Geld & Recht alle pijlers

Epilator gekocht zonder oplaadsnoer

29-07-2016 09:17 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb gisteravond in een electronicazaak een epilator gekocht, nu blijkt met stomheid geslagen dat er geen oplaadsnoer bijzit die wel bij de handleiding staat aangegeven om hem op te laden.



IK vertrouw het nu niet echt meer, heb ik recht op geld terug zodat ik in een andere zaak ( Bol.com bv) dezelfde kan kopen? Ik bestel normaal alles via Bol, maar had een epilator met spoed nodig.



Heb ik nu ook recht op geld terug, ondanks dat het niet via internet is gekocht?



gr
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 29 juli 2016 @ 22:46:

[...]





Nou meid toch. Dat je nog zaken wilt doen met Bol! Onbetrouwbaar!!Eerste keer dat het gebeurd in 10 jaar bestellen bij ze, kan gebeuren.
quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 23:57:

[...]

Eerste keer dat het gebeurd in 10 jaar bestellen bij ze, kan gebeuren.



Net zoals het bij EP kan gebeuren dat ze vergeten het snoer erbij te doen.



En eerder was het nog 5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 21:17:

Update, het apparaat werkt niet naar behoren en hapert. Bol zou me vandaag een nieuwe opsturen, en deze moet ik retour sturen. Zit me ook niet mee he....







Dat zou ik vervelender vinden dan een missend snoer.
Er zit vast een konthaar van iemand anders in vast
Alle reacties Link kopieren
Dus toch een gebruikt product bij Bol.com. Dat is natuurlijk geen manier van zaken doen. Ik zou ze vanaf nu negeren en ergens anders bestellen.
quote:Dahlia74 schreef op 30 juli 2016 @ 08:13:

Dus toch een gebruikt product bij Bol.com. Dat is natuurlijk geen manier van zaken doen. Ik zou ze vanaf nu negeren en ergens anders bestellen.quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 23:57:

[...]

Eerste keer dat het gebeurd in 10 jaar bestellen bij ze, kan gebeuren.Bij bol.com is het blijkbaar dan weer geen probleem als er 1 keer iets mis gaat...
Alle reacties Link kopieren
quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 21:17:

Update, het apparaat werkt niet naar behoren en hapert. Bol zou me vandaag een nieuwe opsturen, en deze moet ik retour sturen. Zit me ook niet mee he....
Alle reacties Link kopieren
quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 14:13:

[...]



Nog nooit problemen gehad, en bestel al kleine 5 jaar dit soort apparatuur bij Bol.quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 23:57:

[...]

Eerste keer dat het gebeurd in 10 jaar bestellen bij ze, kan gebeuren.
quote:radeloosje88 schreef op 29 juli 2016 @ 21:17:

Update, het apparaat werkt niet naar behoren en hapert. Bol zou me vandaag een nieuwe opsturen, en deze moet ik retour sturen. Zit me ook niet mee he....







Dat je nog zaken wil doen met die ballentent zeg. Als je dat ding nou gewoon geruild had bij EP in plaats van uit je stekker plaat gaan dan had je nu waarschijnlijk een prima werkende epilator gehad.
quote:vivaratje schreef op 30 juli 2016 @ 12:43:

[...]





[...]





Scherp Hayek
quote:mwcactus schreef op 30 juli 2016 @ 12:46:

[...]









Dat je nog zaken wil doen met die ballentent zeg. Als je dat ding nou gewoon geruild had bij EP in plaats van uit je stekker plaat gaan dan had je nu waarschijnlijk een prima werkende epilator gehad.En gladde benen
Alle reacties Link kopieren
Gladde benen én bikinilijn voor op je nieuwe werk... hmm, had ik me daar druk over moeten maken, ipv over een goede werktas...?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiorah schreef op 30 juli 2016 @ 13:01:

Gladde benen én bikinilijn voor op je nieuwe werk... hmm, had ik me daar druk over moeten maken, ipv over een goede werktas...?Ligt eraan of je je benen moet spreiden op je werk . Als jij dat niet hoeft dan was het in jouw geval waarschijnlijk nuttiger om je druk te maken over je werktas.
quote:Fiorah schreef op 30 juli 2016 @ 13:01:

Gladde benen én bikinilijn voor op je nieuwe werk... hmm, had ik me daar druk over moeten maken, ipv over een goede werktas...?

Ik niet. Ik kan zelfs met ongeschoren oksels in de zomer aankomen. Niemand die dat ziet, omdat ik een jas aan moet



Maar het ligt inderdaad aan je werk
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiorah schreef op 30 juli 2016 @ 13:01:

Gladde benen én bikinilijn voor op je nieuwe werk... hmm, had ik me daar druk over moeten maken, ipv over een goede werktas...?Ik werk in de verkoop, dus best belangrijk dat ik er goed uitzie meid.
Alle reacties Link kopieren
quote:radeloosje88 schreef op 30 juli 2016 @ 19:57:

[...]

Ik werk in de verkoop, dus best belangrijk dat ik er goed uitzie meid.Wie verkoop je dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:radeloosje88 schreef op 30 juli 2016 @ 19:57:

[...]

Ik werk in de verkoop, dus best belangrijk dat ik er goed uitzie meid.Aan wie verkoop jij je bikinilijn dan? En verkoop je wel nieuwe spullen, of ben je al gebruikt? Kunnen ze jou ook terugsturen naar bol.com of beter eerst de landelijke klantenservice bellen?
Oke ik ging echt gewoon helemaal stuk. Wat een paniek...
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch niet echt?
Wat een mooi topic dit
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 30 juli 2016 @ 20:55:

[...]



WieWat verkoop je dan?Haar lichaam waarschijnlijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:radeloosje88 schreef op 30 juli 2016 @ 19:57:

[...]

Ik werk in de verkoop, dus best belangrijk dat ik er goed uitzie meid.



Ben je aangenomen in die klerenzaak?

Daar hoef je echt geen haarloze bikinilijn voor te hebben hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen watje, maar je bikinilijf met een epilator? Ik sta al te jodelen als ik mijn oksels doe, bikinilijn durf ik echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:titta schreef op 31 juli 2016 @ 12:51:

Ik ben geen watje, maar je bikinilijf met een epilator? Ik sta al te jodelen als ik mijn oksels doe, bikinilijn durf ik echt niet.Geprobeerd... Het is niet te doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 31 juli 2016 @ 13:10:

[...]



Geprobeerd... Het is niet te doen!Wat maar weer bewijst dat dit hele topic onzin is. Raadeloosje lijkt mij nou ook weer niet zo'n bikkel die haar hand er niet voor omdraait om een epilator op een van de meest kwetsbare delen van het lichaam te zetten. Met of zonder snoer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven