Heeft Primark een forum?

30-07-2016 00:34 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, heeft Primark naast Primania ook een officieel forum?



Ik kan alleen deze vinden -



En als ik naar primarkforum.nl ga dan wordt ik na die Primark club doorverwezen..



Als jullie wat meer weten dan hoor ik het graag natuurlijk, alvast bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2016 09:51
Reden: verwijderd ivm reclame
% gewijzigd
en maak me daar ook soms schuldig aan
Alle reacties Link kopieren
Gezellig topic :popcorn:!

Leuk dit leesvoer in mijn nachtdienst.




Dit is toch gewoon verkapte spam
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 30 juli 2016 @ 04:24:





Dit is toch gewoon verkapte spam



Nee joh, dit is gewoon een puber die megafan van de Primark is.

Zou niet weten waarom met kleding die al uit elkaar valt als je er naar kijkt maar goed, ieder z'n ding.



Oh, en rustige nachtdienst verder!
Als autist naar de Primark gaan.

Dat moet me een feestje zijn...



Een Primark op het Damrak. Hel! Dan is de armoe compleet in die buurt.
Heeft Amsterdam geen primark? Zelfs Arnhem heeft een primark
Primark? Dat is toch die winkel waar ze allemaal kleding van slechte kwaliteit verkopen die door uitgebuite vrouwen en kinderen is gemaakt?
quote:Tr0tter schreef op 30 juli 2016 @ 08:03:

Primark? Dat is toch die winkel waar ze allemaal kleding van slechte kwaliteit verkopen die door uitgebuite vrouwen en kinderen is gemaakt? Geen idee, mannen blijven buiten staan bij primark
Ik heb er nog nooit iets gekocht, maar ik lees/hoor/zie wel eens wat in de media.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiesekee schreef op 30 juli 2016 @ 00:50:

Off topic misschien, ik ben er nooit geweest, maar een webshop zou leuk zijn De postzegel is dan duurder dan de kleding :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 30 juli 2016 @ 08:03:

Primark? Dat is toch die winkel waar ze allemaal kleding van slechte kwaliteit verkopen die door uitgebuite vrouwen en kinderen is gemaakt? Dat zegt de media maar is het ook zo of gewoon weer een ongefundeerd vooroordeel?
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:00:

[...]





Jij moet nog meer computeren, man wat een agressief iemand ben je.



Ben hier nog geen 5 minuten lid, stel één vraag en krijg me even een lading over me heen, bah.



Ik heb al screenshots van dit allemaal gemaakt, en ga hier een blog over schrijven. Dit is echt te gek voor woorden.



Wees wel heel erg voorzichtig, je hebt zo een proces aan je broek wegens het schenden van rechten wanneer je teksten van hier naar elders kopieert.

Lees ook vooral eerst even de forumregels.
Niet geschoten is altijd mis
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:33:

[...]





Nog niet en we krijgen direct de grootste met 5 verdiepingen!De hel heeft toch 7 lagen, niet 5?
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:00:

[...]





Jij moet nog meer computeren, man wat een agressief iemand ben je.



Ben hier nog geen 5 minuten lid, stel één vraag en krijg me even een lading over me heen, bah.



Ik heb al screenshots van dit allemaal gemaakt, en ga hier een blog over schrijven. Dit is echt te gek voor woorden.Op mijn teksten zit copyright en lees eerst maar even de regels door. Het zonder toestemming kopiëren en publiceren van berichten kan gevolgen hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:00:

Ik heb al screenshots van dit allemaal gemaakt, en ga hier een blog over schrijven. Dit is echt te gek voor woorden.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:25:

[...]





Ook al weer zo kort door de bocht..



Ik heb een prachtig leven en naar mijn inziens stelde ik een hele normaal vraag, maar er waren 2 vrouwen die gingen helemaal los, er was er één bij die deed normaal.



Heb je het nou ook over mij?



Ik ging niet los hoor. Dat gaat heel anders, maar dat doe ik alleen IRL, niet online.



Ik stelde een vraag, omdat ik me oprecht niets kan voorstellen bij een Primark-forum. (Of bij een forum van welk ander bedrijf dan ook.)

En omdat ik dacht dat je zelf zo'n forum aan het opzetten bent en hier een beetje komt spammen peilen of daar behoefte aan is. Dat laatste denk ik nog steeds, vooral toen je begon over dat media team (sic) dat "wij" hebben.



Maar lief van je dat je er een rel van maakt.

*schrapt "rellen op het forum" van bucketlist*
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bosbessen schreef op 30 juli 2016 @ 10:24:

[...]



De hel heeft toch 7 lagen, niet 5?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven