Mallorca

30-07-2016 22:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen aan goede en leuke hotels of appartementen op Mallorca. We willen volgend jaar gaan en dan niet in drukke El Arneral maar bijvoorbeeld Palma Mallorca of Ca'n Pastilla.
Alle reacties Link kopieren
Wil je het eiland verkennen? Dan is het een goed idee om halverwege je vakantie te verkassen en aan een andere kant vh eiland te gaan zitten.

Dan verlies je minder tijd met verplaatsingen.



(Algemene tip; concrete hoteltips heb ik niet)
Alle reacties Link kopieren
Internet en reisbureau?
Alle reacties Link kopieren
Zoover is een goeie!
Hotel Playa in Can pastilla. Ben ik een paar jaar terug geweest en was er toen tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn dat beide geen drukke plaatsen....
Alle reacties Link kopieren
Idd internet en reisbureau en zoover..dat weet ik maar ik dacht misschien is iemand pas nog geweest en kan me iets aanraden.



Aliva..we blijven liefst gewoon op een plek



Woeffie..bedankt ik ga even zoeken naar dat hotel.
Kijk op D reizen
Ik heb een keer een paar dagen in het binnenland gezeten in een hotelletje, die ik overigens niet aanraad, de bedoeling was dat we vanuit daar met een huurauto rond gingen rijden, helaas ging dat feest niet door wat mijn rijbewijs was gestolen net voor de vakantie.

Anders had het vast leuk geweest ondanks het shithotel, waar we toen een paar dagen in 'vast' zaten.

Daarna een dag of 5 in palma gezeten, dat was superleuk! Hele leuke stad met restaurantjes, overdag namen we vaak een taxi naar cala de contesa, een mooi en leuk strandje. Taxi is er gelukkig goedkoop.

We sliepen in Isla de Mallorca & spa, prima hotel, niet heel bijzonder. Goed ontbijt en zwembadje. Via de boulevard een mooie wandeling naar het centrum, terug namen we vaak een taxi.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je met Palma Mallorca Playa de Palma? Daar zou ik niet naar toe gaan: druk met zuipende jongeren namelijk.
Alle reacties Link kopieren
AirBnb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven