Werk & Studie alle pijlers

Vrouwelijke software ingenieer

29-07-2016 21:16 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,



De titel zegt het al. Ben aan het twijfelen over de opleiding, met name omdat het zo'n mannenwereld is. Zijn er dames die dit van beroep zijn, en hoe bevalt het jullie? X
Ik werk als softwaretester, vrouw. Ook mijn directe collega is een vrouw en onze testmanager ook. Het is nog wel een mannenwereld, wij zijn op de afdeling met 4 dames en een dtuk of 20 mannen, maar gewoon doen zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Maak je daar alsjeblieft niet druk om! Wij hebben mensen uit allerlei landen, onder andere Kazachstan, Nigeria, Roemenië en Iran.



Ga wel bij een bedrijf werken waar niet alleen maar blanke mannen van een jaar of 40/50 werken. De klant waar ik nu tijdelijk op kantoor werk heeft dat en de sfeer is toch wel heel anders.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, pijnlijk om de reacties in dit topic te lezen. Waar zijn de vrouwen op deze pagina's mee bezig?



Hou is op met het verheerlijken van mannen en/of vrouwen qua 'mijlpalen' en wat al niet meer, het leest weg als een persoonlijke hetze ontstaan vanuit pure afgunst.
Alle reacties Link kopieren
quote:hexxs schreef op 30 juli 2016 @ 14:10:

Wauw, pijnlijk om de reacties in dit topic te lezen. Waar zijn de vrouwen op deze pagina's mee bezig?



Hou is op met het verheerlijken van mannen en/of vrouwen qua 'mijlpalen' en wat al niet meer, het leest weg als een persoonlijke hetze ontstaan vanuit pure afgunst.Mee eens, jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven