Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!







https://youtu.be/lrHJhKEtQEI



Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:



Pokemon Go voor beginners



Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
Kun je trouwens de naam van je account nog wijzigen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
voor de een is het om de pokemons te vangen.

voor de ander is het om zo hoog mogelijk level te komen, om vrienden mee te imponeren.

een ander wilt gyms veroveren of zijn eigen gym verdedigen met sterke pokemons.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 30 juli 2016 @ 12:44:

Kun je trouwens de naam van je account nog wijzigen?nee kan niet
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 30 juli 2016 @ 12:41:

[...]





Ik wou t net zeggen



Ik snap de lol daar niet van. Ik zet mn Pokemon in de gym neer voor de muntjes (ik wil een extra incubator kopen op termijn, als ik genoeg heb). Dus zo nodig in de gyms aan de gang hoeft al niet van mij.

En nou ja, ik vind dus inderdaad net het leuke van Pokemon Go dat je ze moet gaan zoeken en vangen. Het verzamelidee, zeg maar.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:spagroen schreef op 30 juli 2016 @ 12:45:

voor de een is het om de pokemons te vangen.

voor de ander is het om zo hoog mogelijk level te komen, om vrienden mee te imponeren.

een ander wilt gyms veroveren of zijn eigen gym verdedigen met sterke pokemons.



Dan nog geloof ik niet dat de bedoeling van dit topic is dat jij je accounts gaat lopen verkopen.

Ik ga je dus maar staffen geloof ik.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 30 juli 2016 @ 12:47:

[...]





Dan nog geloof ik niet dat de bedoeling van dit topic is dat jij je accounts gaat lopen verkopen.

Ik ga je dus maar staffen geloof ik.



Goed dat je hebt gestaft!



Voor mij is t verzamelen en het vinden van nieuwe pokemon ook t leukste van t spel.



Trainen en vechten wil ik nog wel gaan doen maar is voor mij niet de hoofdzaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er trouwens al best veel vinnik.

Caught 60, seen 62.

En net level 14.



Tis hier verder op het dorp vrij dood met de Pokemons vanmorgen.
668, the neighbour of the Beast
quote:AnAppleADay schreef op 30 juli 2016 @ 12:38:

De score van een half uur(!) in winkelcentrum Alexandrium: 8 Drowzees, 2 Jynx (had ik nog niet), een Nidoran vrouwtje (had ik nog niet), een Poliwhirl, een Oddish (van 450cp), een Krabby, een Koffing en natuurlijk wat grut.



Ik moet hier vaker naartoe Netjes! Ik wil zo ook nog even de deur uit maar wil Rotterdam centrum vermijden ivm zomercarnaval. Misschien ook maar richting alexandrium
Alle reacties Link kopieren
Haha ben maar eens gaan kijken op marktplaats maar daar worden er ook accounts aangeboden. Wat bizar! Geen lol aan toch.



Ik ga straks weer eens even jagen, heb het druk gehad laatste tijd dus geen pokemon tijd helaas. Wel is mijn vriend een paar keer ballen voor me gaan halen dus daar kan ik wel weer even mee vooruit.



Neefje van 6 en nichtje van 9 waren hier. Neefje vond het geweldig leuk om steeds op het scherm te kijken of er een pokemon kwam en dan erop te tikken. Hij mocht dan steeds 2 ballen proberen lukte het niet om te vangen dan deed ik het alsnog.

En hij maar meekijken. Hij kende al vrij snel allerlei pokemon. Je hebt een ratata tante IBI, je hebt een weedle tante IBI enz. Was leuk!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ow hee marktplaats houdt het wel in de gaten want spontaan zijn die accounts eraf gehaald.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:spagroen schreef op 30 juli 2016 @ 12:38:Hoe kom je aan die "blanco" accounts?Volgens mij is het dus niet mogelijk om een blanco account zonder naam te maken.
Alle reacties Link kopieren
Account kopen vind ik ook geen lol aan, snap dat ook niet. Vind het veel te leuk om zelf te jagen en pokemon te verzamelen. Trainen en gym wil ik later in spel ook nog wel gaan doen, maar eerst nog maar eens verder gaan met (sterkere) pokemon verzamelen.



En straks ook nog maar even op pad wat pokemon vangen. En heb 5 km bijna uitgebroed, hoef nog maar 0,5 km dus ook goede reden om rondje te lopen, zodat ik kan kijken of er iets leuks uit komt.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist een Chansey uit mijn ei, had een van jullie die al?

Ik voel me nu helemaal Zuster Joy

Ik had ook een Chansey uit een 10 km ei
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 30 juli 2016 @ 13:24:

Zojuist een Chansey uit mijn ei, had een van jullie die al?

Ik voel me nu helemaal Zuster Joy

[afbeelding]Ja die is schattig he, die heb ik ook uit een ei.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik had Mr. Mime uit mijn 10k ei.

Nu mijn tweede en derde aan het hatchen, maar ik moet nog even. Verste staat nu op 7,1. Dat begint al op te schieten dus.
668, the neighbour of the Beast
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2016 14:21
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
5 k ei, tataraaa.. een rattata
Alle reacties Link kopieren
Rattata's zitten toch alleen in 2k eieren?



Ik heb net een Ponyta gevangen.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb nog steeds geen 10km eieren gehad, maar er staat er wel weer eentje van 5km op uitkomen.

Heb dit weekend eindelijk tijd om eens wat verder rond te kijken dan alleen rondom huis en werk, dus zo maar eens op pad!



Ik las nog dat iemand vroeg wie er al in pretparken of dierentuinen was geweest, ik was vorig weekend in de Efteling en daar struikelde je over alle Pokemon. Uiteraard ook veel Ratatta's en Pidgey's, maar heb verder daar gevangen:

-Dratini

-Squirtle

-Shellder

-Geodude

-Sandshrew

-Ekans

-Electabuzz

-Ponyta

-Jigglypuff



En zo'n beetje alles is een Pokestop of gym, dus das ook wel nice!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 30 juli 2016 @ 12:33:



Zou je trouwens altijd pokemon in je eigen huiskamer kunnen vangen?

Als ik kijk hier op het dorp zitten ze een beetje op vaste plekken zeg maar. Bepaalde hoeken waar altijd vanalles spawnt, maar ook straten waar nooit iets te bekennen is.

Zouden die mensen in die laatste straten gewoon geen pokémon kunnen vangen of komen ze wel als die mensen zouden spelen?Ik kan echt nooit iets vangen hier in huis. Vind ik wel erg jammer, lijkt me wel leuk en lekker lui als ik dat wel zou kunnen. Maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik pas een dagje op de teckel van mijn ouders. Het beestje weet niet wat hem overkomt, we zijn zo'n 15 pokestops langs geweest, zijn uitlaatrondje werd steeds groter. Net met mijn eerste lucky egg en lure van level 10 naar level 13 gegaan.

En nu de neiging ook even naar Alexandrium te rijden
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Yay! Een Lickytung in de woonkamer van 358 cp in de woonkamer!
quote:Marquise schreef op 30 juli 2016 @ 14:54:

Yay! Een Lickytung in de woonkamer van 358 cp in de woonkamer!Nice!
Ik heb nu caught: 66, seen: 66, met level 16



Straks richting een vriendin en ondertussen wat pokéstops afgaan. Ik heb nu de tic dat ik minimaal 100 pokéballs wil. :')

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven