Man met vriendin

24-07-2016 15:59 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het doel waarom ik deze post hier plaatste heb ik bereikt, er is nogal een discussie ontstaan over drugsgebruik en het studentenleven in het algemeen en dat is niet wat ik wilde veroorzaken. Sommige van jullie zijn echt onredelijk en ontzettend kortzichtig. Ik had van tevoren beter moeten kijken wat de doelgroep was van de dit topic, want mijn vraag om advies sluit hier absoluut niet op aan. Excuus. Ik verwijder verder mijn berichten, vind het belachelijk dat iedereen zo radicaal reageert. Er waren wat adviezen waar ik echt wat mee kan, die volg ik op. Maar ik vind de toon die wordt aangeslagen naar mij toe echt onredelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:gpdmoh schreef op 24 juli 2016 @ 19:01:

Ik was te laat om de OP te lezen, aangezien deze al weg is. Maar ik heb alle reacties gelezen en verbaas me echt over het drugsgebruik. En dan bedoel ik juist te zeggen dat ik ook aan de universiteit studeer, en ik ook heel erg veel medestudenten ken die regelmatig drugs gebruiken. En dan bedoel ik allerlei soorten drugs: xtc, 4f, coke etc. Ik snap dus wel wat TO zegt. Ik krijg steeds meer het gevoel dat student zijn en drugs gebruiken hand in hand met elkaar gaan, en dus lang niet meer alleen voor de verveelde dorpsjongeren is.



Ik wil hier btw niet mee zeggen dat ik drugs goedkeur. Zelf ook nooit gebruikt, maar ik wil wel zeggen dat tijden veranderen en ik denk dat we op dit moment een 'trend' zien onder drugs gebruikende jongeren.Dit is wel echt waar ja. Maar dan nog, drugs gebruiken omdat je niks te doen hebt is gewoon heel raar.
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 24 juli 2016 @ 19:35:

Wil je ons gezamenlijke advies nog weten?



Nu wil ome Arie graag mee met nichtje. Hij ziet een dagje Amsterdam "met lekkere geile wijven en een goeie snuif" wel zitten. Maar oma vindt dat niet goed. Nichtje vindt het wel weer cool als gekke ome Arie meegaat. Mijn man wil dan weer mee om ome Arie in toom te houden. Ik ben er dan weer een beetje huiverig voor om hem alleen naar onze hoofdstad te laten gaan. Vooral dat losbandige studentenleven staat me wat tegen.

Wat zouden jullie doen?

Ikzelf denk er nu over om dan ook maar te gaan en opa eens mee te nemen voor een verzetje. Maar ja, hoe scheep ik oma dan weer af? En waar laat ik de kinderen? bij oma natuurlijk, duhuh
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
[quote][me
Alle reacties Link kopieren
waarom gaan tegenwoordig TO,s zo zuur doen naar de reageerders met opmerkingen alsof we allemaal maar burgerlijke tutten zijn
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 24 juli 2016 @ 21:43:

waarom gaan tegenwoordig TO,s zo zuur doen naar de reageerders met opmerkingen alsof we allemaal maar burgerlijke tutten zijn een klassieker vn mensen die niet tegen feedback kunnen. ze gaan bv in de verdediging of in de tegenaanval. in dit geval dus het laatste.
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 24 juli 2016 @ 19:35:

Wil je ons gezamenlijke advies nog weten?



Nu wil ome Arie graag mee met nichtje. Hij ziet een dagje Amsterdam "met lekkere geile wijven en een goeie snuif" wel zitten. Maar oma vindt dat niet goed. Nichtje vindt het wel weer cool als gekke ome Arie meegaat. Mijn man wil dan weer mee om ome Arie in toom te houden. Ik ben er dan weer een beetje huiverig voor om hem alleen naar onze hoofdstad te laten gaan. Vooral dat losbandige studentenleven staat me wat tegen.

Wat zouden jullie doen?

Ikzelf denk er nu over om dan ook maar te gaan en opa eens mee te nemen voor een verzetje. Maar ja, hoe scheep ik oma dan weer af? En waar laat ik de kinderen?Bij TO maar dan moet je het wel op een zondag plannen want dan heeft ze toch niks te doen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 juli 2016 @ 17:05:

[...]



Dan tref je de verkeerde kerels, de wereld zit vol met mannen die niks liever doen dan het een vrouw naar het zin te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven