Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 4!

30-07-2016 09:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren




En hier kunnen we weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
tvp

mooie collage Male
Wat een leuke op!
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Erg mooie openingspost!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi gedaan de OP! Weer fijn verder lezen
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Mooie OP!



tevens tvp
tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
tvp
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
Mooie op!
Mooie OP! Je had Lindsay erbij moeten zetten voor het niet/schijnzwanger deel. quote:nicolaatje schreef op 30 juli 2016 @ 11:52:

Blijkbaar heb je in Engeland ook een gezin met nu 19 kinderen en hebben zij aan een Engelse 16 kinds and counting meegedaan.

http://www.metronieuws.nl ... oeder-bevalt-van-19e-kindO ja daar heb ik een deel van gezien. Ik vind het eigenlijk wat sneu, die ouders hebben issues na hun adoptie als ik het zo hoorde en die vrouw wil maar een zo groot mogelijke familie maken omdat ze geen familie heeft. Zelfs die kinderen waren daar toen al niet erg positief over.
Wat een hummeltje die van Liv Tyler.

Alle reacties Link kopieren
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
Virginia met Djelisa.



Alle reacties Link kopieren
Duncan Jones is precies zes maanden na het overlijden van zijn vader David Bowie zelf vader geworden van een zoon.



Duncan maakte het blije nieuws vrijdag op Twitter bekend. De filmmaker en zijn vrouw Rodene Ronquillo hebben hun zoon Stenton David Jones naar zijn overleden grootvader David Bowie genoemd.



David Bowie overleed zondag 10 januari. Het was Duncan die de dood van zijn vader destijds moest bevestigen. Een maand later in februari maakte Jones het nieuws bekend dat hij vader werd. De Warcraft-regisseur trouwde in 2012 met fotografe Rodene Ronquillo in 2012 en was het enige kind van David en Angie Bowie.
Alle reacties Link kopieren
Yeuhhhh TVP!
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 30 juli 2016 @ 10:13:

[...]





Ik had zin om even wat in elkaar te fröbelen.



en als we niet te snel schrijven dan bevallen al deze dames in dit topic.

Het zijn Blake Lively, Katherine Heigl, Candice Swanepoel, Behati Prinsloo, Megan Fox en Blac ChynaZal ik even een foto van mezelf sturen dat je mij er ook nog in plakt?
Alle reacties Link kopieren
Blac Chyna in een ietsje - ietsje maar - te kleine jurk







Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 30 juli 2016 @ 15:28:

Virginia met Djelisa.Wat heeft die Virginia voor een onflatteus kapsel? En wat oogt ze ouwelijk in haar gezicht. Ze is 23 of zo maar lijkt wel midden 40. Djelisa ziet er leuk uit. Doet me denken aan Shiloh.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetFirefly schreef op 30 juli 2016 @ 18:31:

[...]



Wat heeft die Virginia voor een onflatteus kapsel? En wat oogt ze ouwelijk in haar gezicht. Ze is 23 of zo maar lijkt wel midden 40. Djelisa ziet er leuk uit. Doet me denken aan Shiloh.Nou, zeg dat! Is Djelisa dat kind van meneer cactus?
Life is short. Smile while you still have teeth.
Alle reacties Link kopieren
Yep, jongste dochter van Peter Jan Rens. Zijn andere dochter, Lutein is met haar 36 jaar een stuk ouder dan haar 'stiefmoeder'. Al heeft PJ bij haar alleen als donor gediend.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven