalling, leuke kleding en babykamer items showen, "Ik verveel me tijdens mijn verlof", rare hormonen, slapeloze nachten, bedenk het maar.

Ik ben nu 31 weken zwanger en heb niet veel vriendinnen om me heen die het leuk vinden om alles aan te horen/of begrijpen waar ik allemaal mee bezig ben zo op het eind van de zwangerschap. Ik mis dit nu wel een beetje, zo op het eind...

Ik hoop dat er anderen zijn die gezellig met me mee willen praten



NaamLeeftijdKind Nr.uitgerekenddochter/zoonBijzonderhedenGwen30123-08DochterLeonie33122-09ZoonSuperwijf36223-08zoonDeadpool33121-08DochterCrazyCatLady27130-08ZoonJuliejetje292 (heeft al een zoontje) 9-09zoonKittymeisje3332-10ZoonGraag thuis bevallenFog30115-08Zoonmedische indicatie voor ziekenhuis bevalling. Bamboebeer 30 2 (zoon van 3,5) 19-09 Zoonmedische indicatie voor ziekenhuis bevalling.Melbourne8828116-09ZoonHertjeHertje362 (Heeft al een Dochter)19-09 verrassingmedische indicatie voor ziekenhuis bevallingWoman1983271?ZoonBubje2512-09DochterJustLikeSnow24115-10ZoonMedische indicatie ivm lichte hersenafwijkingLys25128-9Dochter



Milnita en Poosje zijn uit de tabel omdat we niets meer van ze lazen, ik hoop dat ze ondertussen aan het genieten zijn van hun baby.



Inmiddels bevrijd van de dikke buik, maagzuur, bekkenpijn, foodcravings, dikke voeten en handen en aan het genieten van de nieuwe kleine mensjes;



NaamLeeftijdKind Nr.uitgerekenddochter/zoonBijzonderhedenTinkeltje3031119-07zoon Bevallen 12-7 Xster29123-07zoon Bevallen 18-7 Lovely292 (heeft al een zoontje)16-06Zoon Bevallen 27-06 Bianchi 23 11-08 Dochter bevallen 28-07 Chryssa343 (een zoon van 5 dochter van 3)31-07 verrassing Bevallen van dochter Flappie 25 2 (zoon van 1,5) 31-07 Zoon bevallen 30-07 ZonZonZon - 2 (heeft al een Zoon) - Dochter bevallen 5-8 Ukkie291Dochter bevallen 4-8 Kitschy3217-08Dochter Bevallen 9-8 Donkey2519-08 verrassing Bevallen van Dochter 10-08 Sandy2917-08Zoon bevallen 11-8 Beschuitje262 (dochter van 2,5)17-08zoon bevallen 12-8
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd Flappie!
Hakuna Matata
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd Jans & Flappie!
anoniem_263027 wijzigde dit bericht op 30-07-2016 10:36
Reden: Ik was niet goed wakker
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeeeej Flappie!! Gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa nog een baby !! Gefeliciteerd flappie!




Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd! Nu wil ik ook haha..
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil ook! Moest vannacht wel 3x eruit om te plassen. En de weegschaal was ook niet lief tegen mij toen ik er net op ging staan. O en die baby? Die was me toch een partijtje druk vannacht, jeetje ik weet niet wat voor springveer hij gebruikt maar pijnlijk was het wel. Ik hoop heel erg dat hij aan het indalen is want heb steeds meer steken onderin.
Twee baby's! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd jans en flappie
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd jans en flappie!
Alle reacties Link kopieren
Flappie, ook gefeliciteerd!
Flappie gefeliciteerd geniet !
Alle reacties Link kopieren
Ik kon vannacht niet slapen dus ik heb volgens mij wel 20 bevallingsverhalen op internet gelezen.
Haha Donkey



Hier redelijke nacht gehad 1x eruit om te plassen. Wel veel harde buiken
Alle reacties Link kopieren
Haha donkey! Wel alleen maar super positieve verhalen toch zeker?



Hier geslapen als een roosje. Valt geen pijl op te trekken met die voorweeën en harde buiken.
Alle reacties Link kopieren
Jans en Flappie, gefeliciteerd!



Ik ben echt strontchagrijnig. Helse nacht gehad met voorweeën, constant moeten plassen en een hysterisch schoppende baby tot ongeveer 03.00 uur. Hele buik is nu beurs. Vanochtend bij het opstaan letterlijk staan gillen op de trap vanwege de steken onderin. Ben er zo klaar mee. Morgen uitgerekend, maar echt niet dat die baby zich gaat laten zien.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
quote:kitschy schreef op 30 juli 2016 @ 10:41:

Haha donkey! Wel alleen maar super positieve verhalen toch zeker?





Hmm viel mee, beetje van alles wat haha!

Maar ik vind het super interessant, en dan vooral het eerste deel, hoe weeën zomaar kunnen beginnen of opééns het water breekt, dat soort dingen. Dat geeft een mens hoop
Alle reacties Link kopieren
quote:Chryssa schreef op 30 juli 2016 @ 10:44:

Jans en Flappie, gefeliciteerd!



Ik ben echt strontchagrijnig. Helse nacht gehad met voorweeën, constant moeten plassen en een hysterisch schoppende baby tot ongeveer 03.00 uur. Hele buik is nu beurs. Vanochtend bij het opstaan letterlijk staan gillen op de trap vanwege de steken onderin. Ben er zo klaar mee. Morgen uitgerekend, maar echt niet dat die baby zich gaat laten zien. baby kom snel!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Jans en Flappie!
Alle reacties Link kopieren
Hoop echt dat je gevoel het verkeerd heeft en de bevalling vandaag of morgen inzet chryssa!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd jans en flappie

Hier helaas nog niks maar word gek van familie die vraagt of de kleine er al is de hele week al appjes hoe gaat het het?, en?, voel je al iets of nog erger je reageert niet ben je bezig vandaag maar Facebook afkicken en niet reageren op de appjes hopelijk stoppen ze dan met vragen als ze teleurgesteld worden dat ik ondanks niet reageren ook nog niet bevallen ben
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh dat lijkt mij heel erg vervelend Sandy! Ik roep hier al de hele tijd dat ik/wij iedereen op de hoogte stellen als de kleine dame er eenmaal is. Ze mogen best vragen hoe het is, maar dat gevis kan ik totaal niet tegen. Stel dat je twee weken over tijd gaat, ik zou helemaal gek worden. ik heb al uitgeschakeld op whats app wanneer ik online ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oooh chryssa ik hoop zo dat jou baby de volgende is!!
Ik heb op FB neer gezet dat men zelf wel leest of hoort wanneer de kleine uk geboren is. En dat ik niet zit te wachten op dagelijks tig berichtjes met vragen of de uk zich al aandient.



Moet zeggen dat het aardig helpt, ervaring van 1e keer was dat ik idd 2 weken overliep en STAPELMESJOKKE werd van al die vragen niet 1 of 2 maar wel 15x. GEK werd ik er van. Dus ik zet dit nu ongeveer wekelijks of om de paar dagen op mijn FB..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven