Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!







https://youtu.be/lrHJhKEtQEI



Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:



Pokemon Go voor beginners



Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
Level 20 schijnt zo te gaan...







Ben zelf level 16 en zo erg is het (nog) niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad het idee dat veel meer Pokemon wegrennen naarmate de levels hoger worden. Zelfs als ik ultraballen gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag naar Kijkduin geweest, wat een mensen haha.

Wel heel leuk, een lucky egg aan gezet en wezen vangen, 17 magnemite, 10 voltorb, 6 magikarp, 2 growlite, 2 vulpix, een jigglypuf, quebone, farrow, omanyte, magneton, 3 meowth en een venomoth.

En dat in een half uur.



Morgen misschien weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op vakaaaaantie. Kijken of er elders spannender pokemon zitten
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Vanavond was echt helemaal niks. Al mijn pokeballen op, omdat alle pokemon uit de ballen knalden en er veel ballen later vandoor gingen. Toen met great balls verder, want er was een Beedrill en die heb ik nog niet. Maar al die ballen hadden een afwijking naar links. Niet mee te mikken. En als ik al eens raak gooide, knalde het kreng weer uit de bal. Tot ik geen ballen meer had. Stond dat beest me aan te kijken en ik kon er niks meer mee. Jammer. Morgen maar eens langs wat stops lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 30 juli 2016 @ 21:41:

Ik ga op vakaaaaantie. Kijken of er elders spannender pokemon zitten Fijne vakantie en succes met vangen!
Alle reacties Link kopieren
Das balen.

Ik zit redelijk goed in de pokeballs geloof ik. 50 gewone en 20 great balls. Maar idd, hoe hoger je komt, hoe vaker die kregen uit hun bal komen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik had op een hele goede dag gehoopt (dagje dierentuin), maar er was helemaal niks! En volgens mijn stappenteller heb ik 7,5 K gelopen, volgens mijn pokemon-app 1,8 kilometer..... Dus zelfs geen eieren uitgebroed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 30 juli 2016 @ 21:53:

Ik had op een hele goede dag gehoopt (dagje dierentuin), maar er was helemaal niks! En volgens mijn stappenteller heb ik 7,5 K gelopen, volgens mijn pokemon-app 1,8 kilometer..... Dus zelfs geen eieren uitgebroed.Die stappenteller van de pokemon-aop klopt niet. Staat er bij m'n ei dat ik nog maar 10m hoef, maar dan moet ik 100m lopen voor die 10m.
quote:Marels schreef op 30 juli 2016 @ 21:48:

Das balen.

Ik zit redelijk goed in de pokeballs geloof ik. 50 gewone en 20 great balls. Maar idd, hoe hoger je komt, hoe vaker die kregen uit hun bal komen.Oh dat is echt weinig, vooral in hogere levels, dan kan je er al 10 aan één pokemon kwijt zijn. Ik heb iets van 200 pokeballs en dan nog great en ultra balls (wel een tas upgrade, vond ik echt nodig)
Er is een nieuwe update! Nog niet te downloaden bij mij, maar zal wel snel komen dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 30 juli 2016 @ 22:11:

[...]





Oh dat is echt weinig, vooral in hogere levels, dan kan je er al 10 aan één pokemon kwijt zijn. Ik heb iets van 200 pokeballs en dan nog great en ultra balls (wel een tas upgrade, vond ik echt nodig)



Voorlopig red ik het er prima mee. Ook al ben ik soms idd veel ballen aan een pokemon kwijt. Heb tijden gehad dat ik er maar 15 had.

Ik klaag niet.



Maar ik loop dan ook niet hele dagen pokemons te vangen, ben verre van zo fanatiek.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 30 juli 2016 @ 22:13:

[...]





Voorlopig red ik het er prima mee. Ook al ben ik soms idd veel ballen aan een pokemon kwijt. Heb tijden gehad dat ik er maar 15 had.

Ik klaag niet.



Maar ik loop dan ook niet hele dagen pokemons te vangen, ben verre van zo fanatiek.Ik merk het vooral bij lures, dan ga je er echt super snel doorheen. Zie dan ook wel eens mensen wegrennen om langs wat andere pokestops ballen te halen (en dan natuurlijk potions te krijgen )
Alle reacties Link kopieren
Vanavond nog even gaan lopen en het was helemaal niks, de app liep steeds vast. Zo frustrerend want ik wilde m'n lucky egg inzetten en m'n 10km ei uitbroeden. Ik dacht zelfs even dat het aan mijn internet lag, ik heb een extra bundel genomen en ik was bang dat die niet zou werken. Eenmaal weer thuis zag ik dat ik nog maar 200m hoefde voor m'n ei, dus toch maar weer naar buiten, lucky egg aangezet en nog een incense (die deed vrij weinig overigens). Van level 11 naar 13 gegaan, yeah!

Uit m'n 10km ei kwam een Eevee, ik vond het niet zo erg, ik had er nog maar 2 van. M'n 2 km ei was ook uitgekomen, die was mooier; een shellder die had ik nog niet.

Toch nog leuk gepokemond dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in level 14. Caught 42, seen 44.

Ik vang veelal vanuit huis, op weg naar het werk of als ik rondje met de hond loop. Voor de rest durf ik er niet te veel mee op pad te gaan haha. Iedereen die ik op straat tegen kom en die op zijn telefoon kijkt, denk ik die is pokemon aan het vangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tijdens een rondje vanmiddag naar Level 11 gegaan. Uit een ei kwam Squirtle (had ik nog niet) en ik kwam onderweg een Meowth tegen (had ik ook nog niet!) en een Fearow.



App liep wel vaak vast, dus ik hoop dat de update gaat helpen!
Alle reacties Link kopieren
Dagje Scheveningen. Heel veel pokemon die je bij ons niet of zo goed als niet ziet.

Helaas batterij snel dood en geen powerbank mee maar toch 7 nieuwe soorten erbij en heel wat gevangen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Merlijne schreef op 30 juli 2016 @ 22:12:

Er is een nieuwe update! Nog niet te downloaden bij mij, maar zal wel snel komen dan.Ik lees in t artikel dat ze de voetjes bij nearby eruit hebben gehaald. Ben benieuwd of en wat er voor in de plaats is gekomen. Anders heb je niks aan die nearby functie
Alle reacties Link kopieren
Oh, heb weer een gym geprobeerd... maar kan er echt niks. Ik maar als een gek tikken en swipen op dat ding, maar helaas



Het zal ongetwijfeld een vermakelijk schouwspel geweest zijn voor iemand die me heeft zien zitten op dat bankje in het park
quote:CherokeeRose1977 schreef op 30 juli 2016 @ 23:01:

[...]





Ik lees in t artikel dat ze de voetjes bij nearby eruit hebben gehaald. Ben benieuwd of en wat er voor in de plaats is gekomen. Anders heb je niks aan die nearby functieSerieus? Wat stom! Dan is het hele zoeken er toch af?
Mijn app is geüpdatet en de voetjes zijn inderdaad weg. Voor nu wel beter, dan dat die voetjes helemaal niet werken. Ik hoop wel dat het terugkomt, pokevision gebruiken is zo wel erg verleidelijk en dat maakt het toch iets te gemakkelijk voor mijn gevoel.
Bij mijn de voetjes ook weg. Zo hoeft het van mij niet meer hoor , het zoeken vond ik het allerleukste!
Alle reacties Link kopieren
Die nearby-functie heeft alleen de eerste paar dagen na de release gewerkt. Een gemis is het nu niet maar ik had wel verwacht dat ze die functie nou eens zouden fixen.
quote:Ooze schreef op 31 juli 2016 @ 01:11:

Die nearby-functie heeft alleen de eerste paar dagen na de release gewerkt. Een gemis is het nu niet maar ik had wel verwacht dat ze die functie nou eens zouden fixen.Vind je het echt geen gemis? Ik speel vanaf het begin en vond het heerlijk om er met vriend op uit te gaan en al speurend idd de pokemon te vinden die je zocht.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem van de "voetjes-funcie" is dat het een enorme last was op de servers.

Die voetjes zijn dan ook (plus het hoge gebruikers aantal) de reden dat er zoveel storingen waren.



Ik denk dat ze de boel beter aan het inrichten zijn voordat deze functie weer terugkomt... en voor dat ze een oplossingen hebben willen wij de functie niet eens terug gok ik zo..



EDIT: Ik mis de functie ook. Heerlijk speurneuzen. Pokévision heeft dat nu een beetje overgenomen, zie veel mensen het gebruiken, maar toch te veel cheaten voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven