Rollercoaster van emoties

30-07-2016 21:32 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja daar was hij dan... mijn hart ging sneller kloppen als hij op mijn werk langskwam. Na een paar keer toch maar even Facebook doorzoeken naar hem. En ja hoor daar was hij maar helaas had al een relatie. Af en toe toch nog maar even blijven gluren en opeens ja hoor t was over tussen hun. Mijn hart maakte een sprongetje ???? verder niks mee gedaan tot afgelopen januari. Wie kwam ik tegen op een datingsite.... juist hij. Al snel raakte we aan de praat en ook al snel was de eerste date gemaakt. Voelde als thuiskomen. Na een lange tijd single ging mijn hart weer open. Wat een leuke tijd hadden we samen. Rozen een ring en ik werd op handen gedragen. Hij ging opzoek naar een huisje en aangezien we geen 18 meer zijn was daar de vraag kom je bij me wonen? Eerst ging hij nog op vakantie naar Suriname en daarna kreeg hij de sleutel. En toen ging het mis. Samen een huis opknappen mijn familie die overal geholpen heeft. Maar toen t bijna klaar was kwam het aantrekken en afstoten en een dame die haar best deed om te laten merken dat ze hem erg leuk vind. Zus van zijn vrienden en voor die tijd deed hij nogal veel met hun. Hij maakte het uit op een dag huilend maar goed dit wad zijn keuze. Dag erna was hij er weer dit wilde hij toch ook niet. De sex werd daarna fantastisch hij appte veel en deed zijn best. Maar helaas was van korte duur. Zo lief en warm als hij was veranderde hij in hard en koud. Op een dag kon ik mijn spullen gaan halen en de sleutel neerleggen zonder dat het hem wat deed. Appte nog wel maar het was niet meer fijn. Tot op een dag ik een SMS kreeg het werkt niet meer tussen ons en ik wil dat je me met rust laat. Weken erna kom ik erachter dat hij met die vrouw heeft die al liep te stoken. Heel raar heeft ze mij geblokkeerd op Facebook zonder dat ze me kent. Hopen dat ze heel gelukkig worden in het huis wat ik heb ingericht met hem. Waar spullen staan die ik gekocht heb en samen naar mijn kaarsen kijken 's avonds. Maar ja de pijn die ik voel wil niet weg en ik weet dat hij me tranen niet waard is. Maar dit was echte liefde voor mij
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet zuigt
"People, what a bunch of bastards"
Ok
Als je het echte liefde blijft noemen nadat hij je zo keihard midden in je smoel heeft geslagen, wordt het tijd om aan je eigenwaarde te gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
Geef het tijd..en zoals vaak wordt gezegd hier, blokkeer al het contact en move on! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar het komt echt weer goed met je!
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 30 juli 2016 @ 21:37:

Als je het echte liefde blijft noemen nadat hij je zo keihard midden in je smoel heeft geslagen, wordt het tijd om aan je eigenwaarde te gaan werken.Hear hear. TO, dat je baalt en verdriet hebt is vast logisch. Je kerel klinkt alleen nou niet bepaald als een.. sympathieke meneer. Wat wil jij?
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Ja in mijn hoofd weet ik het allemaal wel. Maar mijn hart moet nog even mee. Bedoelde meer dat het voor mij zo voelde in het begin vooral. Heb me vergist het liefste een paar antwoorden maar negeren is de makkelijkste weg voor zwakke mannen. En ik hoop dat ze door m'n stoelen zakken
Alle reacties Link kopieren
Knuffel
Alle reacties Link kopieren
quote:missanoniem1989 schreef op 30 juli 2016 @ 21:45:

Knuffel
Alle reacties Link kopieren
quote:Annie1964 schreef op 30 juli 2016 @ 21:38:

Alle reacties Link kopieren
Wat voor jou echte liefde was, was voor hem een rebound.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:rozea schreef op 30 juli 2016 @ 21:38:

Geef het tijd..en zoals vaak wordt gezegd hier, blokkeer al het contact en move on! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar het komt echt weer goed met je!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 30 juli 2016 @ 21:48:

Wat voor jou echte liefde was, was voor hem een rebound.I know maar ja liefde maakt blind he...
Alle reacties Link kopieren
Je was/bent leuq voor de neuq. Helaas.



Hoe kan het trouwens dat iemand je blokkeert op FB die je toch al niet had als FB-vriend(in)?
wij slapen nooit.
quote:Diddie_Boho schreef op 30 juli 2016 @ 21:39:

[...]





Hear hear. TO, dat je baalt en verdriet hebt is vast logisch. Je kerel klinkt alleen nou niet bepaald als een.. sympathieke meneer. Wat wil jij?Wie is jouw profielfoto?
Alle reacties Link kopieren
Een willekeurige vreemde die mij wel aanstond onder CC licentie van het wereld wijde web
"People, what a bunch of bastards"
quote:Diddie_Boho schreef op 30 juli 2016 @ 22:04:

Een willekeurige vreemde die mij wel aanstond onder CC licentie van het wereld wijde web Oh. Wel lekker wijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 30 juli 2016 @ 21:53:

Je was/bent leuq voor de neuq. Helaas.



Hoe kan het trouwens dat iemand je blokkeert op FB die je toch al niet had als FB-vriend(in)?Ja ik weet het! Ik heb geen idee hoe je iemand blokkeert zonder vrienden te zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 30 juli 2016 @ 22:07:

[...]





Oh. Wel lekker wijf.Dat vond ik nou ook
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Die man is een lul met vingers.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabine178 schreef op 30 juli 2016 @ 22:12:

[...]





Ja ik weet het! Ik heb geen idee hoe je iemand blokkeert zonder vrienden te zijn

En toch weet je dat zij je heeft geblokkeerd. Hoe dan? Als ik iemand niet als FB-vriend(in) heb, valt er niks te blokkeren nl. Wat wél kan, is dat iemand zijn/haar instellingen zodanig heeft ingesteld dat niemand zomaar contact kan opnemen. Da's iets anders dan blokkeren.



Over de man in kwestie: laten gaan.
wij slapen nooit.
Wat een eikel,

Wees blij dat je van hem bent verlost, dat gevoel komt nog wel.

En denk maar zo, het huis dat jij hebt ingericht daar kijken zij nu tegenaan, met de wetenschap dat het dus jullie "dingetje" was en niet van hen.

Kortom zij worden nog steeds geconfronteerd met jouw stempel op het huis, en jij kunt lekker verder opnieuw beginnen zonder hen.

misschien een beetje flauw, maar toch een beetje voldoening..;-)

sterkte!
quote:Diddie_Boho schreef op 30 juli 2016 @ 22:15:

[...]



Dat vond ik nou ook Goede benen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabine178 schreef op 30 juli 2016 @ 21:51:

[...]





I know maar ja liefde maakt blind he...



Kan je trouwens ook erg goed mee slaan :D
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven