Mode & Beauty alle pijlers

Push Up BH en teleurstelling

30-07-2016 21:29 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik niet gezegend met een paar grote borsten en dat vind ik jammer. Vriendinnen raadden mij een push up bh aan. Nou was dat natuurlijk geen onbekende. Ik heb geen partner, maar ik vroeg me af of diegene het niet een beetje teleurstellend zou vinden als het vulling bleek te zijn. (Ergens denk ik ook, als die echt voor mij kiest is maat irrelevant) Verder draag ik die dingen niet omdat ik het niet zo confortabel vind zitten.



Thanks



Poll vraag is helaas niet goed gegaan, het moest zijn:



Was je partner teleurgesteld toen je minder boezem bleek te hebben?



Verder niet zo netjes van mij:

Het maakt hem/haar niks uit. Er zijn natuurlijk ook dames met een dame als partner:)

Vond je partner het vervelend dat je minder boezem bleek te

Totaal aantal stemmen: 19

Ja (11%)
Nee (37%)
Maakt hem niks uit (47%)
Overig> graag toelichten alstublieft (5%)
anoniem_220217 wijzigde dit bericht op 30-07-2016 21:35
Reden: Aanvullin typfouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou daar wel van balen. Niet perse omdat het kleiner is, ik hou van kleine borsten, maar omdat het nogal onzeker overkomt en dat is zonde.
Nee want:



Of hij valt echt op je: dan boeit het niet



Of het is puur voor de sex. By the time jouw bh uitgaat denken wij mannen qua tunnelvisie nog maar aan een ding. NEUKEN. Dan maakt een cup meer of minder niet uit.
Nee want borsten zijn borsten. Manlief houdt daar gewoon van en het maakt niet uit welk formaat ze zijn.



Push up bh's vind ik niet lekker zitten dus draag ik ook niet
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de meeste mannen het niet zal boeien. Die willen n**ken. Wij vrouwen denken nou eenmaal anders
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerder blij verrast zijn dan teleurgesteld.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar het komt wel nogal onzeker over als er veel vulling in zit tenminste. Een beetje padding valt hen sowieso niet op.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben elkaar op het naturistenstrand leren kennen, dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:winkelfanaat schreef op 30 juli 2016 @ 21:44:

Ik denk dat de meeste mannen het niet zal boeien. Die willen n**ken. Wij vrouwen denken nou eenmaal anders Je mag ook mijn post quoten.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 30 juli 2016 @ 21:57:

[...]





Je mag ook mijn post quoten.Ik zat aan de telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit partners/scharrels gehad die teleurgesteld waren om mijn kleine borsten, die ik ook niet probeer te verdoezelen met een push up. Ik denk dat ze eerder teleurgesteld zouden zijn omdat het toch een blijk van schaamte is, en hoe leuk kan iemand in bed zijn die zich duidelijk voor haar eigen lichaam schaamt?
quote:winkelfanaat schreef op 30 juli 2016 @ 22:15:

[...]



Ik zat aan de telefoon.Ik vergeef je.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 30 juli 2016 @ 22:37:

[...]





Ik vergeef je.Dank je schat.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet alsof je van a naar b gaat, denk dat die teleurstelling wel mee zal vallen
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 30 juli 2016 @ 22:42:

Het is niet alsof je van a naar b gaat, denk dat die teleurstelling wel mee zal vallenEen beetje push up geeft wel een cupmaatje groter hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 30 juli 2016 @ 22:42:

Het is niet alsof je van a naar b gaat, denk dat die teleurstelling wel mee zal vallenEen push-bh met extra padding geeft echt wel een cupmaat bij hoor, je moet die maximizers maar eens voelen, ik vraag me altijd af hoe je daar überhaupt je eigen borsten nog moet inkrijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook kleine borsten en daar nog nooit nare opmerkingen over gehad van een man.

Complimenten wel.

Ik werd er wel mee gepest door vriendinnen. Daardoor werd ik onzeker.

Ik vind het raar dat jouw vriendinnen je een push up bh aanraden. Of is dat omdat je zelf tegen hen zegt er ongelukkig mee te zijn?.

Verder schrijf je dat je push ups niet fijn vindt zitten.

Dus ik zou ze gewoon niet dragen.

Ik ben zelf best blij met mijn kleine borsten terwijl ik er vroeger onzeker over was.

Hoe oud ben je? .
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me altijd juist heel ongemakkelijk in een push-up bh. Ik voel me dan niet 'mezelf'. Elke keer als ik naar beneden kijk denk, "what the *** is dat daar?".



Eén keer een push-up bikini gekocht voor op vakantie, gewoon omdat ik verliefd werd op de kleur, ben na een paar dagen een andere gaan kopen omdat ik me er zo ongemakkelijk in voelde.
Ik vind dat altijd zo'n vreemd argument, dat je gelijk onzeker bent wanneer je een push-up BH draagt en dat dat dan oh zo'n afknapper is. Dat argument kun je heel ver doortrekken. Kunstnagels zijn afknapper want onzeker over eigen nagels. Mascara is afknapper want onzeker over eigen wimpers, schoenen met hakken zijn een afknapper want onzeker over lengte, gekleurd haar is afknapper want onzeker over eigen haarkleur. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 31 juli 2016 @ 01:41:

Ik vind dat altijd zo'n vreemd argument, dat je gelijk onzeker bent wanneer je een push-up BH draagt en dat dat dan oh zo'n afknapper is. Dat argument kun je heel ver doortrekken. Kunstnagels zijn afknapper want onzeker over eigen nagels. Mascara is afknapper want onzeker over eigen wimpers, schoenen met hakken zijn een afknapper want onzeker over lengte, gekleurd haar is afknapper want onzeker over eigen haarkleur. En zo kan ik nog wel even doorgaan.Dit. En al helemaal dat het raar zou zijn dat vriendinnen het hebben geadviseerd. Misschien dragen ze zelf ook een push-upje en delen ze die ervaring met TO.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet per definitie iemand onzeker omdat die een push-up draagt hoor, er zijn ook push-up modellen die je mooie vorm geven van borst, perfect voor sommige outfits.



Maar ik ken ook vrouwen die niet durven buitenkomen zonder een push-up bh, en ja dat vind ik wel erg voor die persoon, dat ze zo onzeker zijn. Idem voor mensen die altijd valse wimpers op hebben, of niet zonder valse nagels buiten durven komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven